Nainen. Miten siedät kaljaa litkivää miestäsi.
Kommentit (20)
Hyvin niin kauan ku maksaa munkin drinksut. Pidän sen pilden syrjässä kiinni, niin ollaan molemmat tyytyväisiä!
N44
Yäk. Oli kerran. Ei tule toista kertaa.
Samoin täällä, juomme usein yhdessä. Minä rakastan oluita.
Ei mua haittaa. Juo nykyään lähinnä alkoholitonta olutta, koska keski-ikä toi kauheat krapulat.
Vierailija kirjoitti:
Yäk. Oli kerran. Ei tule toista kertaa.
Joo ei enää ikinä yhtään minkäänlaista addiktia puolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin. Litkimme yhdessä.
Kusetteko housuunkin yhdessä ?
Itte te muijat olette samanlaisia juoppoja. Selvää naista et löydä Suomesta mistään, aina pitä olla "tyttöjen iltaa" viettämässä ravintolassa tai laivalla.
Mä ja Reiska tykätään Kaljasta. Juuaan sitä kun ollaan työttömiä molemmat.
Reiska paskoo aina välillä housuunsa. Nauretaan sille sitten yhdessä.
Annoin kahdeksan vuotta sitten kaljasiepon nuoremmalle naiselle.
Mulla on kouvolatukka ja tatskat. Tykkään itsekkin vetää kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Itte te muijat olette samanlaisia juoppoja. Selvää naista et löydä Suomesta mistään, aina pitä olla "tyttöjen iltaa" viettämässä ravintolassa tai laivalla.
Juu, siksihän säkin nyt itket kun on niin saatanan paljon naisia ympärilläsi lähiöläävässä.
Pistin pihalle marraskuun eka, kuten moni muistaa. Se yritti kerjätä pääsyä takaisin jouluaattona. En vastannut.
Kaikille ei vaan riitä tällaisia komeita ja raittiita adoniksia kuten minä.
Jotkut joutuu tyytymään kaljanlipittäjä ressukoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, siksihän säkin nyt itket kun on niin saatanan paljon naisia ympärilläsi lähiöläävässä.
Lähiöissä niitä juoppoja kyllä löytyy, että siinä mielessä ole oikeassa.
Olen hyvässä duunissa käyvä treenaava mies. Tykkään juoda kaljaa kunnolla silloin kun on vapaata. Homma toimii koska vaimoni on samanlainen. Yhteensopivien ihmisten kannattaa mennä yhteen. Yhteensopimattomien ihmisten ei kannata mennä yhteen. Ei liene rakettitiedettä ;)
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ei vaan riitä tällaisia komeita ja raittiita adoniksia kuten minä.
Jotkut joutuu tyytymään kaljanlipittäjä ressukoihin.
Yksin on parempi kuin huonossa suhteessa.
Nuorena joskus join mukillisen kotiKALJAA. Oli muuten makeeta. En tykännyt. Myöhemmin join silloin tällöin yhden OLUEN. Nykyisin se on alkovapaa olut ja vain yksi silloin tällöin. Miksi juotte tommosta makeeta kaljaa, joisitte välillä kunnon olutta.
Juon itse vodkaa.