Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten työtön voi hankkia auton määräaikaista työtä varten?

Vierailija
09.02.2025 |

Kun ei ole säästöjä eikä saa lainaa ilman vakituista työpaikkaa?

Kommentit (392)

Vierailija
241/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin torakka aloittajalla mitään taloa ja perhettä on. Niin iljettävältä vaikuttaa viestien perusteella.

Mikä kuitenkaan estäisi vuokraamasta asuntoa paikkakunnalta joissa työt sijaitsee? Ei siitä tappiolle jää, älä ole naurettava, paska.

Ei pienellä palkalla makseta 2 asuntoa. 

Vierailija
242/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä voit ostaa auton kuin asuntovaunun osamaksulla . Olethan menossa töihin eikö niin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä voit ostaa auton kuin asuntovaunun osamaksulla . Olethan menossa töihin eikö niin. 

En ole.

Vierailija
244/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljos se matka nyt edes on?

52 kilometriä.

Ap

Teet aloituksen mahdottomasta työmatkasta. Se sama työmatka on monelle arkipäivää. Pää pois pensaasta ap, älä mieti vaan hae töitä.

On se kävellen aika mahdoton.

Ap

Sähköpyörällähän tuo matka menee hyvin. Saat myös liikuntaa, eli ei tarvitse uhrata sitä vapaa-aikaa liikkumiseen, vaan kun työt on tehty, on sulla loppupäivä täysin vapaata!

Ajatko Itse 52km sähköpyörällä auraamattomilla teillä, peilijäällä, kaatosateessa, lumituiskussa, -35 pakkasella jne? 

Missä päin Suomea on muka tuommoiset olosuhteet juuri nyt 🤭

Unissasi 🤭?

Listasit juuri kauhuskenaarion, joista kaikki kohdat tuskin tulee kerralla koskaan täyttymään 🤭

Vierailija
245/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No työpaikan takia muutkin muuttaa ja opiskelun takia. Vuokrat huoneen solusta tai kysyt työpaikasta onko niillä. Tai asut asuntovaunussa minkä vuokrata tai ostat osamaksulla tai lainaat. Vaikka tää on keksitty juttu niin silti MEKIN OLLAAN NUORENA JUOSTU TYÖN PERÄSSÄ. Vanhoille ei moista enää voi ehdottaa. 

Niin. Mä en olekaan nuori, niin en voi lähteä telttailemaan mihinkään työpaikan pihaan.

Ap

Vierailija
246/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole.

No mene sitten vittuuu. Miksi teit tämän aloituksen? Kusipää!

Vierailija
247/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois ollu kesätyö, joka ois vastannu täydellisesti mun osaamista, mutta en nyt voi edes hakea sitä, kun en pääsisi työpaikalle millään :(

Ap

Mun piti vaihtaa kokonaan alaa, koska en saanut töitä = ajokorttia ja autoa. Ensimmäisellä alalla välttämättömät.

Vierailija
248/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos olet perheellinen ja asut omistusasunnossa puolison kanssa, niin ota autolaina puolison nimiin. Mulla menee ehkä henkilöt sekaisin, mutta ymmärsin että vaimosi käy töissä, hän varmaan saa lainaa sen 500€ johonkin ruoskaan?

Vierailija
249/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä auton hinnalla voi vuokrata asunnon työn vierestä. Polkupyörä käy kesällä myös teltta. Vuokra autoja saa 200€ kk plus bensat. Mihin helvettiin ihmisen työkkäri rahat menee kun toiset saa ostettua mopon pyörän veneen sillä. 700€ nakkikeittoon vai. Huumeisiin kerro totuus. Narkomaani. 

Vierailija
250/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta työttömille pitäisi kelan hankkia uudet datsia dusterit töissä käyntia varten.

Vierailija
251/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos olet perheellinen ja asut omistusasunnossa puolison kanssa, niin ota autolaina puolison nimiin. Mulla menee ehkä henkilöt sekaisin, mutta ymmärsin että vaimosi käy töissä, hän varmaan saa lainaa sen 500€ johonkin ruoskaan?

Ei ole puolisoa.

Ap

Vierailija
252/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljos se matka nyt edes on?

52 kilometriä.

Ap

Teet aloituksen mahdottomasta työmatkasta. Se sama työmatka on monelle arkipäivää. Pää pois pensaasta ap, älä mieti vaan hae töitä.

On se kävellen aika mahdoton.

Ap

Sähköpyörällähän tuo matka menee hyvin. Saat myös liikuntaa, eli ei tarvitse uhrata sitä vapaa-aikaa liikkumiseen, vaan kun työt on tehty, on sulla loppupäivä täysin vapaata!

Ajatko Itse 52km sähköpyörällä auraamattomilla teillä, peilijäällä, kaatosateessa, lumituiskussa, -35

Pohjois-Suomen talvi.

Vierailija
253/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No työpaikan takia muutkin muuttaa ja opiskelun takia. Vuokrat huoneen solusta tai kysyt työpaikasta onko niillä. Tai asut asuntovaunussa minkä vuokrata tai ostat osamaksulla tai lainaat. Vaikka tää on keksitty juttu niin silti MEKIN OLLAAN NUORENA JUOSTU TYÖN PERÄSSÄ. Vanhoille ei moista enää voi ehdottaa. 

Niin. Mä en olekaan nuori, niin en voi lähteä telttailemaan mihinkään työpaikan pihaan.

Ap

Minkä ikäinen sitten oikein olet? Jos et tuosta ajokorttiasiastakaan tiennyt ja kaikki koulut käyty. Tiesitkö että ennen vuotta -86 syntyneet saavat ajaa mopoa ilman mitään korttia. 

Vierailija
254/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hankit käytetyn 2 tonnin auton tai ostat käytetyn auton osamaksulla. Ja tässä jälkimmäisessäkin tapauksessa osta mahdollisimman halpa auto (5-10 tuhatta).

Vierailija
255/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tuskin torakka aloittajalla mitään taloa ja perhettä on. Niin iljettävältä vaikuttaa viestien perusteella.

Mikä kuitenkaan estäisi vuokraamasta asuntoa paikkakunnalta joissa työt sijaitsee? Ei siitä tappiolle jää, älä ole naurettava, paska.

Kyllä minä olen jäänyt tappiolle. Sehän riippuu palkasta, vuokrasta, opintolainoista ym.

Vierailija
256/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin poljettiin pyörällä lumessa töihin. Ei edes pipoa päässä. Pakkasella normi pyörällä. 

Vierailija
257/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko hankit käytetyn 2 tonnin auton tai ostat käytetyn auton osamaksulla. Ja tässä jälkimmäisessäkin tapauksessa osta mahdollisimman halpa auto (5-10 tuhatta).

Noissa halvemmissa autoissa kun katsastus lähenee niin se tietää aika usein suurtakin rahan menoa että saat sen taas katsastuksesta läpi.

Vierailija
258/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokraa auto?

Vierailija
259/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton hinnan saa nopeasti alentuvilla bensanhinnoilla kasaan, kunhan hallitus pääsee joululomalta kunnolla töihin.

Vierailija
260/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkä ikäinen sitten oikein olet? Jos et tuosta ajokorttiasiastakaan tiennyt ja kaikki koulut käyty. Tiesitkö että ennen vuotta -86 syntyneet saavat ajaa mopoa ilman mitään korttia. 

Tietysti tiesin, mutta sitä en tiennyt, että tuo syntymävuosirajoitus on poistunut jossain vaiheessa.

Ap