Työ loppui perjantaina ja nyt tuli viesti että tulisinko maanantaina töihin vielä.
Paha vaan kun ajattelin just juoda kaljaa koko yön ja katsoa amerikkalaista jalista.
Kommentit (32)
No jos hinnasta sovitaan? Eihä tollasee ny ihan perusliksalla lähdetä
En minä voi aamulla töihin mennä kun olen kännissä. Ostin oluttakin sitä peliä varten joten lähetän viestin että on sovittu tapaaminen tai jotain aamulla.
Tämä on juoni. Ilmoittaa työkkäriin, että kieltäydyit työstä ja sulle pamahtaa pitkä karenssi.
Jos oikeasti totta, älä mene ellet saa 1kk palkkaa yhdeltä päivältä. Konsulttipalkkio on konsulttipalkkio.
Kannattaa mennä. Voi tulla muuten karenssi. Tai se karenssi siis tulee, jos ei tule, kyse on petoksesta.
En minä voi aamulla töihin mennä kun olen kännissä
Hienoa tulevaisuuden hallintaa ja ennakointia. :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juoni. Ilmoittaa työkkäriin, että kieltäydyit työstä ja sulle pamahtaa pitkä karenssi.
Pyh pah. Jos työt loppunut perjantaina ja siitä on sopimus,niin saa laittaa vaikka sata viestiä viikonloppuna eikä niihin tartte vastata. Ei mikään laki velvoita katsomaan puhelinta viikonloppuna.
Haistatat pitkät koko lafkalle. Ihminen tarvitsee omaakin aikaa. Pomo voi itse mennä duuniin tekemään ne sun ns. työt.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä. Voi tulla muuten karenssi. Tai se karenssi siis tulee, jos ei tule, kyse on petoksesta.
Ei tuollaisesta tule karenssia.
Sano sille soittelijalle että haista sinä v177u koko äijä ja lyö luuri korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyh pah. Jos työt loppunut perjantaina ja siitä on sopimus,niin saa laittaa vaikka sata viestiä viikonloppuna eikä niihin tartte vastata. Ei mikään laki velvoita katsomaan puhelinta viikonloppuna.
Jos meinaa hakea työttömyysetuuksia, niin silloin todellakin velvoitetaan.
Miten se työ loppui? Irtisanottiinko sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kai perjantaina ennättänyt eikä voinutkaan hakea mitään tukia.
Töihin kutsu työsuhteen päätyttyä on sama kuin vakkaripaikka. Näin sanoo laki.
Määräaikainen työsopimus muuttuu toistaiseksi voimassa olevaksi, jos työnantaja sallii työntekijän jatkaa työntekoa sopimuskauden päätyttyä. Oikeuskäytännössä on katsottu, että työnteon jatkamisen hyväksymisen ei tarvitse olla nimenomainen. Se voi perustua myös työnantajan passiivisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kenties myös keskellä yötäkin ettei nyt vaan nukkuakaan saa ja ajaessakin pitänee tuijottaa puhelinta ja uimahallissa uidessa ja saunassa. Jos viimeinen työpäivä sopimuksessa oli perjantaina, että pitääkin mennä vielä töihin maanantaina???? Pyh pah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kai perjantaina ennättänyt eikä voinutkaan hakea mitään tukia.
Ja jos ehtikin hakea niin tuskin sai päätöstä samana päivänä -> ei karenssia.
juo sitä kaljaa ja katso peli.
Vierailija kirjoitti:
En minä voi aamulla töihin mennä kun olen kännissä
Hienoa tulevaisuuden hallintaa ja ennakointia. :)
Eli kun sulta loppuis työt, niin olisit varpaillas varmuudelta, jos kutsu tuleekin tulla takaisin heti maanantaina?? Kuinkahan todennäköistä tämä edes olisi? Itse en kaljaa juo, mutta ihan varmasti olisin suunnitellut jotain muuta ja kyllä ottais päähän tuollainen, että eka sanotaan että se on moro, ja heti perään kuitenkin tarvitaan palveluksia. Itse sanoisin että kiitos, en pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vuorokauden varoitusajalla annetusta työstä saa kyllä kieltäytyä.
Sano, että voit tulla koko kuukaudeksi mutta et vain päiväksi.