Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Goretex kenkien kokoasiaa, pika-apu!

05.03.2007 |

Hetisikö joku pikaiseen kerrata hatarapäiselle äidille: Mitkä gore-kengistä (ecco, viking, superfit...) nyt oli kapeaa ja mitkä leveää lestiä?

Pojan leveälestiset elefantenit alkaa jäädä pieneksi, tai ovat jo jääneet. Ostin eccot alennuksesta hätäpäissäni kun meidän uhmaikäinen vakuutteli niiden olevan hyvät. Mutta kotona tuo sama veitikka sanoo, että kengät puristaa ja minulla on muistikuva, että eccot olisi olleet juuri ne kapealestiset. Ja nyt pitäisi vaihtaa ja äkkiä, jotta poika saa uudet kengät mahdollisimman pian jalkaansa. Ja tietysti kengät löytyi kaupasta, jossa ei myyjä tiennyt puoliakaan siitä mitä tämä palsta ;)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin hyvä muistisääntö on että pohjoismaiset on leveää lestiä (Kavat, Tepsut, Viking) ja sitten keskieurooppalaiset ovat kapeaa. Eccoja on kyllä sekä kapeammalla että leveämmällä lestillä. Niin ja Elefantenit ovat kyllä yleensä sopineet jopa leveällä lestillä W tai EW oikein hyvin kapeaankin jalkaan, koska Elefantenit ovat ennenkaikkea matalia ja suomalainen keskivertojalka taitaa olla ennemminkin pullea ja pulleat jalat ei kyllä Elefanteneihin mahdu korkeussuunnassa, mutta jos kenkä on riittävän matala, niin saa kyllä kiristettyä kapeampaankin jalkaan sopivaksi.

Joo, mutta melkein noita Vikingejä noista kokeilisin. Superfitit nyt tuskin ainakaan on leveät...

Vierailija
2/2 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusintakierroksella kenkäkaupassa ;)

Olen omasta mielestäni ollut aika varma kenkienostaja, mutta nyt on kyllä pakka ihan sekaisin. Syynä on se, että mies on innostunut ostamaan lastenkenkiä! Olen kannustanut koska kivahan se on, että hänkin innostuu tällaisesta. Mutta nyt en tiedä mitä kaapista löytyy ja minkä kokoista. Ja eilen mittailin pojan jalkaa, joka on nähtävästi kutistunut miehen viime mittauksesta. Äh. Kengät mies ostaa

täysin ulkonäön perusteella. Ja jos hieno kenkälöytö ei sovi keväthaalariin niin ' mistä niitä toisenvärisiä haalareita sitten saa?' No, niin kauan kun mies ei sentään osta verhoja itsekseen, minä kestän ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla