Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pääse mun kissan kuoleman yli millään, itken hysteerisesti joka päivä ja yö...

Vierailija
09.02.2025 |

Miten tästä pääsee eteenpäin? Selailen mun Astral-kissan kuvia ja itken ...

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko palstalla riitely hivelee jonkun itsetuntoa? Avaa nyt edes ne makkarin verhot, että jostain pääsee vähän valoa synkkään elämääsi. Ota vaikka torakka lemmikiksi, niilläkin kuuluu olevan jonkinlaista älyä.

Näyttää hivelevän, kun sinäkin olet täällä pää märkänä raivoamassa muiden mukana. 

Vierailija
62/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voi olla kiitollinen, kun elämässä ei ole vielä ollut mitään isoja haasteita/menetyksiä. Jos kissan takia itkee hysteerisesti, ei ole vielä kokenut mitä on iso menetys. 

Sinä olet itse täysin kykenemätön perustason empatiaan, se jos joku kielii helposta pullamössöelämästä.

Ok. Helpottiko surusi jo vai vieläkö on lisäoksennukselle tarvetta?

En minä ole ap, en minä ole surullinen vaan vihainen, minä vihaan sinua eikä se lopu.

Hienoa! Olisi ollut aika karmivaa, jos olisit sanonut rakastavasi minua. 

Sinä et siis kykene normaaliin kommunikointiin enää ollenkaan?

Nyyh nyyh vihaat, miten pääsen yli tästä nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ainahan se hilvelee itsetuntoa, että saa palstaulin riehumaan tuolla tavoin kuin sinä. Juuri siksi täällä trollaan, että saan sinut kiihtymään. "

Joo'o, hieno homma hei, minä kävelen tästä sananvaihdosta ulos vahvempana koska minä olin alusta loppuun rehellinen itselleni ja sinulle ja sinä lähdet tästä selkäranka korkkiruuvilla ja psyyke ruvella koska joudut heittäytymään tyhmäks pitääksesi puolesi ja siltikään et onnistunu, teit itsestä klovnin.

Hyvä sinä, sinun surkea itsetunto on ainoa asia mitä sinä olet ja sitä ei pysty piilottaan muka-nokkelan mussutuksen taakse.

Jos et ymmärrä lopettaa se kroonisoituu.

Vooi, reppana ei kestä trollausta ja kuvittelee tuollaisen sekoilun olevan jotenkin tyylikäs tapa kertoa se :D

Voi reppana, sinäkö et ymmärrä kuka se on ke

Tuo "reppana" on jo ihan täysin kroonisoitunut narsisti, heität helmiä sialle.

Minusta on kyllä hauskaa lukea tätä et siinä mielessä ei täysin hukkaan heitettyä vaivaa.

Vierailija
64/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ainahan se hilvelee itsetuntoa, että saa palstaulin riehumaan tuolla tavoin kuin sinä. Juuri siksi täällä trollaan, että saan sinut kiihtymään. "

Joo'o, hieno homma hei, minä kävelen tästä sananvaihdosta ulos vahvempana koska minä olin alusta loppuun rehellinen itselleni ja sinulle ja sinä lähdet tästä selkäranka korkkiruuvilla ja psyyke ruvella koska joudut heittäytymään tyhmäks pitääksesi puolesi ja siltikään et onnistunu, teit itsestä klovnin.

Hyvä sinä, sinun surkea itsetunto on ainoa asia mitä sinä olet ja sitä ei pysty piilottaan muka-nokkelan mussutuksen taakse.

Jos et ymmärrä lopettaa se kroonisoituu.

Vooi, reppana ei kestä trollausta ja kuvittelee tuollaisen sekoilun olevan jotenkin tyylikäs tapa kertoa se :D

Voi reppana, sinäkö et ymmärrä kuka se on ke

Totta kai ymmärrän. Enhän muuten osallistuisi tähän trollaukseen, johon sinäkin muna pystyssä lähdet mukaan joka ikinen kerta, kun vähän yllytän. 

Vierailija
65/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli vaan elukka. 

Kuo le  nassepersu !

Minä olen rassepersu ja minulla on eläimiä. Eläimet mielestäni parempia kuin ihmiset.

Ainakin parempia kuin vihervassarit.

Vierailija
66/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli vaan elukka. 

Kuo le  nassepersu !

Sosialidemokraattipas.

Vierailija
67/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyyh nyyh vihaat, miten pääsen yli tästä nyyh nyyh nyyh nyyh nyyh DD"

Et mitenkään, sen takia sinä juuri käyttäydyt kuin raivotautinen eläin, et pääse minkään yli ja kostat sen muille, koska olet heikoin ja huonoin kaikista.

Vierailija
68/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tippui mun lempikahvikuppi. Kesti aikaa löytää yhtä hyvä tilalle, mut lopulta löysin.

Kyllä niitä vastaavia tai jopa parempia kissoja saa tilalle.

Vierailija
69/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Totta kai ymmärrän. Enhän muuten osallistuisi tähän trollaukseen, johon sinäkin muna pystyssä lähdet mukaan joka ikinen kerta, kun vähän yllytän. "

Right, mä olen toistaiseksi ollu sun sanojen mukaan tyylikäs ja ihan ilmiselvästi rehellinen ja onnistunut suututtaan sut.

Mut minä olen se jota trollataan.

Hyvä sinä, näytä niille! :' D

Vierailija
70/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään et nussi aviomiestäs ellet ole homo. Nainen ei nussi yhtään ketään. Ja toiseksi perheenjäseniä on muitakin kuin aviopuoliso. 

