Huomenna etätyöpäivä
Parasta siinä on se, että kello soi 7.30. Toimistopäivinä pitää herätä tuntia aiemmin.
Kommentit (32)
Varasin lääkäriajan ja otan huomenna sairauslomaa.
Mulla sama. Aloitan 7:00 että voin lopettaa 15:00. Etätyöpäivissä on se huono puoli ettei ole taukoja. Lounaskin tulee syötyä koneen ääressä.
Tuo on kyllä iso etu etätyössä. Itse joudun heräämään ennen kuutta, jos lähden toimistolle. Etäpäivinä herään 7.40. Jaksaminen aivan eri luokkaa.
Voisipa joskus tehdä etätöitä. Mutta uravalintani on sellainen, että kello soi 4.30 ja heitän haalarit niskaan. Tykkään työstäni ja olen aamuvirkku, niin eipä tuo ongelmia tuota. Ja vaihdevuodet vie muutenkin unet jo sudenhetken aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. Aloitan 7:00 että voin lopettaa 15:00. Etätyöpäivissä on se huono puoli ettei ole taukoja. Lounaskin tulee syötyä koneen ääressä.
Etätöissä saat kuitenkin ryypätä rauhassa että älä valita.
Teen etätöitä etääntymällä töistä. Huomenna ei siis ole mitään pakollista tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ite kokeillu koodaamista kännissä? Miten sujuu?
Vierailija kirjoitti:
Meillä tauot on pidettävä. Ja jos/kun aina ei ehdi, on ne lisättävä työpäivän pituuteen eli 30min+12+12min.
Huomenna on työttömyyspäivä. En laittanut kelloa soimaan. Saa nukkkua niin pitkään kuin haluaa. Ahkeroihan kunnolla niin minä saan tukipäivänä vähän enemmän fyffeä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksinkertainen vai marttyyriluonne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ite kokeillu koodaamista kännissä? Miten sujuu?
Tissutellen sujuu, mutta siis hitaaseen tahtiin voi olutta ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tauot on pidettävä. Ja jos/kun aina ei ehdi, on ne lisättävä työpäivän pituuteen eli 30min+12+12min.
Kukas sitä kotona valvoo?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä iso etu etätyössä. Itse joudun heräämään ennen kuutta, jos lähden toimistolle. Etäpäivinä herään 7.40. Jaksaminen aivan eri luokkaa.
Näin on. Jaksaa ottaa illalla vähän enemmän laatuviinejä.
Montako loiventavaa etätyöläinen tarvitsee aamulla?
Ei yhtään koska humalatila ei pääse poistumaan edes yön aikana.
Minä olen tehnyt etätöitä jo kohta vuosikymmenen. Aikaa säästyy, kun ei tarvitse konttorille mennä. Joudun kuitenkin lähes joka päivä käymään asiakkaiden luona. Niinpä kello soi joka aamu seitsemältä. Saatan kuitenkin hoitaa omia asioitani tai käydä vaikka kävelyllä keskellä päivää, kun on valoisaa.
Kännissä ei työnteosta tule mitään, joten se on poissuljettu vaihtoehto. Saattaisipa siitä vaimokin hermostua.
Etätyöpäivä = LORVIPÄIVÄ, en tajua, miten suomalaisiin edes voi soveltaa tällaista valvomatonta työtekoa ? ? ?
Vierailija kirjoitti:
Montako loiventavaa etätyöläinen tarvitsee aamulla?
Ei yhtään koska humalatila ei pääse poistumaan edes yön aikana.
Aivan varmasti tarvitsee loiventavaa aamulla jos on edellisenä iltana juonut.
Otatko loiventavia etätöissä?