Lahjakortti katosi
Mä olen raivoissani .. mun lahjakortilla olis ollu vielä rahaa sen verran että olisin saanut ruokaa.. olen myllännyt koko kämpän eikä mistään.. mä en jaksa mä en jaksa . Mä räjähdän ihan just niin paljon että poltan koko kämpän!!!!!
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
No, sellasta sattuu. Ei me sille mitään voida. Ens kerralla säilytät kaikkia samassa paikassa,kerta ne muut ei oo hävinnyt.
No nekin ollu missä sattuu silti ne löytyvät mutta tämä mystisesti kadonnut.
Olisin saanut ruokarahaa mutta olis pitänyt luvata etsiä vieläkin. En suostunut. Antaa olla
Lahjakorttia on käsiteltävä kuten rahaa eli jos sen hukkaa niin mitään ei ole tehtävissä. Paitsi tietty sen löytäjä saattaa käyttää sen... Mulla on ainakin rahat niin vähissä että kolikoillekin on oma lokero lompakossa ettei mitkään hukkuisi. Toivottavasti löydät korttis ja muista että se vanhenee joskus eli älä hukkaa aikaa. Tsemppiä!
Sä ilmeisesti unohdit sen kortin sinne kauppaan kun viimeksi käytit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lompakko, käsilaukku, takkien, jakkujen ja housujen taskut, harrastus-/työkassi...
Koko kämpän katoin . Muutenkin koko kämppä yhtä roskalavaa.
Sitten alat siivoamaan ja kuskaat roskat ulos roskikseen. Samalla se kortti voi löytäkin jostain välistä.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakorttia on käsiteltävä kuten rahaa eli jos sen hukkaa niin mitään ei ole tehtävissä. Paitsi tietty sen löytäjä saattaa käyttää sen... Mulla on ainakin rahat niin vähissä että kolikoillekin on oma lokero lompakossa ettei mitkään hukkuisi. Toivottavasti löydät korttis ja muista että se vanhenee joskus eli älä hukkaa aikaa. Tsemppiä!
Mä en sun toivotuksilla mitään tee. Se on ostettu 20.12.2024 .. ei heti vanhene
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lompakko, käsilaukku, takkien, jakkujen ja housujen taskut, harrastus-/työkassi...
Sitten alat siivoamaan ja kuskaat roskat ulos roskikseen. Samalla se kortti voi löytäkin jostain välistä.
Minkä ihmeen takia? Mä olen katsellut jo koko kämpän läpi .. se ei tule vastaan.. siivoa itse. Mä en jaksa. Se ei kumminkaan löydy niin en hyödy mitään.
Lidlissä kerran myyjä oli heittämässä pois lahjakorttiani, missä oli vielä saldoa jäljellä. Närkästyneenä pyysin sen takaisin. Oli jostain reklamaatiosta saatu lahjakortti.
Vierailija kirjoitti:
Sä ilmeisesti unohdit sen kortin sinne kauppaan kun viimeksi käytit.
No ei huono idea kysyä . Kun en oo käyttänyt sitä sen tammikuun 15. Päivän jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia? Mä olen katsellut jo koko kämpän läpi .. se ei tule vastaan.. siivoa itse. Mä en jaksa. Se ei kumminkaan löydy niin en hyödy mitään.
Saat ainakin siistin asunnon, ei ole enää roskalava sen jälkeen. Ja voit löytää muutakin hukassa ollutta.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä kerran myyjä oli heittämässä pois lahjakorttiani, missä oli vielä saldoa jäljellä. Närkästyneenä pyysin sen takaisin. Oli jostain reklamaatiosta saatu lahjakortti.
Kyllä mä luulen ainakin että mulla oli se mukana taisin laittaa sen puhelimen väliin. Tai taskuun . Sieltä katsottu..
Jotenkin tuntuu että ap:lla taitaa olla hukassa oma elämänhallintakin...
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu että ap:lla taitaa olla hukassa oma elämänhallintakin...
Miks tulit sitäkin arvostelemaan!!!!!!?!?? Tulitko haukkumaan masentunutta
Mitä miinustat.. sain lasin sirun kantapäähän.. ei innosta kävellä ..
Jos ootte hyvännäköisiä ette tajua mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletpa ystävällinen ihminen. Nyt rupee jo melkein aattelee että hyvä kun hukkasit.
Vierailija kirjoitti:
Maksan suikkelista 10/kerta
En ikinä noin halvalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletpa ystävällinen ihminen. Nyt rupee jo melkein aattelee että hyvä kun hukkasit.
Vai niin. Miks mun pitäis olla sulle ystävällinen. Olenko saamassa sulta jotain.. ? Löytyykö se kun tsemppaat?