Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joonas etsiii kevyttä seuraa tinderistä ja ihmettelee hesarissa miksi ei löydä naista

Vierailija
08.02.2025 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000010121243.html

Jopa vie ajatusketjunsa niin pitkälle, että kyse on epätasa-arvosta.

Ei, kyse on siitä, ettei naisen ole pakko alkaa kenenkään patjaksi.

Kommentit (172)

Vierailija
81/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja veloja, kun lukee näitä naisten kommentteja miehistä.

Vierailija
82/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rento tapailu nähdään niin huonona asiana? Monilla tuntuu noissa sovelluksissa olevan jokin ihmeen kiire, ja jos ei heti parin päivän jälkeen ole nähty kasvokkain, niin poistetaan toinen.

Miehille se "rento tapailu" on aina vaan sitä, että pääsevät panemaan. Mihinkään muuhun eivät panosta. Menkää sinne huòriin. Maksusta saatte kasvien tyhjennyksen jäljeen rennosti tapailla myös, jos sitä kaipaatte.

Joo, tavataan rennosti jommankumman kotona ja harrastetaan seksiä. Ehkä katsotaan jotain leffaa esileikkinä. Boooring. Siinä tapauksessa miehen paree olla komea ja kestävä sängyssä. Minkään pallomahan tai vanhan ukon on ihan turha lähestyä näillä ajatuksin.

Kyllä. Ja Joonas on jo setämies, eikä komea. Ja kalju. Yäks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä käyttää vain ros ka vä ki. Vanha viisaus, "p a ska valuu viemäriin".

Siellä on miehiä 80%, eli 80% miehistä on siis roskavägeä?

Opettelisit matematiikkaa.

80% jostain rajatusta ryhmästä ei ole 80% kaikista...

Vierailija
84/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas on yksi Tinderin tusinamiehistä. Eikä siinä ole mitään pahaa, mutta Tinderissä on naisten markkina, koska miehiä on niin paljon. Jos Tinderistä seuraa haluaa, pitää erottua. 

Ehkä Joonaksella kävisi parempi flaksi, jos etsisi seuraa ihan oikeasta elämästä. 

Vierailija
85/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Joonas ei muutenkaan teille kelpaa niin mitä haittaa teille on hänen mielipiteestään? Vai täytyykö valehdella ja sitten tapella kun Haitkin vain seksiä!!!!

Ei yhtään mitään haittaa. Mutta kaipa hän odotti sen kiinnostavan kun meni pillunpuutteestaan puhumaan lehteen? 

Hirmu originelli aihe, ja mielenkiintoinen näkökulma vielä kaiken lisäksi.🤔

Vierailija
86/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja veloja, kun lukee näitä naisten kommentteja miehistä.

Tuo trendi tulee vain kasvamaan, kun nuoret miehet ovat nähneet millaisia miesvihaajia naiset ovat.

Vierailija
87/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä naiset puhuu rumasti miehistä tässä ketjussa.

Onneksi olen vapaaehtoisesti sinkku.

Karseaa, että naiset puhuu tällä tavalla miehistä, mutta oikeassa elämässä eivät uskalla puhua samaan sävyyn. Itsekkin olen vapaaehtoisesti sinkku, kun en voi sietää naisten miesvihaa.

Eli incel. 

Vierailija
88/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo trendi tulee vain kasvamaan, kun nuoret miehet ovat nähneet millaisia miesvihaajia naiset ovat.

Olkaa vaan ja lopettakaa hesarissa itkeminen. Moido.

Vierailija
89/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että irto-pimppendaalia pitäisi Tinderistä saada, ja kun sitä ei saa, niin tullaan katkerina nillittämåön,miten naiset on kranttuja.

MENKÄÄ MIEHET MAKSULLISIIN. SIELTÄ SAATTE VARMASTI!!!!

Olisi kuvottavaa, jos pitäisi mennä sänkyyn kaikenlaisten kammotusten kanssa. Naisparat. 

Vierailija
90/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä. Kaikki jämämiehet joutaakin mennä pois häiritsemästä naisia. 

Vierailija
91/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, joka vuosi näkee kuinka lisää nuoria miehiä sanoo ei miesvihalle ja keskittyvät harrastuksiin ja kavereihin naisten sijaan. Naiset ei saa miestä.

Vierailija
92/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Joonas ei voinut avata vähän maailmankatsomustaan, arvojaan tai kertoa jotain itsestään. Suurin osa meistä käy töissä, juo kahvia, puhuu suomea, englantia ja jonkinlaista ruotsia. 

No kun se oikeasti haluaa vain sitä toosan saaminen. Miehillehän riittää siihen, että pili nousee. Ne ei tajua, että varsinkaan, jos ei ole komea ja karismaattinen, niin naiset tarvitsevat muutakin- ihan vaan vaikka siihen pnoseuraan. 

