Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys ja minipillerit

14.04.2008 |

ei ole tullut mitään negativiisiä sivuvaikutuksia. Menkat tulee 3-4 kk välein noilla minipillereillä ja ovat tosi niukat. Aloitin cerazettet heti jälkitarkastuksen jälkeen ja niitähän tosiaan syödään joka ikinen päivä ja pitäisi vielä ottaa aikalailla samaan aikaankin. Muuten ehkäisyteho ei ole se maksimi. Ei vaikuttanut mitenkään vauvan syöntiin & maidon määrään

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jälkitarkastuksen yhteydessä Cerazette-pillereiden aloituspakkauksen ja reseptin. En ole vielä uskaltanut niitä aloittaa, kun netissä on ollut paljon negatiivisia kokemuksia ko. pillerimerkistä - on runsaita ja viikkotolkulla kestäviä kuukautisia, raivokohtauksia ja joillakin vauva on lopettanut rintamaidon syömisen.

Mulle tuli ekat menkat kun vauva oli 2kk. Nyt menkkoja ei ole kuulunut. Ajattelin kuitenkin kokeilla pillereitä, jos ne kuitenkin sopisivat mulle, kun myönteisiäkin kokemuksia joillakin on ollut. Pillerit voin kai nyt aloittaa milloin vain, koska menkat eivät ole uudelleen tulleet? Raskaana en voi kaiketi olla vaan ehkä vain hormonit vaikuttavat kiertoon.

Entä jos vuotoa ei tule ekan laatan jälkeen, aloitanko uuden 7 päivän päästä? Eikös tuona aikana tarvita lisäehkäisyä?

Kaipaisin vastausta näihin kysymyksiin ja tietysti minkälaiset kokemukset tahansa kyseisistä pillereistä ovat tervetulleita!

Vierailija
2/2 |
14.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samoja pillereitä. Niissähän ei pidetä mitään taukoa vaan niitä otetaan joka päivä. Lääkäri sanoi että ks.minipillerit sopii imettäville. Vaavi on huomenna 3kk ja on vähentänyt selvästi rintamaidon syömistä mutta en usko sen johtuvan pillereistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla