S-Pankki pääpankkina
Käyttääkö täällä kukaan S-Pankkia pääpankkina? Itselläni pelkkien bonusten takia tili. Olin valittanut jotain palvelumaksujen (tulevasta) noususta Nordealla, kun kaveri sanoi, että on nykyään täysin S-Pankin asiakas.
Arvostelut trustpilotilla aika kurjia, mutta niin on näemmä muillakin pankeilla. Toivoisin nyt rehellisiä vastauksia ja kokemuksia, jos keltään niitä löytyy. Olisihan se ihan mukava siirtyä kuukausimaksuttomaan, kun on jo valmiiksi asiakasomistaja, vaan en tiedä, uskaltaako tuonne rahoja siirtää.
Ja saa kutsua idiootiksi, olen ollut koko elämäni Nordean asiakkaana, minne sain kortin teininä.. Enkä ole oikeastaan harkinnut muualle siirtymistä aiemmin.
Kommentit (85)
Pääpankki? Mulla tili S-pankissa. Ei valittamista. Ei kuluja. Ei muita pankkeja.
Olimme pitkään Handelsbankenin asiakkaita, ja se luopui suomalaisista henkilöasiakkaistaan viime joulukuussa. S-pankki osti toiminnot ja sinne muutettiin sen mukana. Toistaiseksi ei ole ollut ongelmia.
Oletteko te pystyneet tilaamaan normaalisti ulkomaisista nettikaupoista s-pankin tililtä tai maksukortilla? Olen yrittänyt jo kahdesti ostaa eräästä nettiputiikista, pankki ottaa kyllä katevauksen tililtäni, muttei maksu siirry nettikaupalle saakka. Onko muilla sama ongelma ilmennyt? Olen laittanut maksurajat ja alueen ok, muttei toimi silti.
S on itsellä kolmantena tilinä. Tietoturva-asioihin ehkä kiinniitäisin huomiota jos alkaisin enemmän käyttää.