Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous 2025 - taas mennään..

Vierailija
08.02.2025 |

Mitä odotat? Itse odotan, että mäiskivät huumorilla hallituspuolueita ihan huolella.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (969)

Vierailija
621/969 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan paras oli jouluterttu: ite kun tekee niin saa tehä sitten. Mika Akkasen paksu.. piparnakkeli.. ja lähden tästä myymään Turun torille ruskeaa.. sinappia..

Mikä ihmeen piparnakkeli? Mikä se muka on ja minkä sanan kanssa tekee riimin?

Siis hän tarkoittaa pumpernikkeliä. Nikkeli, Mikkeli, k., Nakkelin kanssa menisi kakkeli, mutta ei siinä ole mitään hauskaa.

Vierailija
622/969 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä että vassareita naurattaa putouksen hih niin hauskat vitsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/969 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronaldo!!!!

Vierailija
624/969 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Putous jokin sketsisarja? Vuosikaudet olen kuullut siitä aina ohimennen, mutten koskaan ole jaksanut katsoa mistä on kyse.

Vierailija
625/969 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijäisen hahmo ei ole hauska. Niklaksen hahmo muistuttaa liikaa edellistä hahmoaan. Jotenkin liian yksinkertainen. Ville Mikkolan hienosto rouva oli ehdottomasti paras. Tyylikkäästi ja hauskasti tehty hahmo. Ville on muutenkin erityisen lahjakas. Paras näistä uusista näyttelijöistä. Toki se Inkeri Hyvönen myös hyvä.

Vierailija
626/969 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jakso jäi laimeaksi missä ei ollut Ville Mikkosta. Hyvännäköinen mies ja erittäin hyvä komedia näyttelijä. Varmaan ainakin vanhemmille ihmisille on sellainen lause tuttu kuin KOMEDIA ON VAIKEIN LAJI.

Vierailija
627/969 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Mervin auttava puhelin -sketsi oli kyllä loistava! "Minulla ei ole ketään, haluaisin parisuhteen" > "Kannattais varmaan olla kauniimpi" ja luuri korvaan.

Vierailija
628/969 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, eikä minun ehkä tarvitsekaan, mutta kysyn silti mitä keskenkasvuisia olette te  Nahkasta äänestävät. 

Nahkanen on hyvin suuri rimanalitus, myös tuotannolta !

Vierailija
629/969 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kun tekee niin saa tehä sitten!

Vierailija
630/969 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän illan putous jää väliin. Syy, että mukana on tekopyhä Katri Helena, joka on ehdoton turn off. 

Vierailija
631/969 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän illan putous jää väliin. Syy, että mukana on tekopyhä Katri Helena, joka on ehdoton turn off. 

Samoin täällä. En tiedä ketään muuta joka voittaisi tekopyhyydessä. 

Vierailija
632/969 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulvaton oli viime jakson: Tää ei oo ei oo.. mun ensimmäinen pomelo! - ja aijai aijaijaiaijai kumkvatti aijaijaijaij

Vierailija
633/969 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä ohjelma, katsoin yhden jakson , kun minulla oli vieraita jotka olivat seuranneet ohjelmaa.

Ja kun katson mitä muilta kanavilta tulee samaan aikaan, niin ei ole edes vaihtoehdot kovin häävejä.

Vierailija
634/969 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut enää vuosiin.

Sama, en ole edes käynyt kurkkaamassa enää, koska tiedän mitä väkisin tehtyä p-kaa se on. Sopii samaan kategoriaan sohvaperunoiden kanssa, täytyy olla köyhä ja mielikuvitukseton elämä, jos jaksaa näitä katsoa.

Vierailija
635/969 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut enää vuosiin.

Sama, en ole edes käynyt kurkkaamassa enää, koska tiedän mitä väkisin tehtyä p-kaa se on. Sopii samaan kategoriaan sohvaperunoiden kanssa, täytyy olla köyhä ja mielikuvitukseton elämä, jos jaksaa näitä katsoa.

Mutta kummasti vaan sua tähän keskusteluun vetää. Et sä sitten keksinyt yhtään parempaa ketjua?

Vierailija
636/969 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kysyikö Niina Esko Koverolta onko impro tuttua?!? Eskohan oli 90-luvulla tv:ssä impro-ohjelmassakin (Thilia thalia)!

Niina nyt on niin tyhmä, että kysyy mitä tahansa. Ihme kun ei: "Oletko koskaan aiemmin näytellyt?" Miksi tuokin ohjelma pilattiin huonolla juontajalla, jonka suurin ansio näyttää olevan kiekuminen ja huutaminen.

Tuo Niinan kysymys oli niin ilmeistä huumoria kuin voi olla, että täytyy ihmetellä miten tyhmät ihmiset täällä kommentoi.

Vierailija
637/969 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä Katrihelenoita. :)

Vierailija
638/969 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hieno tuo Katrihelenoiden kuoro.

Vierailija
639/969 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tuommoista sontaa katsella.

Vierailija
640/969 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan neutaraali suhde Kutri-Helunaan. Mikä hänessä ärsyttää?                

Ketju on lukittu.