Kuinkakohan moni vain romahtaa ja kuolee?
Kun ei vain enää pysty yhteiskunnan vaatimuksiin?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla ikävä, mutta tämän hetken Suomessa yksilön kärsimyksellä ei ole enää mitään merkitystä. Ne pärjää jotka pärjää. Ei ole varaa vinkua marginaalin perään.
Bullshit, ideologinen pakko on valinta.
Varmaan ensin menee mielenterveys ja/tai muu terveys.
Se on porvarin tavoite että mahdollisimndn moni. Jos et sovi paikalluseen sopimuseen eli orjaksi niin kuolet.
Kylmä totuus on, ettei tulevaisuudessa enää tarvita ihmisiä työntekijöiksi kuin pieni osa nykyisestä määrästä. Jos Suomen väkiluku pysyy samoissa kuin nyt, millä rahoilla kaikki "tarpeettomat" tulevat elämään? Perustuloa on turha odottaa, johan se on laskettu moneen kertaan huomattavasti kalliimmaksi kuin nykyiset tuet.
En kiusallaankaan, olen nyt jo vuoden verran ottanu asiani tapellakseni vastaan syylliseksi kokemiani ihmisiä kohtaan ja tunnen eläväni enemmän kuin koskaan aikasemmin.
Kostakaa ihmiset, älkää antako ottaa teiltä kaikkea kiltisti, jos meinaatte kuolla joka tapauksessa niin seuraamusten pelko on lapsellista ja itsekästä, laittakaa se romahduksenne maksamaan niille ihmisille jotka sen aiheutti.
No yhteiskuntahan on sellainen illuusio. Iso osa porukkaa toimii ns. harmaalla alueella, eli näennäisen yhteiskuntakelpoisesti mutta oikeasti tekee muita asioita kuin mitä yhteiskunta käskee. Osa on rikollisia, toiset elävät ihan eri todellisuuksissa, jotka eivät ole kriminalisoituja
Eli siinä vaiheessa jos häviää yhteiskunta-pelin niin kannattaa ennemminkin miettiä, että mitäs sitten. Eläimetkin elävät ihan yhteiskunnan ulkopuolella :)
Vierailija kirjoitti:
Kylmä totuus on, ettei tulevaisuudessa enää tarvita ihmisiä työntekijöiksi kuin pieni osa nykyisestä määrästä. Jos Suomen väkiluku pysyy samoissa kuin nyt, millä rahoilla kaikki "tarpeettomat" tulevat elämään? Perustuloa on turha odottaa, johan se on laskettu moneen kertaan huomattavasti kalliimmaksi kuin nykyiset tuet.
Samalla tavalla kun aina ennenkin, tappamalla ne jotka rohmuaa yli tarpeensa ja jakamalla omaisuus ja valta uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
En kiusallaankaan, olen nyt jo vuoden verran ottanu asiani tapellakseni vastaan syylliseksi kokemiani ihmisiä kohtaan ja tunnen eläväni enemmän kuin koskaan aikasemmin.
Kostakaa ihmiset, älkää antako ottaa teiltä kaikkea kiltisti, jos meinaatte kuolla joka tapauksessa niin seuraamusten pelko on lapsellista ja itsekästä, laittakaa se romahduksenne maksamaan niille ihmisille jotka sen aiheutti.
Älä ole huono häviäjä. Pitää osata hävitä että oppii pelin säännöt ja voi voittaa :)
Eurooppaan ja Suomeen tulee sota mikä pistää kaiken uusiksi.
Suomalaiset köyhät ovat täysiä lampaita. Vaikka heillä olisi ikioma puolue ja eivät he silti äänestäisi ja yrittäisi vaikuttaa. Tuota puoletta ei siis ole.
Vierailija kirjoitti:
Kun Helsinki on pelkkä tiilikasa, voi paremman Suomen jälleenrakennus alkaa.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla ikävä, mutta tämän hetken Suomessa yksilön kärsimyksellä ei ole enää mitään merkitystä. Ne pärjää jotka pärjää. Ei ole varaa vinkua marginaalin perään.
Noinhan homma on toiminut aina. Yksilö ei ole koskaan merkinnyt mitään, ellei kyseessä sitten ole joku helvetin rikas ihminen tai muuten vain vaikutusvaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa ei voi syödä. Iso osa maailmaa elää reippaasti köyhyysrajan alapuolella ja se on ihan fine heille, jopa tietoinen valinta
Avaapa vähän, ap. Mitä vaatimuksia yhteiskunta on esimerkiksi itsellesi esittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole huono häviäjä. Pitää osata hävitä että oppii pelin säännöt ja voi voittaa :)
Kuule millä minä hävinnyt oisin kun minä en ole ikinä päässyt edes osallistumaan peliin ja enää en edes halua, heitän laudan seinään, menkööt kaikki.
Minua ei kiinnosta moraalittoman moralisointi eikä maanpetturin pelko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule millä minä hävinnyt oisin kun minä en ole ikinä päässyt edes osallistumaan peliin ja enää en edes halua, heitän laudan seinään, menkööt kaikki.
Minua ei kiinnosta moraalittoman moralisointi eikä maanpetturin pelko.
Noh, yleensä kun joku pimahtaa niin siitä hyötyvät kaikki muu kuin se, joka pimahtaa. Ellei tarkoituksena ole raivata itselle tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Sotiminen ei ole mikään ratkaisu.