Kyllä minä nussin miestäni useinkin. Hän rakastaa sitä, kun painan oikein kunnolla stapparilla persiiseen. Ja toisekseen: se, että on muitakin perheenjäseniä ei  tarkoita, että heitä kaikkia on pakko nussia. Aika sairas on mielesi, kun sellaista edes ajattelit. 

Sinähän sen kirjoitit. Ja tavaroiden laittaminen anaaliin ei ole nussimista.

Vierailija
71/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voi olla kiitollinen, kun elämässä ei ole vielä ollut mitään isoja haasteita/menetyksiä. Jos kissan takia itkee hysteerisesti, ei ole vielä kokenut mitä on iso menetys. 

Siis mitä oma lemmikki jonka kanssa on todnäk viettänyt reippaasti yli 10v lähes päivittäin ei olisi suuri menetys...? Oma lapsi tai vanhempi toki vielä isompi mutta kyllä oma lemmikki on kuin perheenjäsen.

Kukaan normaali ihminen ei pidä elikoita perheenjäseninä. 

Mehän olemme eläimiä me ihmisetkin. Samaa perhettä kaikki.

Ole ihan rauhassa vain elikko. Ei se minulta pois ole. Voit vaikka nssia sitä kissaasi, kun olette kerr

Etkö oikeasti tuon parempaan pysty? SÄÄLITTÄVÄÄÄ!!!

Vierailija
72/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Totta kai ymmärrän. Enhän muuten osallistuisi tähän trollaukseen, johon sinäkin muna pystyssä lähdet mukaan joka ikinen kerta, kun vähän yllytän. "

Right, mä olen toistaiseksi ollu sun sanojen mukaan tyylikäs ja ihan ilmiselvästi rehellinen ja onnistunut suututtaan sut.

Mut minä olen se jota trollataan.

Hyvä sinä, näytä niille! :' D

Missä kohtaa olen sanonut sinun olevan MINUN mielestäni tyylikäs? Vai etkö sä taaskaan osannut lukea, mitä sulle kirjoitettiin?

Vierailija
73/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolema on elämän päätös. Siihen jokaisen meistä on totuttava. Emme ole täällä ikuisesti. 

Nämä kieltäjät on samoja pellejä, jotka haluaa koiranrakit pommisuojiin, koska siellä viivytään vain vähän aikaa. Hahahahhah.  Tyhmät eivät ole katsoneet kuvia Gazasta (jotka sen ansaitsevat) tai Ukrainasta.

Vierailija
74/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään et nussi aviomiestäs ellet ole homo. Nainen ei nussi yhtään ketään. Ja toiseksi perheenjäseniä on muitakin kuin aviopuoliso. 

Kyllä minä nussin miestäni useinkin. Hän rakastaa sitä, kun painan oikein kunnolla stapparilla persiiseen. Ja toisekseen: se, että on muitakin perheenjäseniä ei  tarkoita, että heitä kaikkia on pakko nussia. Aika sairas on mielesi, kun sellaista edes ajattelit. 

Missä kirjoitin, että kaikkia perheenjäseniä on pakko nussia? Et puheistasi päätellen edes tiedä, mitä se sana tarkoittaa. 

Vierailija
75/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko palstalla riitely hivelee jonkun itsetuntoa? Avaa nyt edes ne makkarin verhot, että jostain pääsee vähän valoa synkkään elämääsi. Ota vaikka torakka lemmikiksi, niilläkin kuuluu olevan jonkinlaista älyä.

Näyttää hivelevän, kun sinäkin olet täällä pää märkänä raivoamassa muiden mukana. 

Pää märkänä raivoamassa, kuinka niin? Perusteletko väitettäsi vähän. Yksinkertainen kysymys ja muutama annettu, helposti toteutettava elämänohjeko on raivoamista? Jos ymmärrät kaiken noin vihamielisellä tavalla, ei ihme, jos muiden ihmisten outoina pitämät asiat tuottavat sinulle mielihyvää. 

Vierailija
76/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää märkänä raivoamassa, kuinka niin? Perusteletko väitettäsi vähän. Yksinkertainen kysymys ja muutama annettu, helposti toteutettava elämänohjeko on raivoamista? Jos ymmärrät kaiken noin vihamielisellä tavalla, ei ihme, jos muiden ihmisten outoina pitämät asiat tuottavat sinulle mielihyvää. 

Sinun viestisi ovat ihan riittävä perustelu. Jos et niistä tajua, se on voivoi. Kannattaisi käyttää enemmän aikaa oman tekemisen tarkasteluun ja vähemmän aikaa noiden mielikuvitustulkintojen tekemiseen. Auttaisi ymmärtämään montaa asiaa. 

Vierailija
77/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kirjoitin, että kaikkia perheenjäseniä on pakko nussia? Et puheistasi päätellen edes tiedä, mitä se sana tarkoittaa. 

Sanoit, että nussi vaikka kissaa kun on samaa perhettä. Eli mielestäsi samaa perhettä olevia nussitaan. Et mitenkään määritellyt että pelkästään puolisoa vaan puhuit koko ajan perheestä.

Vierailija
78/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että nussi vaikka kissaa kun on samaa perhettä. Eli mielestäsi samaa perhettä olevia nussitaan. Et mitenkään määritellyt että pelkästään puolisoa vaan puhuit koko ajan perheestä.

Perheenjäsen on eri asia kuin koko perhe. Puolisokin on perheenjäsen. En tajunnut, että normaalille ihmiselle itsestäänselvä asia pitää sinulle vääntää ratakiskosta. Kertoo kovin paljon sinun perheoloistasi, että heti ajattelet koko perheen nussimista, kun puhutaan vain perheenjäsenen nussimisesta. 

Vierailija
79/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Vierailija
80/88 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu

Jaahas ilmiantajapaska heräsi.