Miksi jotkut ihmiset on verkkarit ja lenkkarit jalassa kaupassa?
Onko vähän junttia? Kyllä ennen ihmistenilmoille lähtöä vaihdetaan farkut ja siistit kengät ja käydään suihkussa + naiset meikkaa.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana piipahtaa nopeeta kaupassa muiden töiden välissä, en lähde ajan kuluksi näyttäytymään. Siihen on eri paikat.
Niin, ne lenkkarit ja verkkarit on just nopeeta piipahtamista varten. Juoksukaljojen hakuun sopivat.
nii nii siitä puhuttiin miten reppanat toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä ymmärrä, että jotkut joutuvat käymään kaupassa sairaana, kun ei ehkä ole ketään auttamassa? Pitäisikö silloinkin mennä meikit naamassa ja farkut jalassa, kun on kipeänä?
Normaali ihminen ei mene kauppaan tartuttamaan muita, vaan tilaa ostokset kotiin tavalla tai toisella, jos on sairaana
Miten se polvivaiva tarttuu?
Miten se polvivaiva estää laittamasta farkut jalkaan? Samalla tavalla ne puetaan kuin verkkaritkin.
Onko mitään tyylikkäämpää kuin mustat Adidaksen verkkarit?
Tätä minäkin olen miettinyt pääni puhki ja kysynyt jopa tekoälyltä. Kun mennään kauppaan, kuuluu päällä olla nätti mekko ja plankatut kenkät, tukka siisti taakse kammattuna ja parta ajettuna, sipaus huulipunaa ja korvan taakse Menneniä.
Vierailija kirjoitti:
On. Kivipesty farkkutakki ja farkut mallia 80-luku. Farkkutakin alla bändipaita ja kaljamaha.
tule ihmeessä henk koht sanomaan kun tavataan takaan ettet 2viikkoon tätä hirveää näkyä näe silmäsi ovat todella ummessa
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin olen miettinyt pääni puhki ja kysynyt jopa tekoälyltä. Kun mennään kauppaan, kuuluu päällä olla nätti mekko ja plankatut kenkät, tukka siisti taakse kammattuna ja parta ajettuna, sipaus huulipunaa ja korvan taakse Menneniä.
Samaa mieltä. Ei tulisi mieleenkään mennä kauppaan jossain muussa asussa kuin nätissä mekossa ja sipaus huulipunaa kovan takana.
M65
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen huulipuna sopii parhaiten harmaan parran kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Kivipesty farkkutakki ja farkut mallia 80-luku. Farkkutakin alla bändipaita ja kaljamaha.
punkerolla verkkari sankarilla meni tunteisiin.
no itseä ei vittuakaan kiinnosta miltä näytän hakemassa jotain yhtä maitotölkkiä
Vierailija kirjoitti:
tule ihmeessä henk koht sanomaan kun tavataan takaan ettet 2viikkoon tätä hirveää näkyä näe silmäsi ovat todella ummessa
oho verkkari sankari uhkailee.
Käyhän monet suoraan töistätultuakin kaupassa firman neonkeltainen takki päällä jonka selässä firman nimi ja logo, vaikka olisi miten paskainen, köh, se takki siis...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen huulipuna sopii parhaiten harmaan parran kanssa?
Itse lähtisin kokeilemaan violettiin taittavia punia reippaan tummissa sävyissä.
Vierailija kirjoitti:
no itseä ei vittuakaan kiinnosta miltä näytän hakemassa jotain yhtä maitotölkkiä
Joo se on nähty.siitä tässä just puhutaan.
Pääasia että on siisti ja puhdas eikä haise.
Ap unohti kirjoittaa ööööööööööööh.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että on siisti ja puhdas eikä haise.
No mä haisen ja sontaa on naamassakin mutta mitä sitten?
Farkut?? 😅😅 En pidä koskaan farkkuja.
Hyvin kirjoitettu siinä se tuli tiivistettynä.