Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mielipiteenne tästä kampaamokäynnistä

Vierailija
10.02.2025 |

Eli tarkoitukseni oli mennä ottamaan vaaleita tyviraitoja hiukseen jonka tyveä olin värjännyt keskiruskealla. Kampaaja heti alkuun sanoi että mun hiukset on katkeillut tosi paljon että ei uskalla tehdä ehkä vaaleita raitoja. Hän sanoi kuitenkin että koitetaan jollain aineella vähän häivyttää mun tummaa juurikasvua ja näin tehtiin. En huomaa mitään eroa hiuksissa.. latvasta leikattiin 2cm pois ja tästä kaikesta multa velvoitettiin 110€. Menin jotenkin ihan shokkiin kassalla ja en vaan pystynyt sanomaan mitään ja maksoin. Oonko mä nyt ihan ulalla vai onko tää meidänkin mielestä kohtuuton rahastus?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä aineella häivyttää tyveä? Siis ainoa on vaalennus, jolla tumma tyvi saadaan mätsäämään vaalean latvan kanssa. 

Vierailija
2/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et huomaa mitään muutosta tapahtuneen, niin mene ihmeessä takaisin kampaajalle ja kerro suoraan, mitä mieltä lopputuloksesta olet. Ehkäpä siellä tarjotaan sulle hinnanalennusta vaikka seuraavasta käynnistä tai edes jotain hoitavaa juttua, jos hiukset on kerran katkeilleet ja huonokuntoiset.

Tosiasia on, ettei huonokuntoisia hiuksia pitäis mennä kauheasti vaalentamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon summan edestä kulutit yrittäjän aikaa. Oikeita maksavia asiakkaitakin olisi ollut. Ilman kitinää. 

Vierailija
4/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hul lu menee kampaajalle? Hiukset voi leikata ja värjätä ite tai antaa kaverin sen tehdä.

Vierailija
5/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa, kyllähän kampaaja käytti aikaansa sinuun ja aineitakin kului, joten on sinänsä palkkansa ansainnut. Mutta jos ei mitään muutosta edes näy, niin olisi hänen pitänyt ammattilaisena osata sinulle kertoa, että välttämättä ero entiseen on niin olematon, ettei sitä edes huomaa, mutta tahdotko silti, että hän yrittää. Joten ehkä jos olisit uskaltanut protestoida, niin mielestäni hänen olisi pitänyt antaa alennusta. Mutta jos et sanonut mitään, niin toki veloitti normaalin taksan. 

Itsekin olen joskus ollut niin shokissa kassalla, sekä tuloksesta että hinnasta, että olevan vain nopeasti maksanut ja poistunut paikalta, joten ymmärrän kyllä, miltä sinusta tuntuu. Mutta ei kampaaja voi arvata toisen ajatuksia, joten jos ei sano mitään, niin on oma syy, että maksaa täyden hinnan vaikkei ole tyytyväinen. 

Vierailija
6/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä aineella häivyttää tyveä? Siis ainoa on vaalennus, jolla tumma tyvi saadaan mätsäämään vaalean latvan kanssa. 

Siis sanoi että koittaa jotenkin purkaa 

Vierailija
7/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikea sanoa, kyllähän kampaaja käytti aikaansa sinuun ja aineitakin kului, joten on sinänsä palkkansa ansainnut. Mutta jos ei mitään muutosta edes näy, niin olisi hänen pitänyt ammattilaisena osata sinulle kertoa, että välttämättä ero entiseen on niin olematon, ettei sitä edes huomaa, mutta tahdotko silti, että hän yrittää. Joten ehkä jos olisit uskaltanut protestoida, niin mielestäni hänen olisi pitänyt antaa alennusta. Mutta jos et sanonut mitään, niin toki veloitti normaalin taksan. 

Itsekin olen joskus ollut niin shokissa kassalla, sekä tuloksesta että hinnasta, että olevan vain nopeasti maksanut ja poistunut paikalta, joten ymmärrän kyllä, miltä sinusta tuntuu. Mutta ei kampaaja voi arvata toisen ajatuksia, joten jos ei sano mitään, niin on oma syy, että maksaa täyden hinnan vaikkei ole tyytyväinen. 

