Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

60+ nainen ja nuoremmat miehet

Vierailija
10.02.2025 |

Onko oikeasti kysyntää tällaiselle vanhemmalle naiselle 20v+ miehillä vai olenko jo liian vanha heidän makuunsa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v+ ???

Vierailija
2/16 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysyntää, monet mun panokavereistani on olleet tuota ikäluokkaa. Parasta kypsässä naisessa on estottomuus ja kyky nauttia ja tuottaa nautintoa. T: m 26 v

Vierailija
4/16 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂 onko kaikki ok🤗 

Vierailija
5/16 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti! Eipä tulis mieleenkään olla nuorempieni kanssa lähemmissä suhteissa! Hirveetä, yok!

Vierailija
6/16 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti! Eipä tulis mieleenkään olla nuorempieni kanssa lähemmissä suhteissa! Hirveetä, yok!

Siis sinulle ei kelpaisi seksiin vaikka 20 vuotias mies? T: m 26 v 

Vierailija
7/16 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kelpaisi. Kyllä pitäisi olla vanhempi todella paljon vanhempi , ennemmin samaa ikäluokkaa.  !

Vierailija
8/16 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysynyt naisilta vaan miehiltä. 

Vierailija
9/16 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kelpaisi. Kyllä pitäisi olla vanhempi todella paljon vanhempi , ennemmin samaa ikäluokkaa.  !

Mielenkiintoista, mutta ymmärrettävää onhan meillä kaikilla omat mieltymykset. T: m 26 v Ps. Miehillä taitaa olla useimmin laajempi ikäspektri kumppanin suhteen. 

Vierailija
10/16 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokaveriksi kyllä monellekkin, ei tietenkään kaikille.

Jos olet pitänyt itsesi kohtuullisen hyvässä kunnossa, saat munaa mistä ikäryhmästä vain, testaa miehiä ja valitse se/ne joiden kanssa kemiat ja seksi toimii.

Vierailija
11/16 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäviä ja halukkaita miehiä löytyy hyvinkin AP: n omasta ikäluokasta. N64

Vierailija
12/16 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kysyntää, mutta jos ton ikäinen nainen nai noin nuoria miehiä, on se vaan voimaantumista, maadoittumista ja oman seksuaalisuuden haltuunottoa. Kun taas mies tekee noin, niin hän on häiriintynyt sika, joka pitää viedä ladon taa lopetettavaksi.

Vierailija
13/16 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen 38 ja nussin säännöllisesti 59-vuotiaan naisen kanssa että kohta ollaan 60+ -kerhossa. Märkää ja kuumaa on ollu eikä oo kuivumassa tai viilenemässä tää touhu. Peti natisee ja eritteet lentävät.

Vierailija
14/16 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on kysyntää. 60+ nainen saa varmasti seksiä kaikenikäisiltä komeilta miehiltä jos vain itse haluaa. Kyllä miehille aina seksi maistuu.

Vierailija
15/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tottakai on kysyntää. 60+ nainen saa varmasti seksiä kaikenikäisiltä komeilta miehiltä jos vain itse haluaa. Kyllä miehille aina seksi maistuu."

Yläpeukutin tätä ja paria muuta "antaa palaa vaan" tyylistä kommenttia tässä ketjussa, koska (miesten) hulvaton "iästä viis"-asenne miellyttää enemmän kuin ahdasmielisyys.

Tätä palstaa lukiessa ei voi kuin ihmetellä, miten paljon ihmiset laittavat energiaa sen pohtimiseen, voiko "tämän" ikäinen ihminen tehdä enää sitä taikka tätä tai kelpaako. Itsellenikin seksi vielä maistuisi, mutta neurologiset sairaudet estävät, joten eläkää ihmiset tänään - tietysti muita kunnioittaen-, huomenna ei välttämättä enää onnistu! N60+  

Vierailija
16/16 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tota itsekin miettinyt. 

Työpaikkani pijanklopit osottanut kiinnostusta siintä lähtien kun levisi tieto että olen eronut.

Itse en ole vaan ymmärtänyt että olisivat sillä tavalla kiinnostuneita.

Olisko neuvo mistä 55 vee nainen löytäis FWB suhteen, Tinderistäkö?