Putous 2025 - taas mennään..
Mitä odotat? Itse odotan, että mäiskivät huumorilla hallituspuolueita ihan huolella.
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
Siis kysyikö Niina Esko Koverolta onko impro tuttua?!? Eskohan oli 90-luvulla tv:ssä impro-ohjelmassakin (Thilia thalia)!
Sulta voisi kysyä, onko sarkasmi tuttua?
alaviiva on surkea... ei mitään uutta ... olis saanu tippua ja ottaa jameksiB:n mukaansa
Lapset ja niiden vanhemmat kait äänestää. Siksi tyhmimmät hahmot saa jatkaa.
Melko lapsellisia nää hahmot. Se Ville Mikkosen hienosto rouva oli paras. Miksi aina pitää olla joku vanhempi naishahmo? Mitähän vanhemmat naiset tykkää tollasista hahmoista?
Vierailija kirjoitti:
Saatan olla yksinkertainen, mutta Ella Känninen ja Mikko Näkäräinen nauratti. Kaikki kolme kertaa.
Samoin. Ajattelin jo nauraessani, että taidan olla aika lapsellinen ikäisekseni. Yksinkertaisuutta en myönnä:D
Parhaat sinne jäi. Joulutorttu täysi kopio aikasemmasta Akun hahmosta. Ei hyvä. Tuo Mervi myös, kopio vanhasta ja viel aivan kauhea.
Parhaat Anniina alaviiva, jameksib ja nahkanen.
Ja en ole lapsi enkä nuori, vaan 45v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Melko lapsellisia nää hahmot. Se Ville Mikkosen hienosto rouva oli paras. Miksi aina pitää olla joku vanhempi naishahmo? Mitähän vanhemmat naiset tykkää tollasista hahmoista?
Pidin etunimikaimastani, olen jo eläkkeellä.
Voisiko Mervin kohdalla tapahtua Putouksen historian ensimmäinen takaisin nosto?!
https://www.seiska.fi/katso/putouksesta-tippui-vahva-ennakkosuosikki-ka…
Toivottavasti tapahtuisi. 🙏
Nää kaikki hahmot ois saanu laittaa vaihtoon jo ennen esittelyjä. Niin surkeita kaikki
Aivan paras oli jouluterttu: ite kun tekee niin saa tehä sitten. Mika Akkasen paksu.. piparnakkeli.. ja lähden tästä myymään Turun torille ruskeaa.. sinappia..
Se alaviiva on tylsin. Yhden kerran sitä jaksoi katsoa, mutta sen jälkeen on kiinnostus lakannut.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat sinne jäi. Joulutorttu täysi kopio aikasemmasta Akun hahmosta. Ei hyvä. Tuo Mervi myös, kopio vanhasta ja viel aivan kauhea.
Parhaat Anniina alaviiva, jameksib ja nahkanen.
Ja en ole lapsi enkä nuori, vaan 45v nainen.
Alaviiva ei suosikki, mut ei huono. Nauroin sitä sketsiä, ku ultrassa kännykkä sillä sikiöllä. Tiiä vaikka hahmo vois kehittyä vielä...
"Ite kun tekee saa tehä sitte" mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos Joulu-Terttu putosi, niin tyhmät runot eivät voisi enempää kiinnostaa!!!!
Joo, samaa sanoi minun anoppi, joka ei kerta kaikkiaan käsitä sanaleikkejä. Se sanoi, että eihän tuossa mitään hauskaa ole, jos korut on nikkelistä tehty ja sitten haaveilee jonkun päällikön pumppernikkelistä. Siis sille minä nauroin, kun ei se kerta kaikkiaan ymmärrä. Sinänsä joulu-Tertun hahmo oli vähän tylsä, mutta runot hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan paras oli jouluterttu: ite kun tekee niin saa tehä sitten. Mika Akkasen paksu.. piparnakkeli.. ja lähden tästä myymään Turun torille ruskeaa.. sinappia..
Mikä ihmeen piparnakkeli? Mikä se muka on ja minkä sanan kanssa tekee riimin?
Vierailija kirjoitti:
Siis kysyikö Niina Esko Koverolta onko impro tuttua?!? Eskohan oli 90-luvulla tv:ssä impro-ohjelmassakin (Thilia thalia)!
Niina nyt on niin tyhmä, että kysyy mitä tahansa. Ihme kun ei: "Oletko koskaan aiemmin näytellyt?" Miksi tuokin ohjelma pilattiin huonolla juontajalla, jonka suurin ansio näyttää olevan kiekuminen ja huutaminen.
En ymmärrä, eikä minun ehkä tarvitsekaan, mutta kysyn silti mitä keskenkasvuisia olette te Nahkasta äänestävät.
Vierailija kirjoitti:
alaviiva on surkea... ei mitään uutta ... olis saanu tippua ja ottaa jameksiB:n mukaansa
Eipäs kun parhaat! Viime jaksossa molemmat olivat hauskoja. Alaviivan asuntoesittely ja jameksin energiajuoman testaus 🤢
Eipäs kun parhaat! Viime jaksossa molemmat olivat hauskoja. Alaviivan asuntoesittely ja jameksin energiajuoman testaus 🤢
Joulutorttu vai oliko se Terttu oli hyvä, itse ennustin sitä jo voittajaksi.
Se Hertsen, vai mikä se oli, oli tosi huono.
Itse uskoisin, että voittaja on selvä, se ujo Anselmi on mielestäni paras.