Sinä, joka puhut puhelimessa kaiutin päällä julkisilla paikoilla
Miksi ihmeessä teet niin? Yleensä näkee, että puhelinta pidetään vaakatasossa kyynärvarren mitan päässä edessä.
Kommentit (7)
VR:n ekstraluokka on sopivan rauhallinen paikka käydä pitkiä Teams-palavereja, kaiutin päällä ja täysillä tietysti, jotta kuuluu hyvin kiskojen kolkkeen yli. Ihmettelen, miksi ihmiset mulkoilee.
Ulkkikset kailottaa ratikassa niin että kuuluu vaunun päästä päähän. Voiko olla rasittavampaa porukkaa kaikella tavoin.
Olen päättänyt, jos oma matkani kestää enemmän kuin 15 min ja joku pitää kaiutinta päällä, menen viereen huudattamaan musiikkia täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen päättänyt, jos oma matkani kestää enemmän kuin 15 min ja joku pitää kaiutinta päällä, menen viereen huudattamaan musiikkia täysillä.
Olen ajatellut puuttua niihin lähijunassa kailottamalla käytyihin perheneuvotteluihin.
-Jätä se! Kuulit oikein, jätä se sika, ansaitset parempaa! Ei, hän ei käy kaupassa! Tämä oli tässä nyt!
Tarvittaessa englanniksi 😇
Monissa kulttuureissa hiljaisuutta pidetään ahdistavana, jopa pelottavana. Hiljaa istuvalta kysytään, että mitä on vialla, miten voin auttaa. Melu ja hulvaton älämölö koetaan turvallisena. Ja Suomikin kansainvälistyy kovaa vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
VR:n ekstraluokka on sopivan rauhallinen paikka käydä pitkiä Teams-palavereja, kaiutin päällä ja täysillä tietysti, jotta kuuluu hyvin kiskojen kolkkeen yli. Ihmettelen, miksi ihmiset mulkoilee.
Eipä ne kiskot ole kolisseet enää pitkään aikaan.
En tee tätä julkisesti, mutta kotona puhun noin. Inhoan pitää puhelinta korvan vieressä.