Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi liikunta ei vaikuta mieleeni?
09.02.2025 |
Mm masennukseen hoitoon liikunta pitäisi olla todella hyvä, mutta itse en saa liikunnasta juuri mitään. Toki erittäin raskaan liikuntasuorituksen jälkeen on ns rauhallisempi olo, mutta ei minusta vaikuta ajatuksiin millään lailla.
Kommentit (22)
Ainakin itseluottamukseen se voi auttaa ahdistuneella ja masentuneella, siis pelkästään se, että on ulkona. Itse ainakin huomaan samantien jos olen muutaman päivän sisällä, että ulos meneminen alkaa tuntua entistä vaikeammalta. Seinät kaatuu päälle, mikään ei luista, kaikki ärsyttää jne. Pitää ajatella kokonaisuutena kaikki, ei se liikunta varmaan ketään varsinaisesti parannakkaan, mutta siitä on apua muuten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sama. En ole koskaan saanut liikunnasta mitään hyvänolontunnetta. Ehkä siksi en ole saanut pidettyä liikuntaa säännöllisenä tapana. Muutaman kerran kävin juoksemassa ja se jäi. Sama kuntouinnin kanssa sekä jumpan kanssa. Salilla kävin 2 kertaa viikossa kuukauden ja sekin jäi. Ei vaan saa työpäivän jälkeen lähdettyä kun liikunta ei piristä eikä tuo sitä kuuluisaa euforiaa.