Eli kunhan on komea, niin muuta ei tarvitse?

Vierailija
93/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämänaiset taas rääkymässä... :]

Näkee, että on viikonloppu. :]

Vierailija
94/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ketjuissa tulee esille se naisten todellinen sydän ja mikä todella siellä deittimarkkinoilla merkitsee. Eli ulkonäkö ja nuoruus. Kuinka ollakaan, aivan samat kuin miesten naisvalinnoissa.

Vierailija
95/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaketju ilmiannettu.

-nainen27

Vaimomatskuu 😘

Vierailija
96/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Joonaksen esittely on persoonaton. Vähän arvoja ja huumoria kun löytyisi. Tosin investointijohtaja, niin mulle ei kiitos finanssialalla työskentelevä. 

Vierailija
97/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä ketjuissa tulee esille se naisten todellinen sydän ja mikä todella siellä deittimarkkinoilla merkitsee. Eli ulkonäkö ja nuoruus. Kuinka ollakaan, aivan samat kuin miesten naisvalinnoissa.

Korjaus: NETTIdeittimarkkinoilla

Ulkonäönhän perusteella sitä ensisijaisesti swaipataan. Et yksinkertaisesti tiedä toisesta ihmisestä mitään. Varsinkin, kun biot ovat niin latteita. Itse olen myös huomannut, että miellyttävä persoonallisuus lisää fyysistä attraktiotani johon kuhun. Eikä toisen persoonallisuus tule hyvin esiin viestien välityksellä... Ei saa myöskään aliarvioida äänen ja hyvän tuoksun voimakkuutta!

Itse en nettideittaile. Minulla ei ole ulkonäköä siihen. Mistä tämä tieto? Olen tehnyt huuhaa-tilejä aiemmin katsoakseni tarjontaa! Miehet olivat liian komeita makuuni.

N21

Vierailija
98/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joonaksen ulkonäöllä on ihan turha kuvitella, että joku nainen näkisi sen kuumana rakastajana. Voisi pieni reality check olla paikallaan.

Ei ole, hän on oikein hyvännäköinen mies, varsinkin noissa kuvissa, joissa hän hymyilee. Sellainen, jonka esim. minä (olen suunnilleen hänen ikäisensä) ottaisin mielelläni matkaani, jos olisin tässä kohtaa sänkyseuraa etsimässä ja hän suostuisi tulemaan. Jos taas hän lähestyisi minua niin olisi kiinni vain siitä, osaako flirttailla miellyttävästi. Naama olisi kyllä siihen riittävä.

En tiedä, ajatteletko tätä jonkun incel-laatikkoleukateorian kautta, mutta ne ei selitä tyhjentävästi kaikkien naisten miesmakua.

Vierailija
99/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joonaksen ulkonäöllä on ihan turha kuvitella, että joku nainen näkisi sen kuumana rakastajana. Voisi pieni reality check olla paikallaan.

Ei ole, hän on oikein hyvännäköinen mies, varsinkin noissa kuvissa, joissa hän hymyilee. Sellainen, jonka esim. minä (olen suunnilleen hänen ikäisensä) ottaisin mielelläni matkaani, jos olisin tässä kohtaa sänkyseuraa etsimässä ja hän suostuisi tulemaan. Jos taas hän lähestyisi minua niin olisi kiinni vain siitä, osaako flirttailla miellyttävästi. Naama olisi kyllä siihen riittävä.

En tiedä, ajatteletko tätä jonkun incel-laatikkoleukateorian kautta, mutta ne ei selitä tyhjentävästi kaikkien naisten miesmakua.

Jos sinulta kysytään miesmakuasi, niin se ei ole tuo Joonas. Täällä saatat kirjoittaa niin, mutta todellisuus on jotain aivan muuta. Kuten jo vähän tuossa vihjasitkin, niin ikäsi vuoksi voisit tyytyä tällaiseen Joonakseen jopa irtosuhdemarkkinoilla.

Vierailija
100/172 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Joonas ei voinut avata vähän maailmankatsomustaan, arvojaan tai kertoa jotain itsestään. Suurin osa meistä käy töissä, juo kahvia, puhuu suomea, englantia ja jonkinlaista ruotsia. 

No kun se oikeasti haluaa vain sitä toosan saaminen. Miehillehän riittää siihen, että pili nousee. Ne ei tajua, että varsinkaan, jos ei ole komea ja karismaattinen, niin naiset tarvitsevat muutakin- ihan vaan vaikka siihen pnoseuraan. 

Eli kunhan on komea, niin muuta ei tarvitse?

No pitää olla myös hyvä sängyssä ja tarpeeksi iso muna ja osata pitää suunsa kiinni ja häipyä seksin jälkeen. Joo, en tee sulle aamupalaa ja kuuntele sun työhuoliasi, sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan