S-Pankki pääpankkina
Käyttääkö täällä kukaan S-Pankkia pääpankkina? Itselläni pelkkien bonusten takia tili. Olin valittanut jotain palvelumaksujen (tulevasta) noususta Nordealla, kun kaveri sanoi, että on nykyään täysin S-Pankin asiakas.
Arvostelut trustpilotilla aika kurjia, mutta niin on näemmä muillakin pankeilla. Toivoisin nyt rehellisiä vastauksia ja kokemuksia, jos keltään niitä löytyy. Olisihan se ihan mukava siirtyä kuukausimaksuttomaan, kun on jo valmiiksi asiakasomistaja, vaan en tiedä, uskaltaako tuonne rahoja siirtää.
Ja saa kutsua idiootiksi, olen ollut koko elämäni Nordean asiakkaana, minne sain kortin teininä.. Enkä ole oikeastaan harkinnut muualle siirtymistä aiemmin.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
S pankki on maksuton, kun olet maksanut 100 e osuusmaksun. Näin ollen maksuttomuus on bluffi. Samahan se on Osuuspankin kanssa.
Ei ole OP maksuton vaikka on jäsenmaksu maksettu.
Vierailija kirjoitti:
Kerron tämän vain ihan kolme kuolinpesää viime vuosina hoitaneena. Vainajilla ollut useita pankkitilejä, Nordea, Op jne. Viimeisin vainaja, hänellä oli vain S-tili. Hommat hoituivat paljon helpommin kuin em. pankeissa. Varsinkin Nordea, kuolipesän asioiden hoitaminen yhtä tuskaa.
Oma kokemukseni reilu vuosi sitten kuolleen omaisen kuolinpesän hoitajana oli taas täysin päinvastainen Nordean suhteen. Vainajan tili oli Nordeassa, ja kaikki sujui todella helposti. Vainajan laskutkin saattoi maksaa helposti netissä käymättä konttorissa. Alle 3 kuukautta vainajan kuolemasta saatoin jo siirtää rahat vainajan tililtä perillisten tileille.
Taitaa tämä vainajan raha-asioiden hoidon helppous tai hankaluus riippua enemmän konttorista, jonka kanssa asioita hoitaa kuin siitä, mistä pankista on kysymys.
Mulla ollut pääasiallisena pankkina yli 8v, ei ongelmia. Hyvin tyytyväinen oon ollut, ei oo aikeita vaihtaa pois.
Vierailija kirjoitti:
S pankki on maksuton, kun olet maksanut 100 e osuusmaksun. Näin ollen maksuttomuus on bluffi. Samahan se on Osuuspankin kanssa.
Entiseen pankkiin meni enemmän kuin 100€ JOKA VUOSI.
S-mobiili on karvalakkiversio mobiilipankista. Mutta jos tyytyy vähään niin mikäs siinä
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nämä kehu kommentit kyseisen pankin työntekijöiden?
Ei niistä "oikeiden pankkien" naurettavista "sijoitusneuvojista" tule kuin tappiota.
Vierailija kirjoitti:
S-mobiili on karvalakkiversio mobiilipankista. Mutta jos tyytyy vähään niin mikäs siinä
Varsinkin sitä mobiilipankkia on kehuttu. Eihän oikeastaan mikään pankki ole muuta kuin mobiilipankkinsa enää. Appi on ihan kätevä. Nordean mobiilipankissa on kaikenlaista mitä ei tarvitse jos ei ole Nalle-tason tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirryin Nordeasta käyttämään pelkästään S-pankkia kohta 10 vuotta sitten kun Nordea nosti jatkuvasti maksujaan. Olen ollut tosi tyytyväinen: Saan kaiken haluamani palvelun ihan siinä missä sain Nordealta, mutta nyt paljon halvemmalla, ja ne muutaman kerran kun on täytynyt vierailla konttorissa niin S-pankissa on ollut lyhyemmät jonot kun mitä Nordeassa aikanaan oli.
S-pankissa voi asioida helposti vaikka kauppareissulla, nappaa vain jonotusnumeron. Nordean kanssa on hankalampaa, pitää mennä johonkin harvoista jäljellä olevista konttoreista etukäteen varattuna aikana hattu kourassa.
Millaisia asioita käyt pankin konttorissa hoitamassa? Itse en olen käynyt vuosikymmeneen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä asioita siellä pankissa on, siis mä en maksa op mitään, palvelut on maksuttomat ainakin taas tämän vuoden ja bonuksia tulee.
Ei Nordeassakaan mitään maksa päivittäispalvelut jos on asuntolainaa, tai tarpeeksi sijoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin sitä mobiilipankkia on kehuttu. Eihän oikeastaan mikään pankki ole muuta kuin mobiilipankkinsa enää. Appi on ihan kätevä. Nordean mobiilipankissa on kaikenlaista mitä ei tarvitse jos ei ole Nalle-tason tyyppi.
Ja mä en pidä s tai op kumpaakaan huonompana tai hankalampana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä asioita siellä pankissa on, siis mä en maksa op mitään, palvelut on maksuttomat ainakin taas tämän vuoden ja bonuksia tulee.
Jos on lainoja niin niistä kertyy ainakin niitä bonuksia joilla maksaa. Mulla ne bonukset pyörii miinuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin sitä on moitittu, itseni mukaanlukien. Otin S Visan niin piti laittaa e lasku Osuuspankkiin kun en onnistunut sinne omaansa laittaa. (Kait senkin oppii kun riittävästi kiroilee)
Vaihdoin marmorisalista lastulevykoppiin jo 20 vuotta sitten. Eipä ole tarvinnut katua. Marmorisalikin kun ensin suljettiin taviksilta ja sitten joutuivat itsekin niistä luopumaan. Kaikki toimii, ilmaiseksi, konttoreita paljon ja laajasti auki. Siirry sinäkin ;-)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pässi! Se on sijoitus jonka saa takaisin jos eroaa!
Mulla S-Pankki on ollut pääasiallinen pankki jo vissiin parikymmentä vuotta. Aina siitä asti kun Tapiola-pankki aikanaan perustettiin.
On ollut erilaisia tilejä, luottoja, lainoja ja sijoituksia. Hyvin vähän mitään ongelmia.
En ole havainnut mitään hankaluutta laskujen maksussa tai e-laskujen tilaamisesta. Kokemuksia on käytännössä jokaisesta nykyisin toimivasta pankkiryhmästä ja päivittäispalveluissa S-Pankki on erinomaisella tasolla. Myös työni takia joudun olemaan paljon tekemisissä eri pankkien kanssa ja Nordea on ehdottomasti se, jonka kanssa on eniten ongelmia.
Mä siirryin Nordeasta S-pankkiin reilu 15 vuotta sitten, kun maksoin asuntolainan pois asuntoni myydessä. En ole huomannut mitään mistä olisin jäänyt paitsi. Nykyään S-pankki tarjoaa myös lainaakin jos sitä tarvitsee. Kai se on jo pitkään ollut ihan normaali pankki. Itse tykkään siitä kun joka prisma on samalla pankki.
Minulla on pankkeina sekä Nordea että S-pankki. Molemmat ovat vallan hyviä ja riittäviä. Nordea tosin on vähän etäisempi, vaikka olen aina ollut sen asiakas. S-pankin nettipankki on hiukan "kömpelömpi", mutta ei siinäkään mitään ongelmia ole ollut. Molemmat ovat ihan ok monivuotisen käytön perusteella, mutta S ehkä hiukan sympaattisempi.
Ei ole toiminut kolmeen päivään!!