REPIIKÖ muilla koko alapäätä..
kun liikkuu??!
esim. ku vaihtaa asentoo nukkuessa, kun lähtee vaikka sohvalta liikkeelle tai muuten vaan kävelee?
olenko ainoa jolla tälläinen inho vaiva..se todella tuntuu repivältä kivulta.
th sanoo et ois liitoskipuja, mutta kun kyselen muilta et millasia kipuja niillä on ollu ni kukaa ei ainakaa tunnusta et ois ollu mitää repivää kipua alapäässä..
oisko täällä kohtalotovereita...
nekkuli 36+2
Kommentit (4)
26+1. On sekä liitoskipuja että tätä repimistä ja juu tosiaan sattuu kylkeä kääntäessä, kävellessä, autoon mennessä ja noustessa jne eli siis koko aijan kun vähänkin liikkuu. Hirvee vaiva ja tän takia aion hakea saikkua niin h...vettiä tää on.
itsellänikin tämä alkoi viikolla 26 ja kymmenen viikkoa jo kärsitty x( onneksi alkaa loppu jo häämöttää!
nekkuli 36+2
Viimeksi aamulla vihlo tosi kipeesti kun käveli kotona. Ja nytkin kun istuu tai sit on lepoasennossa mua polttelee tuolta luusta käsin että se tuntuu sisäreisissä. Ihan kuin sen pää työntyis ulos. Jossain tuolla alhaalla se on kun tunsin aamulla kun sen kädet viuhto alavatsassa.
Ois kiva tietää onko jotain avautumista ruvennut tapahtumaan, harmi kun lääkärikin on vasta 20 päivä.
Minnie-71, Rv 34+2
ainakin täällä!! välillä tuntuu kuin joku tosissaan yrittäis väkisin tulla ulos tuolta alhaalta... taitaa olla vaan niitä valmistautumis kipuja kun vaavin pää työntää alaspäin mutta ei vielä oikein tosissaan.
liitoskivut tuntuu musta erilaisilta ja supistukset tietty on aivan eri tuntuisia mutta nämä repimiset on mulle tuttuja jo viime raskaudesta mutta ei ne mulla ainakaan mitään paikkoja avannu koska synnytys jouduttiin käynnistämään viimeksi. tosi inhottavia on myös yöllä kovat kivut kylkeä kääntäessä...ja muutenvaan välillä repii niin per....sti!!
jaksaista loppuraskauteen!
tiut rv 36+2