Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-Pankki pääpankkina

Vierailija
10.02.2025 |

Käyttääkö täällä kukaan S-Pankkia pääpankkina? Itselläni pelkkien bonusten takia tili. Olin valittanut jotain palvelumaksujen (tulevasta) noususta Nordealla, kun kaveri sanoi, että on nykyään täysin S-Pankin asiakas.

Arvostelut trustpilotilla aika kurjia, mutta niin on näemmä muillakin pankeilla. Toivoisin nyt rehellisiä vastauksia ja kokemuksia, jos keltään niitä löytyy. Olisihan se ihan mukava siirtyä kuukausimaksuttomaan, kun on jo valmiiksi asiakasomistaja, vaan en tiedä, uskaltaako tuonne rahoja siirtää.

Ja saa kutsua idiootiksi, olen ollut koko elämäni Nordean asiakkaana, minne sain kortin teininä.. Enkä ole oikeastaan harkinnut muualle siirtymistä aiemmin.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te pystyneet tilaamaan normaalisti ulkomaisista nettikaupoista s-pankin tililtä tai maksukortilla? Olen yrittänyt jo kahdesti ostaa eräästä nettiputiikista, pankki ottaa kyllä katevauksen tililtäni, muttei maksu siirry nettikaupalle saakka. Onko muilla sama ongelma ilmennyt? Olen laittanut maksurajat ja alueen ok, muttei toimi silti. 

Kuka maksunvälittäjänä? Jos Klarna niin tutulta kuulostaa.

Vierailija
102/103 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-pankki ei ole oikea pankki !  Kauppa  pysyköön kauppana. 
Asiakaspalvelu ylimielistä,

Ihan totta!

Perustapahtumien pankkina se on ihan ok.
Mutta heidän kouluttamattomat työntekijänsä eivät osaa palvella asiakkaita korkealla tasolla, eivätkä he edes halua ymmärtää monimutkaisia ​​​​liiketapahtumia, koska heiltä puuttuu sekä kokemusta että älykkyyttä – he yksinkertaisesti kieltäytyvät käsittelemästä tapahtumaasi. Samaan aikaan toisessa pankissa, täsmälleen samoilla asiakirjoilla, sama tapahtuma suoritettiin ongelmitta, vaikka lait ovat samat. Kamala ja inhottava asiakaspalvelu. Kyläpankki.

Muuten Trustpilotissa kirjoittavat eri maista kotoisin olevat ihmiset, joilla on käsitys siitä, millaisia ​​maailmankuulut pankit ovat, mutta täällä kirjoittajat ovat pääsääntöisesti suomalaisia, jotka eivät ole koskaan nähneet mitään muuta kuin paikallisia surkeita pankkejaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että s-pankki toimii hyvänä pankkina jos on pelkästään tiliasiakas.

Rahastot näyttää ainakin olevan kalliita, mutta toisaalta sijoittamista varten voi avata tilin maksutta nordnettiin.

Asuntolainaa varten kilpailutin s-pankkia syksyllä, sain tarjouksen ja asiakaspalvelija lupasi palata asiaan, mutta koskaan en mitään enää kuullut ja tarjouskin oli niin paljon huonompi kuin paikalliselta OP:lta, että en sen pohjalta en itse nähnyt tarpeelliseksi palata asiaan.

Eli omasta kokemusesta sanoisin, että S-pankki voi olla hyvä vaihtoehto tarpeista riippuen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän