Uskaltaisitko mennä seurakunnan saunailtaan?
Voisiko sieltä saada ystäviä? Mitä niissä tapahtuu?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt naisten saunaillassa, ihanan järven rannalla. Oli muutama rukous, sitten saunomista, uintia ja kahvia ja pullaa. Menen kyllä toistekin.
Ok. Mikä idea rukouksista oli?
Pitää olla jotta on hengellinen tilaisuus (rahoitus)?
Niin minäkin luulen. En kuulu seurakuntaan mutta menin mukaan, kun ystävä pyysi. Seurakunnan omistama sauna ja kai rantakin. Ei rukous häirinnyt yhtään.
Mitä ikäluokkaa siellä kävi? Oliko miehiäkin?
Vierailija kirjoitti:
Mene vaan. Siellä käy täyspäisempää väkeä, kuin tämän jutun kommentoijat
Aivan varmasti näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt naisten saunaillassa, ihanan järven rannalla. Oli muutama rukous, sitten saunomista, uintia ja kahvia ja pullaa. Menen kyllä toistekin.
Niin minäkin luulen. En kuulu seurakuntaan mutta menin mukaan, kun ystävä pyysi. Seurakunnan omistama sauna ja kai rantakin. Ei rukous häirinnyt yhtään.
Mitä ikäluokkaa siellä kävi? Oliko miehiäkin?
40-70vuotiaita. Miehillä oli seuraavalla viikolla oma saunailta.
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut seurakunnan Siviä-tädit pystyy menemään alastomana saunaan?
Jos ovat naimattomia niin enpä yllättyisi jos olisivatkin siellä katselemassa naisia... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat naimattomia niin enpä yllättyisi jos olisivatkin siellä katselemassa naisia... ;)
Aina joutuu panee=(
Kauanko ne kestävät, jos on yhteiskuljetus?
Kyllä saa sheivaamatonta piparia ja aika lihavaakin vielä.
Pastori pesettää kuoropoikia. Muista ottaa liukkari mukaan. Sattuu vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan kahden tai useamman kokoontuessa rukoilemaan Jeesus on heidän kanssaan. Yhteisrukouksesta ja uskovien kanssa ajan viettämisestä saa voimaa kestää vaikeita aikoja. Sama vaikutus on jumalanpalveluksilla.
Vierailija kirjoitti:
Meidän tätien lapsuudessa uimahalleissa oli yksi viikonpäivä varattu vain naisille eli käytössä oli myös miesten puoli. Siellä oli valtavasti porukkaa ja lapsilla paljon kivaa seuraa. Kyllä me ollaan erilaisiin naisvartaloihin totuttu. Mikään inhimillinen ei ole vierasta, tuijoteltavaa tai vaikkapa ääneen arvosteltavaa. Työporukalla on saunailtoja vietetty, tietty naiset ja miehet erikseen. Ai että oli mahtavaa päästä saunomisen välissä uimaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos babbelssi tuo sopivasti vettä viiniksi muutettuna niin voin mennä.
Oletko alkoholisti?
Olen.