Lahjoitatko Amnestylle tai muuhun hyväntekeväisyyteen?
Kommentit (71)
En. Kaikki menee tytöille. Sitten kun myös pojat hyväksytään hyväntekeväisyyskohteiksi niin voin alkaa lahjoittamaan.
Jos olen varma ettei raha mene Suomessa loisiville p a r t a l a p s i l l e.
Luonnonperintösäätiölle, pidän Suomen luonnosts
En enää, kun tajusin kuinka paljon rahaa menee hallintokuluihin ja itse kohteeseen vain murto-osa rahoista.
En lahjoita mihinkään, se summa minkä laittaa, ei tule koskaan menemään samansuuruisena kohteeseen vaan valtaosa menee välikäsiin.
En rahoita ihmiskauppaa, islamisaatiota enkä väestönvaihtoa euroopassa. Joten en anna noille kriminaaliorganisaatioille mitään.
En. Autan ainoastaan omaa lastani.
Joskus voin antaa rahaa suoraan kadulla kerjäävälle, jotta ainakin näen, että raha menee loppukäyttäjälle. Yhdistysten hallinnointi- ja kiinteistökuluihin en anna enää mitään.
Kyn ymmärsin, että kyllä toiminnanjohtaja on palkkansa ansainnut, niin vain hyvin harvoihin kohteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus voin antaa rahaa suoraan kadulla kerjäävälle, jotta ainakin näen, että raha menee loppukäyttäjälle. Yhdistysten hallinnointi- ja kiinteistökuluihin en anna enää mitään.
Kadulla istuva kerjää rikollisverkostolle. Hyväksikäyttävät naisia ja vammaisia. Ei hän itse saa pitää montakaan lanttia.
En todellakaan, ovat menettäneet uskottavuutensa jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadulla istuva kerjää rikollisverkostolle. Hyväksikäyttävät naisia ja vammaisia. Ei hän itse saa pitää montakaan lanttia.
Ja teeskentelevät vielä vammaista (ne kuuluisat säälipisteet), kunnes auto tulee hakemaan niin vammat loppuu siihen ja pompataan ylös.
Vierailija kirjoitti:
Tollo. Kerjääminen on organisoitua liiketoimintaa, ja jokainen kerjäläinen joutuu tilittämään antamasi rahan työpäivänsä päätteeksi pomolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollo. Kerjääminen on organisoitua liiketoimintaa, ja jokainen kerjäläinen joutuu tilittämään antamasi rahan työpäivänsä päätteeksi pomolleen.
Bertolt Brecht, Kerjäläisromaani, mikään ei ole muuttunut 1800-luvulta kerjäämisessä. Tuossa kirjassa esitetään myös franchising-periaate
Haluan perustaa pahantekeväisyysjärjestön, joka kerää rahaa Death Starin rakentamiseen.
Rahat käytetään, kun rakentamiseen riittävä määrä on kasassa.
Siihen asti niitä säilytetään yhdistyksen tilillä, johon minulla on ainoana käyttöoikeus.
Eläinsuojeluun joo. Etsintäveneen tuki-yhdistyksen jäsen olin, kunnes toiminta loppui.
En anna, koska hyötysuhde on niin heikko.
Lahjoitan, mutta en noille suurimmille organisaatioille. Eläinsuojeluyhdistykset ja Helsinki Missio saa useimmiten minun lahjoituseuroni.
Ainoastaan eläinten hyväntekeväisyyteen, SEY + pienet yksityiset kunnollisiksi todetut eläinsuojeluyksiköt.