Kun naisen hedelmällinen ikä on ohi ja kiinnostus miehiin lakannut...
alkaa ihana VAPAUS!! Saa tehdä mitä haluaa, pukeutua miten haluaa, olla millainen haluaa. Koska ei tarvitse miellyttää ketään eikä elämä pyöri ihastusten ja hormonien armoilla. RAKASTAN <3 Miksi tästä puhutaan niin vähän ja vaihdevuosista vaan negatiiviseen sävyyn?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olen vielä lisääntymisikäinen enkä ole koskaan kokenut tarvetta suhteisiin tai seksiin. Ihastuksia oli joskus nuorempana. Ihanaa kun on saanut elää omaa elämäänsä eikä ole tarvinnut miellyttää miehiä tai ketään muutakaan.
Sinulla on selkeästi ongelma, seksi ja suhteet eivät ole mihen millyttämistä varten. Olen pahoillani puolestasi, menetät osan ihmisenä olemisesta. Toivottavasti olet oikeasti onnellinen.
rummomummo voimaantuu, kun ei alelaarikaman kelpaa enää kenelekään.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö naiset harrasta, laittaudu ja pukeudukaan ainoastaan itsensä takia?
Miksi laittautua mitenkään? Riittää kun on puhdas ja siistit vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö naiset harrasta, laittaudu ja pukeudukaan ainoastaan itsensä takia?
Minä pukeudun itseäni varten kuten jo kerroin. Sillä ei ole mitään tekemistä miesten kanssa, mutta jonkun verran sillä on tekemistä ihmisten kanssa yleensä.
Pidän tosiaan outona, että joku ajattelee ulkonäöstä huolehtimisen olevan miestä varten. Ulkonäköhän on käyntikortti, joka vaikuttaa ihan kaikkeen. Jopa lääkäri kommentoi sitä ja tekee päätelmiä.
Huoliteltu ulkonäkö ja habitus on osa identiteettiäni. Enkä usko enää milloinkaan olevani miehen kanssa romanttisessa suhteessa, jos nykyinen pitkä suhteeni päättyy. En ainakaan sitä rupea varta vasten etsimään kuten en ole ennenkään etsinyt. N57
Kyllä minä olen saanut tehdä mitä haluan, pukeutua miten haluan ja olla sellainen kuin haluan ihan hedelmällisenäkin.
Eikä se kiinnostus miehiinkään ole kadonnut näin hedelmällisen iän mentyä ohi.
N60+
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista tosiaan heikentää elämänlaatuaan miesten kautta kun estrogeeni siihen pakottaa, eli pakottaa hakemaan kumppania ja läheisyyttä. Kun sen vaikutus lakkaa niin on se vapauttavaa. Parisuhde tai seksi ei tuo naisille lopulta kovin paljon hyvää. ja osalta ne vievät kaiken, usein jopa hengen
Kaiken? Usein? Kuka sulle tuosta propagandasta maksaa, naisasialiitto unioni vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vielä lisääntymisikäinen enkä ole koskaan kokenut tarvetta suhteisiin tai seksiin. Ihastuksia oli joskus nuorempana. Ihanaa kun on saanut elää omaa elämäänsä eikä ole tarvinnut miellyttää miehiä tai ketään muutakaan.
Sinulla on selkeästi ongelma, seksi ja suhteet eivät ole mihen millyttämistä varten. Olen pahoillani puolestasi, menetät osan ihmisenä olemisesta. Toivottavasti olet oikeasti onnellinen.
Kuten sanoin, seksi ja suhteet eivät ole koskaan kiinnostaneet minua, joten en koe jääneeni mistään paitsi. Kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, kukapa teitä kaipaisikaan siinä mielessä. Iho kuin rypistettyä silkkipaperia ja luonne puhdasta arsenikkia. Nuoret naiset sensijaan...
Eiköhän nuoretkin naiset ala heräämään siihen, miten vähän miehet meistä ihmisinä välittää ja alkaa jäämään parisuhteet pois kuvioista.
Aina ollut sellainen kuin haluan, eli hieman epätyypillinen, ei erityisen naisellinen/laittautuva. Ei ole miehet ympärillä havaittavasti hyörineet. Muutos ikääntyessä on siis olematon, en ainakaan tajua mikä olisi muuttunut huonompaan.
Niin paljon kaikenlaista kiinnostavaa elämässä että erikoista jos miehet tai niiden puute kaataisi jollakin elämän.
En oikeasti jaksa uskoa että tälläisiä naisia on nykyään paljon. Jokin on mennyt parempaan kyllä siinä että nainen saa olla ihan itsenäinen olento eikä hänen elämänsä arvo liity miehen hyväksyntään tai hylätyksituloon. En edes ymmärrä mihin minua ei huolittaisi kun koen olevani ihan ok, aina ollut.
Minulla ei ole kiinnostus miehiin vähentynyt.
Olen aina elänyt ja pukeutunut niin kuin itse haluan.
Joten ap:n tekstissä ei ole mitään, mihin voisin samaistua.
N54