Miksi salametsästäjät ampuivat joutsenia?
Ja haikaran? Alkukantaisen susivihan vielä ymmärrän vaikken hyväksy, mutta miksi joutsenet? Tuskin niitä söivät.
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki metsästäjät vois tappaa, saisivat maistaa omaa lääkettään.
näin kerran kun aikuinen mies ampui joutsen pariskuntaa kohti ilmakiväärillä hain oman ilmakiväärin ja ammuin tyyppiä selkään sillä tehokkaalla ilmakolla niin loppui eläinten ampuminen.olin varautunut poliisin tuloon ja olisin sanonut rehellisesti että ammuin kusipäätä mutta tapauksesta jo 4,5 vuotta eikä kuulunut mitään vieläkään.ehkä poliisit heitti sian putkaan tai sittei tienneet kuka ampui.
Odotas kun poliisi saa ip-osoitteesi selville. Tuomio tulee...
Siksi koska salametsästäjät ovat i d i o o t t e j a.
Joutsenet ajaa muut linnut pois. Ehkä halusivat, että on muuta vesilinnustoa syötäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näin kerran kun aikuinen mies ampui joutsen pariskuntaa kohti ilmakiväärillä hain oman ilmakiväärin ja ammuin tyyppiä selkään sillä tehokkaalla ilmakolla niin loppui eläinten ampuminen.olin varautunut poliisin tuloon ja olisin sanonut rehellisesti että ammuin kusipäätä mutta tapauksesta jo 4,5 vuotta eikä kuulunut mitään vieläkään.ehkä poliisit heitti sian putkaan tai sittei tienneet kuka ampui.
Ei haittaa se oli sen arvoista ampua umpi kusipäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaa ei liene koskaan sanottu suoraan, mutta joutsenessa on paljon syötävää. Laulujoutsen oli 50-luvulla sukupuuton partaalla nimenomaan sen takia, että pula-aikoina niitä oli käytetty ravinnoksi.
Tätit päästi laitoksesta tänne puhumaan paskaa.
Mikäs avoitopotilas se siellä räyhää? Anna kun arvaan: olet lihava ja ruma ja kiukuttaa kun et saa munaa paitsi joltain juoppoperalta 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutsenet on reviiri tietoisia ja äkäisiä. Mökki rannassa pariskunta on aika riesa.
Sinä olet riesa kun turpas aukaiset.
En sanonut, että niitä saisi metsästää. Ajattelen, että joku on halunnut ne eliminoida mökkilaiturilta ja ne on siksi ammuttu. Loogisin motiivi. En usko, että ne on ammuttu ruuaksi.
Mutta edellisestä kommentista näkee, kuinka tuntee roihuaa näissä asioissa. Luulen, että niillä salakaatajimla tunteet on roihunnut samaan tapaan. Vihaavat susia ja joutsenia yms.
Itse toivon, että ne saa kovat rangaistukset ja korvausvastuun. Vankilaan ja metsätyskieltoa ja isot sakot ja vielä reilut korvaukset valtiolle niistä eläimistä.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että sielä päässä muutakin vikaan.laitokseen vaa hullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu mikä hullu 😂 Kenet ajattelit seuraavaksi ampua? Oletko koskaan hakenut apua tuohon väkivaltaisuuteesi?
Huvikseen varmaan.
Savo on yksi Suomen persläpi ja meno noilla kylillä on sen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että sielä päässä muutakin vikaan.laitokseen vaa hullut.
Kyllä tää ilmakiväärillä ampuja ja muiden uhkailija vaikuttaa vielä paljon hullummalta. Tai sitten on pelkkä trolli
Huomaa kommenteista että vihervassut luonnonpelastajat on väkivaltaista ja vaarallista sakkia. Ekoterroristit Elokapinalaiset 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu mikä hullu 😂 Kenet ajattelit seuraavaksi ampua? Oletko koskaan hak
Huvikseen eläimiä tappavat ovat kohteita ja raiskaajat ynnä muut kusipäät.normaali ihmiset jätän rauhaan
Vierailija kirjoitti:
Huvikseen varmaan.
Savo on yksi Suomen persläpi ja meno noilla kylillä on sen mukaista.
Ei saakeli vuokrattiin savosta mökki vapuksi onko noita apinoita paljonkin siellä?
Vierailija kirjoitti:
Joutsenia alkaa kyllä olla niin paljon että voisi ihan hyvin palauttaakin metsästettäväksi lajiksi.
Samoin valkoposkihanhen. Naurettavaa höpistä "uhanalaisuudesta" kun niitä ramppaa kymmenintuhansin Suomen läpi.
Annapa rampata vaan, luojan luomien olentojen. Ja raakut jätät rauhaan raakkujoella.
Joutsenesta saa hyvää paistia nom nom 🍗
Vierailija kirjoitti:
Saako ton joka aamu raakkuvan variksen ampua vai onko sekin rauhoitettu?
Varis on rauhoittamaton lintu, joten saa. Poislukien, jos sillä on munat, niin sitten ei saa ampua.
Joku kaheli täällä jakaa väkivaltafantasioita... Trollien kokoontumisajot
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kommenteista että vihervassut luonnonpelastajat on väkivaltaista ja vaarallista sakkia. Ekoterroristit Elokapinalaiset 🤮
Salametsästäjätkö sitten ovat lempeitä ja luontoa/eläimiä rakastavia ja suojelevia?
If you can shoot swan , then you can shoot hunters.
Tätit päästi laitoksesta tänne puhumaan paskaa.