Putous 2025 - taas mennään..
Mitä odotat? Itse odotan, että mäiskivät huumorilla hallituspuolueita ihan huolella.
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulipa tämäkin kerran katsottua ja eikä tarvitse jatkoa katsoa. Huono ohjelma.
En minäkään katso enää, Mervi von Shefer-Lederin takia katsoin. Vaikea uskoa äänestystulosta, liekö käpälöity?
Juujuu, aina on vilunkia kun ei miellytä
Ei aina mutta jos enemmistö on sitä mieltä niin aihetta epäilykseen selvästi on.
Mikä enemmistö? Kerrotko?
Niinpä. Minä olen tätä mieltä = enemmistö. :D Odotellaan vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko Kovero onnistui yllättävän hyvin, kuvittelin että on ihan maneereissa muttei ollut.
Eskohan on pitkän uran tehnyt hyvä näyttelijä. Se, että jotkut tuntevat hänet vain Salatuista elämistä, ei poista sitä.
Kyllä. Valmistunut teatteritaiteen maisteriksi 80-luvulla.
Taas sai nauraa masukin kanssa pissat housussa hulvattomille hahmoille ja hauskoille sketseille.😂😂😂
Ville Mikkonen on noista parhain näyttelijä, uskon että Putouksen jälkeenkin hänestä tullaan kuulemaan.
Vierailija kirjoitti:
JamexiB -KUKA sitä äänesti??? Täysin typerä hahmo. Mokoma jatkaa.
Jonnet
Mervi von schäfer-leder oli paras! Harmittaa, että tippui. Toivotaan, et tulevissa jaksoissa on kuitenkin mukana. Viime viikolla oli pois, se varmaan vaikutti, harmi, tosi harmi.
Vähän sama fiilis olis ollut, jos Dennis Nylundin Folke Rundqvist olis tippunut ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulipa tämäkin kerran katsottua ja eikä tarvitse jatkoa katsoa. Huono ohjelma.
En minäkään katso enää, Mervi von Shefer-Lederin takia katsoin. Vaikea uskoa äänestystulosta, liekö käpälöity?
Juujuu, aina on vilunkia kun ei miellytä
Ei aina mutta jos enemmistö on sitä mieltä niin aihetta epäilykseen selvästi on.
Ai mikä enemmistö?
Vierailija kirjoitti:
Kummaa sairastamista. Viime kerralla ja viime kaudellakin oli joku jonkun jakson pois. Ja SILTI oli kotoa käsin liveyhteydellä ohjelmaan sillo ku mä oon sairas ja pois, en kykene todellakaan osallistuun. Eivät o todelka kipeitä! Nyt kostautui Mervillä. Iso harmitus!
Eipähän tarvitse työkavereiden ja katsojien epäillä onko ryyppäämässä, kun on pois töistä.
Luojan kiitos Joulu-Terttu putosi, niin tyhmät runot eivät voisi enempää kiinnostaa!!!!
Miilan nännit paistoi Uunopaidan läpi. MUrr, NAM.
Harmi, että Mervi tippui. Oli mun suosikki. 💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kyllä putosi aivan väärät hahmot. Alaviiva ja james olisi pitäny pudota.
Nimenomaan!! Mun mielestä parhaat tippui pois :(
Paras tippui pois. Mervi. Joulu-Terttu sai tippuakin.
Vierailija kirjoitti:
Jouluterttu aiko mennä myymään Turun torille mit, ruskeaa ? ? ?
Anusta.
Vierailija kirjoitti:
Mervi, mervi, mervi! Olisin halunnu nähdä ja kuulla hänen hahmoa lisää. Tosi hyvä! Tuoreella otteella.
Ja oli oikeesti hauska ilman alapääjuttuja.
Taitaa olla jollakin pidätyskyky-ongelmia.
Kuvataanko ohjelma lastentarhassa?
Siis kysyikö Niina Esko Koverolta onko impro tuttua?!? Eskohan oli 90-luvulla tv:ssä impro-ohjelmassakin (Thilia thalia)!
Mikä enemmistö? Kerrotko?