Kertokaa mielipiteenne tästä kampaamokäynnistä
Eli tarkoitukseni oli mennä ottamaan vaaleita tyviraitoja hiukseen jonka tyveä olin värjännyt keskiruskealla. Kampaaja heti alkuun sanoi että mun hiukset on katkeillut tosi paljon että ei uskalla tehdä ehkä vaaleita raitoja. Hän sanoi kuitenkin että koitetaan jollain aineella vähän häivyttää mun tummaa juurikasvua ja näin tehtiin. En huomaa mitään eroa hiuksissa.. latvasta leikattiin 2cm pois ja tästä kaikesta multa velvoitettiin 110€. Menin jotenkin ihan shokkiin kassalla ja en vaan pystynyt sanomaan mitään ja maksoin. Oonko mä nyt ihan ulalla vai onko tää meidänkin mielestä kohtuuton rahastus?
Kommentit (26)
Aloitus on varsin epäselvä. Työtä hiustesi suhteen on tehty. 110 euroa ei ole paljon. Soita kampaamoon asian selkiyttämiseksi ja kerro tuo mitä tännekin kirjoitit, mutta tarkenna ajatuksiasi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hul lu menee kampaajalle? Hiukset voi leikata ja värjätä ite tai antaa kaverin sen tehdä.
En kyllä antaisi kavereiden raidoittaa hiuksiani.
Laittaako joku vielä raitoja? Eiks raidat ollu joku 20 vuotta sitte.
Suurin osa!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin kesällä vaaleat raidat käsittelemättömään, hieman olkapäiden yläpuolelle ulottuvaan tukkaani. Maksoin kaksi ja puoli sataa työstä ja aineista, mielestäni aiheesta.
Mielestäni normihinnan maksoit, harmi ettet pidä lopputuloksesta. Ensi kerralla kannattaa kommunikoida selvemmin.
Ei asiakkaalla ole velvoitetta tietää ja kommunikoida, moni asiakas vain HALUAA kuvan perusteella jonkun Jennifer Lopez pehkon ja varmaan luulevat tulevansa Shakiran näköiseksi. Mää haluun tollasen, mää haluun tollasen !
Toivottavasti en ikinä päädy sinun asiakkaaksesi.
Noin muuten arvostan kampaajia kyllä.
Onpa omituisia vastauksia ketjussa. Asiakas nimenomaan maksaa yrittäjälle siitä lopputuloksesta eikä käytetystä ajasta, tai aineista. Kampaaja perseilee ja laittaa väärät aineet, niin ei se lopputulos ole euronkaan arvoinen.
Toinen asia, mitä tässä aloituksessa ihmettelen on se, että se huonokuntoinen latvahan on jo aiemmin vaalennettua, eihän siihen laiteta vaalennusainetta enää, vaan pelkkään tyveen, joka on omaa hiusta. Latvaan voi laittaa vaikka olaplexin samalla kun tyvi vaalenee ja lopuksi pesupaikalla taittosävy koko hiuksiin. Niin olisin itse kampaajana tehnyt. Värjäämätön hius kyllä kestää vaalennuksen, kunhan hapete ei ole kovin vahva. Mutta tämmöinen kokonaisuus olisi ollut varmaan n. 150€.
Vierailija kirjoitti:
vaikea sanoa, kyllähän kampaaja käytti aikaansa sinuun ja aineitakin kului, joten on sinänsä palkkansa ansainnut. Mutta jos ei mitään muutosta edes näy, niin olisi hänen pitänyt ammattilaisena osata sinulle kertoa, että välttämättä ero entiseen on niin olematon, ettei sitä edes huomaa, mutta tahdotko silti, että hän yrittää. Joten ehkä jos olisit uskaltanut protestoida, niin mielestäni hänen olisi pitänyt antaa alennusta. Mutta jos et sanonut mitään, niin toki veloitti normaalin taksan.
Itsekin olen joskus ollut niin shokissa kassalla, sekä tuloksesta että hinnasta, että olevan vain nopeasti maksanut ja poistunut paikalta, joten ymmärrän kyllä, miltä sinusta tuntuu. Mutta ei kampaaja voi arvata toisen ajatuksia, joten jos ei sano mitään, niin on oma syy, että maksaa täyden hinnan vaikkei ole tyytyväinen.
Ammattilaisen pitäisi kyllä itse nähdä että lopputulos ei ole se mitä haettiin (tai ettei muutosta edes huomaa) ja olla veloittamatta täyttä summaa.
kyllä se on vieläkin ihan ajanmukainen käsittely. Ns. Old-money-blondi tehdään raidoittamalla ja sitten kokoväri päälle.