Kokemuksia yksityisestä ultrasta Tampereella?
Ootteko käyneet alkuraskaudesta yksityisellä ultrassa. Mua kiinnostaisi kovasti nähä jo, onko siellä masussa tosiaan joku. Missä olette käyneet ja mitä maksoi?
Kommentit (7)
Tosiaan tuolta löytyy ammattilaisia, esim. Eero Varila. Hinnat liikkuu 80-100 euron välillä.
Onnea odotukseen!
Hei!
Samoin minä kävin Tampereella Tuukka Tarkkilalla Koskiklinikalla. Kokenut ja miellyttävä lääkäri. Kertoi kaikkea mahdollista ja vielä käski kyselemään lisää. Hän on ollut myös Taysin johtava synnytyslääkäri, nyt eläkkeellä sieltä. Muistaakseni syksyllä maksoi noin 75 e kelan vähennysten jälkeen.
käytiin ja Tuukka Tarkkilasta ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Kokemusta löytyi ja enpä muista koska olisi tehty sisätutkimus niin kivuttomasti. Alle 80 e maksoi.
terv peikkoäet
Kysyy jotain, mutta ei anna vastata. Sitten jos jotain vastaa tulee tunne, että vastaus oli väärin. Ylimielinen pappa.
Ihana ja ammattitaitoinen lääkäri. Ja tekee ainoastaan alkuraskauden ultria.
Toinen ketä voin suositella on Pertti Kirkinen, Tayssin Professori. Asiantunteva ja todella asiallinen, mukava lääkäri.
Hän on Koskiklinikalla ja Tampereen Gynekologi ja urologikeskuksessa tekee ainakin 4 D ultria.
Alkuraskauden ultra maksoi koskiklinikalla n. 70 eur
OP, Käpy 31+0 ja " iivari" 1v5kk
Liityn varauksettomasti Koskiklinikan Tuukka Tarkkilan ylistäjiin! Kävin hänen luonaan viime viikolla ja kyseinen lääkäri teki minuun lähtemättömän vaikutuksen ystävällisyydellään ja asiantuntevuudellaan.
Katselin sieltä saamaani kuittia ja vaikka olen rv 30, meiltä veloitettiin ilmeisesti vahingossa varhaisraskauden ultra. Kelan vähennysten jälkeen maksettavaa jäi vain 80euroa ja voin sanoa, että ainakin minun kohdallani se oli joka pennin arvoinen käynti!
Mukavaa odotusta!
Jansku
Olen käynyt joka kerta Tuukka Tarkkilalla Koskiklinikalla ja olen ollut todella tyytyväinen! En valitettavasti muista mitä maksaa, mutta ei ainakaan olen kalleimmasta päästä. On kokenut ultraaja, ultrauksen pioneereja Suomessa.