Noh laitoin nyt ärsyttävänä asiakkaana jälkeenpäin asiallista s-postia

Vierailija
8/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin suomalaisessa parturissa käymisen silloin kun tuntiveloitus oli 120€ 

Karvaranteet leikkaa paremmin puolet halvemmalla.

Vierailija
9/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hul lu menee kampaajalle? Hiukset voi leikata ja värjätä ite tai antaa kaverin sen tehdä.

Jos haluaa työn suoritettavan ammattimaisesti.

Vierailija
10/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käynti on nykyään tosi kallista, tuo summa mielestäni vielä kohtuuden rajoissa. 

Vierailija
11/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä antaisi kavereiden raidoittaa hiuksiani.

Vierailija
12/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kampaajasi on AMMATTITAITOINEN ja tuntee hiuksesi entuudestaan ja tuntee myös käyttämänsä ainekombot, ON HÄN TÄYSIN OIKEASSA, et voi hölmistellä.

Vierailija
13/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon summan edestä kulutit yrittäjän aikaa. Oikeita maksavia asiakkaitakin olisi ollut. Ilman kitinää. 

Tsot tsot siellä kaljuperse !

Vierailija
14/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalla käynti on nykyään tosi kallista, tuo summa mielestäni vielä kohtuuden rajoissa. 

No ei se todellakaan ole kohtuuden rajoissa, mikäli joka kerta tehdään sama leikkaus, sama väri, odottaisin, että jos ruvetaan kuontaloa muuttamaan radikaalisti ja testataan kampaajan ammattitaito on summa sitten OK ja vielä, tuo 110 euroa joudun maksamaan JOKA AINOA KERTA, eli aika normihinta.

Vierailija
15/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajalla käyminen on niin kallista, että olen antanut hiusten vain kasvaa ja värjään itse. 

Vierailija
16/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kesällä vaaleat raidat käsittelemättömään, hieman olkapäiden yläpuolelle ulottuvaan tukkaani. Maksoin kaksi ja puoli sataa työstä ja aineista, mielestäni aiheesta. 

Mielestäni normihinnan maksoit, harmi ettet pidä lopputuloksesta. Ensi kerralla kannattaa kommunikoida selvemmin. 

Vierailija
17/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin suomalaisessa parturissa käymisen silloin kun tuntiveloitus oli 120€ 

Karvaranteet leikkaa paremmin puolet halvemmalla.

Yleensä nuo ovat jotain yhteen tai muutamaan malliin erikoistuneita liukuhihnapaikkoja. Leikataan joitain konetukkia, joita ollaan tiktakista opeteltu.

Vierailija
18/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä antaisi kavereiden raidoittaa hiuksiani.

Laittaako joku vielä raitoja? Eiks raidat ollu joku 20 vuotta sitte.

Vierailija
19/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaajalla käyminen on niin kallista, että olen antanut hiusten vain kasvaa ja värjään itse. 

Itsevärjätyt pehkot ovat lähes aina karseita, plätätään päähän tuosta vähän ja sitten tuosta perään ja hiukset ovat ei minkään väriset.

Vierailija
20/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin kesällä vaaleat raidat käsittelemättömään, hieman olkapäiden yläpuolelle ulottuvaan tukkaani. Maksoin kaksi ja puoli sataa työstä ja aineista, mielestäni aiheesta. 

Mielestäni normihinnan maksoit, harmi ettet pidä lopputuloksesta. Ensi kerralla kannattaa kommunikoida selvemmin. 

Ei asiakkaalla ole velvoitetta tietää ja kommunikoida, moni asiakas vain HALUAA kuvan perusteella jonkun Jennifer Lopez pehkon ja varmaan luulevat tulevansa Shakiran näköiseksi. Mää haluun tollasen, mää haluun tollasen !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi