Miten työtön voi hankkia auton määräaikaista työtä varten?
Kun ei ole säästöjä eikä saa lainaa ilman vakituista työpaikkaa?
Kommentit (392)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikkuvuusavustus on siis 37e/päivä ja se maksetaan palkan päälle, ja sitä saa 2 kuukauden ajan. Kyllä tällä rahalla voi hankkia esimerkiksi sähköpyörän osamaksulla.
Vai aiotko keksiä vieläkin lisää tekosyitä? No sitten koko aloitus tulisi poistaa. Menisit nyt vaan sinne töihin...
Mä en ainakaan keksi mitään tekosyitä. kotona on vaa mukavampi köllötellä kun lähteä aamulla raatamaan johonkin paskalla palkalla ei kiitos kyllä kela maksaa.
Sitten sinun tulisi kieltäytyä työttömyystuistasi.
paskat ! nostan 3 eri tukea.
No joo, mutta ol
Pistähän orja jo kello soimaan oravanpyörä starttaa heti huomenaamuna.kyl inhottais käyttää ainut elämä tohon hiton raatamiseen.huomenna heräilen puoleltapäivin ja sit salille sit leffaa ja muutama olut.
heh orjaa kiukuttaa huomiset työt jo oikeen kunnolla kun ottaa itkupotkuraivareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljos se matka nyt edes on?
52 kilometriä.
Ap
Teet aloituksen mahdottomasta työmatkasta. Se sama työmatka on monelle arkipäivää. Pää pois pensaasta ap, älä mieti vaan hae töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mitä helvettiä itket orja?.nostan kaikki mahdolliset tuet onko sun vaikea ymmärtää?
.ahdistaako alkava työviikko sua jo noin kovin??? muista olla ahkera apina huomenna.mä ooon kotona kattomassa tv ."
Jotenkin tuntuu, että ainut orja täällä on sinä, joka on orja laiskuudellensa, eikä tule saavuttamaan mitään elämässä. Elät käytännössä avovankilassa. Et voi tehdä mitään, haaveilla mistään, et ole tosiasiassa vapaa vaan te-toimiston alainen. Kaikki aikasi menee siellä yksiössä notkumiseen ja olen aivan varma, että kuolinvuoteellasi kadut valintojasi.
työt kutsuu huomenna ja vittumainen herätys tiedän että se kiukuttaa sinua.en todellakaan kadu sitä että olen välttynyt 8 tuntia päivässä raatamasta jollekkin mulkulle.mulla omakotitalon pääty vuokralla kela maksaa vuokran ja sähköt et mukavaa työpäivää huomenna. varmaa viituttaa jo!
Ok-talon pääty,siinäpä saavutus!Melkoinen pulju pitää olla jossain peräkylässä jos kela maksaa sulle kaiken.Ei ole kadehtittava sun elämä._eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois ollu kesätyö, joka ois vastannu täydellisesti mun osaamista, mutta en nyt voi edes hakea sitä, kun en pääsisi työpaikalle millään :(
Ap
Hae työtä äläkä jossittele.
kaikkia ei kiinosta joku helvetin työ onko vaikea ymmärtää?
Schitzo ap esittää että kiinnostaa, mutta kun työhön oikeasti voisi päästä, saa hän paniikkikohtauksen. Parka aloittaja. Kannattaisi aloittaa ne lääkkeet, niiden voimin se voisikin onnistua. Mutta en usko, että pääsisit hyviin töihin. Paskatöihin pääsee kyllä kuka tahansa, sinne vaan lääkkeen voimin.
Sulla kova lääkitys päällä etttä jaksat taas huomenna painaa kun mä olen kotona.
Ymmärrätkö, että koska maksan sun elämises (vaikka en haluaisi) verorahoistani, olen käytännössä isäsi. Olen paljon enemmän isäsi kuin sun juoppo biologinen isäsi joka ryyppäsi lapsilisät🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois ollu kesätyö, joka ois vastannu täydellisesti mun osaamista, mutta en nyt voi edes hakea sitä, kun en pääsisi työpaikalle millään :(
Ap
Hae työtä äläkä jossittele.
kaikkia ei kiinosta joku helvetin työ onko vaikea ymmärtää?
Työ ei kiinnosta, mutta tuet kiinnostaa. Just, just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
52 kilometriä.
Ap
Teet aloituksen mahdottomasta työmatkasta. Se sama työmatka on monelle arkipäivää. Pää pois pensaasta ap, älä mieti vaan hae töitä.
On se kävellen aika mahdoton.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitu työttömät laiskurit täällä keksii kaikenmaailman tekosyitä, vaikka ollaan annettu keinot millä pääse töihin kuten töihin. MIelummin he makaavat sohvalla ja elävät valheessa. Pitäisi tuommoisten reppanoiden marssia heti huomenna terveyskeskukseen ja pyytää masennuslääkkeitä, jonka voimin menettä te-toimistolle ja kerrotte tilanteenne.
Mikään ei muutu, kun notkutte vauva-palstalla ja keksitte mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, jotta teidän ei tulisi mennä töihin.
ei keksitä mitään tekosyitä.kotona ilen ollut jo 16 vuotta. ahdistaako sua jo huomenna alkava työviikko???
mä heräilen siinä 10 aikoihin.
Oletko vammainen?Ei kukaan normaali ihminen halua olla vuositolkulla kotona.
tottakai ymmärrän mut huomenna sä apina taas painat heti aamusta.mä teen kaikkee kivaa.varmaa kurjaa tehä töitä ainut elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Muuta asumaan työpaikan lähelle?
