Nainen onko entinen inhosi anaaliseksiä kohtaan muuttunut silkaksi himoksi ja nykyään vaadit sitä mieheltä?
Onko se kovinkin tavallista, että nuorena julistaa kovaan ääneen että exit only, mutta asia muhii siellä takaraivossa ja sitten joku päivä huomaa haluavansa ehdottomasti kokeilla ja sen jälkeen sitä kohtaan on silkkaa himoa?
Kommentit (10)
Olen melkolailla aina tiennyt, niin kauan kun nyt mitään seksielämää on ollut, etten halua mitään penetroivaa anaaliseksiä harrastaa. Ei ole tapahtunut mitään heräämistä tai innostumista sen suhteen. En halua tunkea kenenkään muun pyllyyn mitään enkä varsinkaan halua mitään omaani. ex-tyttöystävän ja myöhemmin ex-miehen kanssa tuli kyllä kokeiltua toisen mieliksi että heidän pyllyjään sormetti ja hyväili, sai jäädä yhteen kertaan vaikka vedin sen kunnialla ja hyvällä asenteella läpi. Omaa takamustani ja vaikka sitä peräaukkoakin saa ihan vapaasti hyväillä sormin tai kielellä jos se on toiselle todella kiihottavaa, mutta anaaliseksi ei vain ole koskaan itseäni sytyttänyt. Ei kyllä tunnu miltään suurelta tabultakaan tai tuhmalta.
No ei varmasti ole kovin tavallista, jos ensin inhoaa koko ajatusta.
Tosin onhan se usein paremman tuntuista kun luulisi: itse en aiemmin halunnut kokeilla juuri siksi kun olen kuullut/nähnyt näitä typeriä juttuja siitä, kuinka "kaikki peppujutut sattuvat ja se nyt vaan on fakta" ja "anaaliseksi ei ikinä tunnu vastaanottajasta hyvältä, mutta jotkut vaan 'antavat' persettään toiselle kun haluavat alistua". Oikeasti anaaliseksi ja sormeilu tuntuu vain ja ainoastaan hyvältä, kun kaikki tehdään oikein, eikä todellakaan satu.
Kerran kun kokeili paluuta ei ollu,2on1
En tykkää , eikä ole terveellistäkään
Miten PerSu? Himottais naisena kokeilla, mutta hygienapuoli huolestuttaa.
Ei ole muuttunut. En pidä peräaukon koskettelusta enkä minkään esineen työntämisestä peräsuoleeni. Olen muutaman kerran suostunut kokeilemaan, liukkaria on käytetty, mutta ei tunnu hyvältä. Ei myöskään tunnu kielletyltä tai riettaalta tai oikein miltään. Ehkä vähän sattuu.
Olisiko kyseessä joku anatominen asia, laukean helposti ja nopeasti pimpin puolelta.
No ei ole iloksi muuttunut. Sattuu, on epämukavaa ja kukaan ei vain osaa olla tarpeeksi hellä liikkeissään. Ei se liukkarikaan mitään auta, jos ei osaa lämmitellä naista alkuun ja pitää hätäillä. Itsekseni olen saanut orgasminkin sillä, mutta en muiden kanssa useista yrityksistä huolimatta. Omaa kivaa siis saa olla jatkossakin! En jaksa, kun ei kuunnella ja kunnioiteta toisten tunteita.
N36
Mä en varsinaisesti inhonnut ajatusta, jonkin verran häpesin. En esim kehdannut pyytää mieheltä, että koskettelisi peppureikää. Olisin pitänyt pepun sormeilusta, mutta en halunnut ajatellakaan varsinaista peppupanoa kun pelkäsin kipua ja sitä sotkua. Sitten tuli pari osaamattomien kesken toteutettua kokeilua ja se kipu olikin ainut mitä siitä jäi. En jäänyt kaipaamaan lisää kokeiluja.
No, sitten uuden miehen kanssa aukesikin taivas peppuseksin suhteen. En ollut alussa lainkaan kiinnostunut edes kokeilemaan em. syistä, mutta hän sai kiusattua ja kiihotettua ja lämmiteltyä jotenkin niin vaivihkaa mut sellaiseen tilaan, että lopulta halusin kalun itse sinne peppuun. Sen jälkeen on ollut ihanaa peppuseksiä ja paljon.