Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten työtön voi hankkia auton määräaikaista työtä varten?

Vierailija
09.02.2025 |

Kun ei ole säästöjä eikä saa lainaa ilman vakituista työpaikkaa?

Kommentit (392)

Vierailija
201/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autolaina irtoaa kyllä, kunhan luottotiedot on kunnossa. Lyhyttä tarvetta varten voi myös harkita lyhytaikaista leasingia. 

Lyhytaikainen leasing on 1000 euroa kuukaudessa. Ei mitään järkeä.

Vierailija
202/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa nykyinen kämppä kedäksi jollekin toiselle ja asu itse pari kk työpaikan lähellä vuokralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autolaina irtoaa kyllä, kunhan luottotiedot on kunnossa. Lyhyttä tarvetta varten voi myös harkita lyhytaikaista leasingia. 

Liikkuvuusavustus kattaa tuosta jo 80%.

Vierailija
204/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
205/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämällä PS saadaan autoilun järjettömän kalliita hintoja alas. Moni ei vasemmiston autoilupolitikan takia pysty hankkimaan autoa.

Vierailija
206/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikkuvuusavustus kattaa tuosta jo 80%.

Niin JOS sitä saa. Enpä usko, että tuohon ap:n 50 km matkaan saa menemään kolmea tuntia.

Vierailija
207/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikkuvuusavustus on siis 37e/päivä ja se maksetaan palkan päälle, ja sitä saa 2 kuukauden ajan. Kyllä tällä rahalla voi hankkia esimerkiksi sähköpyörän osamaksulla.

Vai aiotko keksiä vieläkin lisää tekosyitä? No sitten koko aloitus tulisi poistaa. Menisit nyt vaan sinne töihin...

Mä en ainakaan keksi mitään tekosyitä. kotona on vaa mukavampi köllötellä kun lähteä aamulla raatamaan johonkin paskalla palkalla ei kiitos kyllä kela maksaa.

Sitten sinun tulisi kieltäytyä työttömyystuistasi.

paskat ! nostan 3 eri tukea. 

No joo, mutta olet ideologisesti työtön. Etkö voisi osoittaa selkärankaa ja kieltäytyä tuistasi muuten? Muuten ole

mitä helvettiä itket orja?.nostan kaikki mahdolliset tuet onko sun vaikea ymmärtää?

.ahdistaako alkava työviikko sua jo noin kovin??? muista olla ahkera apina huomenna.mä ooon kotona kattomassa tv .

Vierailija
208/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestämällä PS saadaan autoilun järjettömän kalliita hintoja alas. Moni ei vasemmiston autoilupolitikan takia pysty hankkimaan autoa.

Mielenkiintoista. Miten luulet persujen voivan vaikuttaa vapaisiin markkinoihin?

Vierailija
209/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. 

Minä ajan 400-700e arvoisilla autoilla työttömänäkin hyvin.

Vierailija
210/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mitä helvettiä itket orja?.nostan kaikki mahdolliset tuet onko sun vaikea ymmärtää?

.ahdistaako alkava työviikko sua jo noin kovin??? muista olla ahkera apina huomenna.mä ooon kotona kattomassa tv ."

Jotenkin tuntuu, että ainut orja täällä on sinä, joka on orja laiskuudellensa, eikä tule saavuttamaan mitään elämässä. Elät käytännössä avovankilassa. Et voi tehdä mitään, haaveilla mistään, et ole tosiasiassa vapaa vaan te-toimiston alainen. Kaikki aikasi menee siellä yksiössä notkumiseen ja olen aivan varma, että kuolinvuoteellasi kadut valintojasi.

Vierailija
211/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois ollu kesätyö, joka ois vastannu täydellisesti mun osaamista, mutta en nyt voi edes hakea sitä, kun en pääsisi työpaikalle millään :(

Ap

Hae työtä äläkä jossittele.

Vierailija
212/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. 

Joo ei kiitos. Itse ajan työttömänä autolla joka maksoi 32000e. Turvallisuudesta en tingi.

