Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako 98 bensa vai ei?

Vierailija
10.02.2025 |

Olen aina tankannut sitä, mutta onko se loppupeleissä niin paljon parempaa kuin 95? Onko se sen kalliimman hinnan arvosta?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

98 moottori käy paremmin eikö tule karstaa pakoputkeen. Jos turbomoottori niin voi saada 2-5hp lisää. 

"karstaa pakoputkeen"

Anna mun kaikki kestää. :D :D :D

Börje hoitaa karstat pois mun pakoputkesta, Terv Håkan. 

Vierailija
62/69 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se pensa-autoilu helppoa ja vaivatonta.

Minä taas pärjään ihan yhdenlaisella sähköllä. Nojaa, sitäkin on tarjolla kyllä vaihto- ja tasavirtana, mutta autolle kelpaa kumpikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas pärjään ihan yhdenlaisella sähköllä. Nojaa, sitäkin on tarjolla kyllä vaihto- ja tasavirtana, mutta autolle kelpaa kumpikin.

Teillä sähköilijöillä ei olekkaan mitään vaihtoehtoja, vähän kuin menisi ruokakauppaan ja siellä olisi pelkkää leipää

Vierailija
64/69 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

98 moottori käy paremmin eikö tule karstaa pakoputkeen. Jos turbomoottori niin voi saada 2-5hp lisää. 

"karstaa pakoputkeen"

Anna mun kaikki kestää. :D :D :D

Moni on ysiviitosen takia joutunut uusimaan pakoputken nakutuslaakerin, kallis remppa!

Onneksi rempan tulon kuulee helposti. Auto tyhjäkäynnille ja ulos kuuntelemaan. Sivuäänet (sellanen säksätys) johtuvat yleensä tuosta nakutuslaakerista. 

Vierailija
65/69 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoina meidän perheellä ford focus 1.0 ecoboost ja toyota yaris 1.3 kumpaankin 95e 10  bensaa monta vuotta eikä ole ollut ongelmia hyvin on toimineet.

1.0 ecoboost on aikapommi. Teitä on varoitettu.

Vierailija
66/69 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä sähköilijöillä ei olekkaan mitään vaihtoehtoja, vähän kuin menisi ruokakauppaan ja siellä olisi pelkkää leipää

Onhan se jännempää kun ei koskaan tiedä, jääkö auto tien poskeen tällä pensalla. Sähkö on tylsän ennustettavaa ja luotettavaa. Kaikki hauska jää pois autoilusta.

Vierailija
67/69 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

98 on vaan markkinointikikka, oikeasti siitä letkusta tulee ihan täysin samaa tavaraa kuin 95 letkustakin, kutsuvat sitä vain paremmaksi jotta saavat enemmän rahaa.

Vierailija
68/69 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole mitään eroa huomannut missään näissä hifistelyissä. Ihan samaan malliin on kulkenut ihan sama mitä pensaa on tankissa tai minkälaiset paineet renkaissa yms. jne.

Vierailija
69/69 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

98 on vaan markkinointikikka, oikeasti siitä letkusta tulee ihan täysin samaa tavaraa kuin 95 letkustakin, kutsuvat sitä vain paremmaksi jotta saavat enemmän rahaa.

Niinhän sinä kakara luulet. Oletko edes kokeillut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän