Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, eiks Erika vikman ole kun 31. Luulin että on yli 40!

Vierailija
08.02.2025 |

Mikä tekee hänestä vanhemman oloisen?

Kommentit (366)

Vierailija
241/366 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos Erika onkin oikeasti yli 40 ja vain sanoo olevansa 31?

Se ainakin selittäisi asian.

Vierailija
242/366 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintymisasu vaatisi kovalla rautatreenillä muotoillun lantionseudun ja pepun. Erikalla on tainnut mennä juhliminen pääasiaksi. Kurinalainen treeni tekisi hyvää sekä kropalle että psyykelle? Ja stylistille voisi antaa lopputilin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/366 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtäny miksi ihmiset haluavat puhua niin rumasti julkisuuden henkilöistä. Ihmisiä hekin ovat ja ansaitsevat kunnoittavaa käytöstä. Yritän oikein miettiä mikä saisi itseni kirjoittamaan näin rumasti kuin täällä kirjoitetaan, mutta en keksi mitään syytä. Voisiko toisia ihmisiä ajatella enemmän lämmöllä ja antaa heidän tehdä omaa juttuaan rauhassa ja olla sen näköisiä kun ovat, rauhassa? Minä aina mietin, että entä jos haukuttava julkkis olisi vaikka oma puoliso tai lapsi, suoltaisitteko silloinkin tällaista törkyä? 

Vierailija
244/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida missään olla niin naisvihamielisiä NAISIA kuin Suomessa. 30, 41, 51 tai 65, MITÄ SITTEN?? Osaa hommansa.

Vierailija
245/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette ihania. Mitä te teette työksenne ja kestääkö teidän ulkomuotonne nimetöntä arvostelua?

olen työtön, minua voi arvostella ja haukkua vapaasti.

Vierailija
246/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa sinä vanhan näköinen ja lihava, haisetkin jo kalmalle.

Vierailija
247/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Erika näyttää ikäistään melko paljon vanhemmalta. Tiedä sitten, mistä johtunee. Eihän siinä mitään vikaa ole, näyttää sitten minkä ikäiseltä tahansa. Ehkä tuo hänen jo hiukan kulahtanut tyylinsä (vähäiset vaatteet, tissit tiskillä perseen kera) ei oikein nykypäivänä osu ja uppoa. Noita vähävaatteisiahan on 100 laulajaa tusinassa. Enemmän huomiota herättäisi artisti, jolla on vaatteet päällään ja joka vielä osaisi laulaa. 

E:n äiti näytti ip-lehden kuvassa Erikaa nuoremmalta. Että se siitä stailauksesta. Minusta Nokia-areenan meikki + hiukset oli tosi kummallinen, pullautti Erikan kasvot, ja sai näyttämään Iines Ankalta. Videon hunajanvärinen asu oli parempi kuin Nokialla, mutta eihän sen kanssa olisi voinut ratsastaa mikeillä.

Ja jos on silikonit, ei olisi kyllä varaa lihoa yhtään. Silloin näyttää vaan lihavalta. Isorintaisena tiedän tämän itsekin, että heti jos vyötärö katoaa, olen iso.

Vierailija
248/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit tekee paljon mut harvoin näkee noin rupsahtanutta kolmeykköstä mä luulin et se on joku 45 vähintään... Oli sit mies tai nainen kyl ne elämäntavat ja geenit vaikuttaa mun lapsuudenkaverin kanssa ollaan minuutilleen saman ikäsii ja se näyttää 15v vanhemmalta mitä on ku mua luullaan 15v nuoremmaks koko ajan.

ERika näytti samanikäiseltä kuin Roosbergit.

Vierailija
249/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä edelleen haukkua retostellaan Erikaa, katsokaa peiliin kateelliset pulskat kelaloiset. Aikuiset ihmiset kehtaattekin käyttäytyä kuin koulukiusaajat, haetteko omalle surkealle elämälle merkitystä maalittamalla teille täysin tuntematonta henkilöä.

Vierailija
250/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtäny miksi ihmiset haluavat puhua niin rumasti julkisuuden henkilöistä. Ihmisiä hekin ovat ja ansaitsevat kunnoittavaa käytöstä. Yritän oikein miettiä mikä saisi itseni kirjoittamaan näin rumasti kuin täällä kirjoitetaan, mutta en keksi mitään syytä. Voisiko toisia ihmisiä ajatella enemmän lämmöllä ja antaa heidän tehdä omaa juttuaan rauhassa ja olla sen näköisiä kun ovat, rauhassa? Minä aina mietin, että entä jos haukuttava julkkis olisi vaikka oma puoliso tai lapsi, suoltaisitteko silloinkin tällaista törkyä? 

Halutaan auttaa Erikaa, että se voittaisi euroviisut. Sillä on vielä aikaa vetää kuuri. Ja kun on nuori kiinteytyy helpommin.

Vierailija
251/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset täällä on vaan kateellisia, Erika on oikeasti kaunis sädehtivä, upea nainen. Suomalainen junttinainen tunnetusti helvetin kateellinen ja mitä muutakaan tekee kun puhuu täällä pahaa Erikasta. Ihan yläaste ja amis touhua, eikö teitä hävetä mukamas aikuiset naiset 🤣

Älä nyt viitsi olla lapsellinen. Kritiikki ei tarkoita sitä, että on kateellinen. Fakta nyt vain on se, että Erika näyttää suttuiselta, turvonneelta ja yrittää epätoivoisesti olla niin kovin seksikäs. Ei onnistu. Siskonsa Jennika on paljon paremman ja nätimmän näköinen eikä ole mikään puolialaston tyrkky. Hän on se siskoksista seksikkäämpi.

Mä en ainakaan jaksa olla toisille kateellinen enkä ymmärrä kateutta. Se, että jos en pidä jostakin ei tarkoita sitä, että olisin kateellinen tälle. Mä en vain pidä Erikaa hyvännäköisenä, seksikkäänä tms. Oli paljon paremman näköinen ennen tätä nykytyyliä. En tarkoita, että pitäisi olla se Dannyn haluama tyyli ja tätimäinen, mutta seksikäs voi olla myös hyvällä maulla. Erika on vain suttuinen ja halvan näköinen. 

Tiedän ihan irl useita paljon paremman näköisiä naisia kuin Erika ja ovat seksikkäämpiäkin. Eihän kaikki miehetkään Erikan tyylistä pidä.

Vierailija
252/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Erika näyttää ikäistään melko paljon vanhemmalta. Tiedä sitten, mistä johtunee. Eihän siinä mitään vikaa ole, näyttää sitten minkä ikäiseltä tahansa. Ehkä tuo hänen jo hiukan kulahtanut tyylinsä (vähäiset vaatteet, tissit tiskillä perseen kera) ei oikein nykypäivänä osu ja uppoa. Noita vähävaatteisiahan on 100 laulajaa tusinassa. Enemmän huomiota herättäisi artisti, jolla on vaatteet päällään ja joka vielä osaisi laulaa. 

E:n äiti näytti ip-lehden kuvassa Erikaa nuoremmalta. Että se siitä stailauksesta. Minusta Nokia-areenan meikki + hiukset oli tosi kummallinen, pullautti Erikan kasvot, ja sai näyttämään Iines Ankalta. Videon hunajanvärinen asu oli parempi kuin Nokialla, mutta eihän sen kanssa olisi voinut ratsastaa mikeillä.

Ja jos on silikonit, ei olisi kyllä varaa lihoa yhtään. Silloin näyttää vaan lihavalta. Isorintaisena tied

Videon peruukki oli myös hyvä.

Vierailija
253/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitä edelleen haukkua retostellaan Erikaa, katsokaa peiliin kateelliset pulskat kelaloiset. Aikuiset ihmiset kehtaattekin käyttäytyä kuin koulukiusaajat, haetteko omalle surkealle elämälle merkitystä maalittamalla teille täysin tuntematonta henkilöä.

Miksi sinä haukut meitä vuorotyöläisiä kelaloisiksi?

Vierailija
254/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset täällä on vaan kateellisia, Erika on oikeasti kaunis sädehtivä, upea nainen. Suomalainen junttinainen tunnetusti helvetin kateellinen ja mitä muutakaan tekee kun puhuu täällä pahaa Erikasta. Ihan yläaste ja amis touhua, eikö teitä hävetä mukamas aikuiset naiset 🤣

Älä nyt viitsi olla lapsellinen. Kritiikki ei tarkoita sitä, että on kateellinen. Fakta nyt vain on se, että Erika näyttää suttuiselta, turvonneelta ja yrittää epätoivoisesti olla niin kovin seksikäs. Ei onnistu. Siskonsa Jennika on paljon paremman ja nätimmän näköinen eikä ole mikään puolialaston tyrkky. Hän on se siskoksista seksikkäämpi.

Mä en ainakaan jaksa olla toisille kateellinen enkä ymmärrä kateutta. Se, että jos en pidä jostakin ei tarkoita sitä, että olisin kateellinen tälle. Mä en vain pidä Erikaa hyvännäköisenä, seksikkäänä tms. Oli paljon paremman näköine

Kannattaisko sinun hankkia oma elämä, sinulle ei kuulu toisen ulkonäkö, eikä paino. Sinun kommenttisi on vain ilkeän ihmisen lapsellista käytöstä.  Opettele muuten kirjoittamaan, kirjoituksestasi päätellen olet kouluja käymätön pudokas.

Vierailija
255/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loppuunajettu, totesi Danny ja pisti vaihtoon 

Vierailija
256/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko sinun hankkia oma elämä, sinulle ei kuulu toisen ulkonäkö, eikä paino. Sinun kommenttisi on vain ilkeän ihmisen lapsellista käytöstä.  Opettele muuten kirjoittamaan, kirjoituksestasi päätellen olet kouluja käymätön pudokas.

Voi luoja teitä lapsellisia. :D Kyllä mulla on ihan elämä. Sun logiikan mukaan sullakaan ei ole elämää koska aloit haukkumaan mua. Erika on julkisuuden henkilö ja on täysin normaalia, että silloin joutuu kritiikin kohteeksi. Mähän en muuten kirjoittanut Erikan painosta mitään, kirjoitin hänen näyttävän turvonneelta. 

Sä tässä olet nyt erittäin lapsellinen. Et näytä mitenkään hyväksyvän sitä, että kaikki ei vain pidä Erikan tyylistä. En ole ilkeä sen vuoksi, että en pidä Erikan sun suuren idolin tyylistä. Lapsellisesti kiukuttelet ja puutut epäoleellisuuksiin.

Mä osaan kyllä kirjoittaa ja olen käynyt kouluja. Et säkään täydellisesti kirjoita. Esim. sun kannattaisko ei ole oikein kirjoitettu, jos kerran tälle tielle lähdetään. Eikä sun teksti muutenkaan mitää koulutetun ihmisen tekstiä ole, että ihan turhaan irvistelet mun kirjoittamisesta. Olen varmasti käynyt enemmän kouluja kuin sä.

Vierailija
257/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä sä päättelit, että Erikaa täällä kritisoivat ovat kateellisia, pulskia kelaloisia Olen ihan kokopäiväisessä työssä, mutta tänään on lomapäivä. Julkisuuden henkilön on kestettävä myös kritiikki. Erikan tyyli nyt vain on suttuinen ja halpa ja kaukana seksikkäästä. Ei tuosta tarvitse kaikkien tykätä. 

Kateellinen en jaksa olla kenellekään ja kaikkein vähiten ihmiselle jonka tyylistä en pidä. Erika on näyttänyt paljon paremmaltakin. 

Vierailija
258/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan loppuunajettu, totesi Danny ja pisti vaihtoon 

Eikös se ollut Erika joka alkoi toteuttaa seksuaalisuuttaan toisaalla ja Danny sai tarpeekseen.

Vierailija
259/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sivistymätöntä haukkua ihmisen ulkonäköä. Hävetkää haukkujat!

Vierailija
260/366 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit tekee paljon mut harvoin näkee noin rupsahtanutta kolmeykköstä mä luulin et se on joku 45 vähintään... Oli sit mies tai nainen kyl ne elämäntavat ja geenit vaikuttaa mun lapsuudenkaverin kanssa ollaan minuutilleen saman ikäsii ja se näyttää 15v vanhemmalta mitä on ku mua luullaan 15v nuoremmaks koko ajan.

Järkyttävää itsekehua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän