Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pääse mun kissan kuoleman yli millään, itken hysteerisesti joka päivä ja yö...

Vierailija
09.02.2025 |

Miten tästä pääsee eteenpäin? Selailen mun Astral-kissan kuvia ja itken ...

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyyh nyyh vihaat, miten pääsen yli tästä nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh DD"

Et mitenkään, sen takia sinä juuri käyttäydyt kuin raivotautinen eläin, et pääse minkään yli ja kostat sen muille, koska olet heikoin ja huonoin kaikista.

En kaikessa. Olen useiden naisten suuresti kiittelemä panomies. Kovuus ja dominoivuus yhdistettynä hellyyteen. Naiset on pillumärkinä ja hulluina!

Vierailija
82/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsellesi lupa surra. Sureminen on tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mitenkään, sen takia sinä juuri käyttäydyt kuin raivotautinen eläin, et pääse minkään yli ja kostat sen muille, koska olet heikoin ja huonoin kaikista.

En kaikessa. Olen useiden naisten suuresti kiittelemä panomies. Kovuus ja dominoivuus yhdistettynä hellyyteen. Naiset on pillumärkinä ja hulluina!

Ja sitten heräsit, käsi ja mällít boksereissa...

AP

Vierailija
84/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten heräsit, käsi ja mällít boksereissa...

AP

En vaan valehtelematta on vuosikymmenten aikana pantu sadat naiset, ei toki kaikki suomalaisia.

Vierailija
85/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, että nussi vaikka kissaa kun on samaa perhettä. Eli mielestäsi samaa perhettä olevia nussitaan. Et mitenkään määritellyt että pelkästään puolisoa vaan puhuit koko ajan perheestä.

Perheenjäsen on eri asia kuin koko perhe. Puolisokin on perheenjäsen. En tajunnut, että normaalille ihmiselle itsestäänselvä asia pitää sinulle vääntää ratakiskosta. Kertoo kovin paljon sinun perheoloistasi, että heti ajattelet koko perheen nussimista, kun puhutaan vain perheenjäsenen nussimisesta. 

Sinä puhuit kissan nussimisesta, en minä. Sinä puhuit "nussi kun kerran samaa perhettä", en minä.

Vierailija
86/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheenjäsen on eri asia kuin koko perhe. Puolisokin on perheenjäsen. En tajunnut, että normaalille ihmiselle itsestäänselvä asia pitää sinulle vääntää ratakiskosta. Kertoo kovin paljon sinun perheoloistasi, että heti ajattelet koko perheen nussimista, kun puhutaan vain perheenjäsenen nussimisesta. 

Ylipäänsä sun kissan nussimiskommentit on sairaita, hakeudu hoitoon!

Vierailija
87/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pää märkänä raivoamassa, kuinka niin? Perusteletko väitettäsi vähän. Yksinkertainen kysymys ja muutama annettu, helposti toteutettava elämänohjeko on raivoamista? Jos ymmärrät kaiken noin vihamielisellä tavalla, ei ihme, jos muiden ihmisten outoina pitämät asiat tuottavat sinulle mielihyvää. 

Sinun viestisi ovat ihan riittävä perustelu. Jos et niistä tajua, se on voivoi. Kannattaisi käyttää enemmän aikaa oman tekemisen tarkasteluun ja vähemmän aikaa noiden mielikuvitustulkintojen tekemiseen. Auttaisi ymmärtämään montaa asiaa. 

Eli et pysty perustelemaan. Se on voivoi. Toivottavasti itsetuntosi on nyt tullut hivellyksi ja voit edes hetken pienen paremmin. 

Vierailija
88/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma suruaikansa. Ole kiitollinen niistä muistoista mitä sinulla on. Aika parantaa kaiken, ehkä jokin päivä, viikko, kuukausi, vuosi, alat haaveilemaan taas uudesta kissapersoonasta, sillä kaikki he ovat omalla tavallaan rakastettavia persoonia. Ehkä se kissa on jo syntynyt ja saa vielä ikioman kodin luonasi. Kissamme kuolemasta on jo pari vuotta, vieläkin tuntuu, etten enää saisi samanlaista tunnesidettä uuteen perheenjäseneeseen kuin mitä oli kissaamme. Suurin suru on jäänyt ja uusi vipeltäjä on jo käynyt mielessä, nyt olen katsellut kodittomia kissoja, on halu auttaa.