Vierailija
213/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mitä helvettiä itket orja?.nostan kaikki mahdolliset tuet onko sun vaikea ymmärtää?

.ahdistaako alkava työviikko sua jo noin kovin??? muista olla ahkera apina huomenna.mä ooon kotona kattomassa tv ."

Jotenkin tuntuu, että ainut orja täällä on sinä, joka on orja laiskuudellensa, eikä tule saavuttamaan mitään elämässä. Elät käytännössä avovankilassa. Et voi tehdä mitään, haaveilla mistään, et ole tosiasiassa vapaa vaan te-toimiston alainen. Kaikki aikasi menee siellä yksiössä notkumiseen ja olen aivan varma, että kuolinvuoteellasi kadut valintojasi.

työt kutsuu huomenna ja vittumainen herätys tiedän että se kiukuttaa sinua.en todellakaan kadu sitä että olen välttynyt 8 tuntia päivässä raatamasta jollekkin mulkulle.mulla omakotitalon pääty vuokralla kela maksaa vuokran ja sähköt et mukavaa työpäivää huomenna. varmaa viituttaa jo!

Vierailija
214/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois ollu kesätyö, joka ois vastannu täydellisesti mun osaamista, mutta en nyt voi edes hakea sitä, kun en pääsisi työpaikalle millään :(

Ap

kaikkia ei kiinosta joku helvetin työ onko vaikea ymmärtää?

Vierailija
215/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Muuta asumaan työpaikan lähelle?

Kuka muka muuttaa jonkun määräaikaisen työn takia?!

Vierailija
216/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön voi kulkea julkisella kuten monet työssä jo olevat tekevät. Ja jos julkista liikenneettä ei ole pitää muuttaa paikkaan, jossa se on. 

Kahden kuukauden työpätkän takia muutto johonkin hornan tuuttiin? Ei se muuttokaan ihan ilmainen ole.

Jaa, itse muutin vastavalmistuneena vanhempainlomasijaisuuden (6 kk) perässä 150 km. Mieluiten se kuin työttömyys. Poikaystävä jäi viikonloppupoikaystäväksi. Sain työkokemusta, elämänkokemusta ja palkkaa, sekä seuraavan työpaikan lähempää.

Vierailija
217/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. 

Joo ei kiitos. Itse ajan työttömänä autolla joka maksoi 32000e. Turvallisuudesta en tingi.

Pointti oli siinä, että kyllä työttömälläkin on varaa autoon.

Vierailija
218/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Schitzo ap esittää että kiinnostaa, mutta kun työhön oikeasti voisi päästä, saa hän paniikkikohtauksen. Parka aloittaja. Kannattaisi aloittaa ne lääkkeet, niiden voimin se voisikin onnistua. Mutta en usko, että pääsisit hyviin töihin. Paskatöihin pääsee kyllä kuka tahansa, sinne vaan lääkkeen voimin.

Vierailija
219/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön voi kulkea julkisella kuten monet työssä jo olevat tekevät. Ja jos julkista liikenneettä ei ole pitää muuttaa paikkaan, jossa se on. 

Kahden kuukauden työpätkän takia muutto johonkin hornan tuuttiin? Ei se muuttokaan ihan ilmainen ole.

Jos vaihtoehto on olla työttömänä niin muutto työn perässä on parempi vaihtoehto. Työkokemus tuo seuraavan työpaikan mahdolliseksi. Työttömyys tuskin.

Vierailija
220/392 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Schitzo ap esittää että kiinnostaa, mutta kun työhön oikeasti voisi päästä, saa hän paniikkikohtauksen. Parka aloittaja. Kannattaisi aloittaa ne lääkkeet, niiden voimin se voisikin onnistua. Mutta en usko, että pääsisit hyviin töihin. Paskatöihin pääsee kyllä kuka tahansa, sinne vaan lääkkeen voimin.

Sulla kova lääkitys päällä etttä jaksat taas huomenna painaa kun mä olen kotona.