Kuka muka muuttaa jonkun määräaikaisen työn takia?!
Ne joilla on motivaatiota. Ei muuttamiseen mene paljoo vaivaa tai rahaa. Voi olla, että määräaikaisesta paikasta saisi vakituisen. Mikäli ei saa, saa kuitenkin kokemusta jota työnantajat arvostaa, saa lisätaitoja jotka voivat mahdollistaa yrittäjyyden. Jos mikään näistä ei toteudu, kerryttää tämäkin määräaikainen työ eläkettä. On se vähäinenkin eläke paljon mukavampaa, kuin pelkkä kansaneläke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mitä helvettiä itket orja?.nostan kaikki mahdolliset tuet onko sun vaikea ymmärtää?
.ahdistaako alkava työviikko sua jo noin kovin??? muista olla ahkera apina huomenna.mä ooon kotona kattomassa tv ."
Jotenkin tuntuu, että ainut orja täällä on sinä, joka on orja laiskuudellensa, eikä tule saavuttamaan mitään elämässä. Elät käytännössä avovankilassa. Et voi tehdä mitään, haaveilla mistään, et ole tosiasiassa vapaa vaan te-toimiston alainen. Kaikki aikasi menee siellä yksiössä notkumiseen ja olen aivan varma, että kuolinvuoteellasi kadut valintojasi.
työt kutsuu huomenna ja vittumainen herätys tiedän että se kiukuttaa sinua.en todellakaan kadu sitä että olen välttynyt 8 tuntia päivässä raatamasta jollekkin mulkulle.mulla omakotitalon pääty vuokralla kela maksaa vuokran ja sähköt et mukavaa työpäivää huom
en mäkään kadehdi sitä että sä heräät vittumaiseen työhön huomen aamulla .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
52 kilometriä.
Ap
Ap
Sähköpyörällähän tuo matka menee hyvin. Saat myös liikuntaa, eli ei tarvitse uhrata sitä vapaa-aikaa liikkumiseen, vaan kun työt on tehty, on sulla loppupäivä täysin vapaata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Muuta asumaan työpaikan lähelle?
Kuka muka muuttaa jonkun määräaikaisen työn takia?!
Ne joilla on motivaatiota. Ei muuttamiseen mene paljoo vaivaa tai rahaa. Voi olla, että määräaikaisesta paikasta saisi vakituisen. Mikäli ei saa, saa kuitenkin kokemusta jota työnantajat arvostaa, saa lisätaitoja jotka voivat mahdollistaa yrittäjyyden. Jos mikään näistä ei toteudu, kerryttää tämäkin määräaikainen työ eläkettä. On se vähäinenkin eläke paljon mukavampaa, kuin pelkkä kansaneläke.
Muuttamiseen ei mene paljon vaivaa eikä rahaa?? Kyllä muuten menee jos sulla on oma talo ja perhe. Silloin pitäis myydä talo kenties tappiolla ja toisen vanhemmista jäädä työttömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitu työttömät laiskurit täällä keksii kaikenmaailman tekosyitä, vaikka ollaan annettu keinot millä pääse töihin kuten töihin. MIelummin he makaavat sohvalla ja elävät valheessa. Pitäisi tuommoisten reppanoiden marssia heti huomenna terveyskeskukseen ja pyytää masennuslääkkeitä, jonka voimin menettä te-toimistolle ja kerrotte tilanteenne.
Mikään ei muutu, kun notkutte vauva-palstalla ja keksitte mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, jotta teidän ei tulisi mennä töihin.
ei keksitä mitään tekosyitä.kotona ilen ollut jo 16 vuotta. ahdistaako sua jo huomenna alkava työviikko???
mä heräilen siinä 10 aikoihin.
Oletko vammainen?Ei kukaan normaali ihminen halua olla vuositolkulla kotona.
oletko vammainen ei normaali ihminen halua olla vuositolkulla töissä.teidän on oltava ahkerampia siellä töissä että saatte tuet maksettua.esim ruokatunnin voisi poistaa ja työpäivä 10 tuntia
Tuskin torakka aloittajalla mitään taloa ja perhettä on. Niin iljettävältä vaikuttaa viestien perusteella.
Mikä kuitenkaan estäisi vuokraamasta asuntoa paikkakunnalta joissa työt sijaitsee? Ei siitä tappiolle jää, älä ole naurettava, paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
52 kilometriä.
Ap
Ap
Sähköpyörällähän tuo matka menee hyvin. Saat myös liikuntaa, eli ei tarvitse uhrata sitä vapaa-aikaa liikkumiseen, vaan kun työt on tehty, on sulla loppupäivä täysin vapaata!
Ajatko Itse 52km sähköpyörällä auraamattomilla teillä, peilijäällä, kaatosateessa, lumituiskussa, -35 pakkasella jne?
Ap, mene töihin.
Kuulitko? Mene töihin.
Turhaa täällä roikut. Mene töihin.
Töihin.
No työpaikan takia muutkin muuttaa ja opiskelun takia. Vuokrat huoneen solusta tai kysyt työpaikasta onko niillä. Tai asut asuntovaunussa minkä vuokrata tai ostat osamaksulla tai lainaat. Vaikka tää on keksitty juttu niin silti MEKIN OLLAAN NUORENA JUOSTU TYÖN PERÄSSÄ. Vanhoille ei moista enää voi ehdottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mene töihin.
Kuulitko? Mene töihin.
Turhaa täällä roikut. Mene töihin.
Töihin.
Mene iha ite vaan.