Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huono kokemus Plasma pen -plasmakynähoidosta

25.01.2023 |

Kävin kolme viikkoa sitten kauneushoitolassa LCN Plasma -plasmakynöhoidossa, joka tehtiin yläluomilleni. Mainostettiin, että ruvet paranevat ja tippuvat viikon sisällä, mutta minulla ensimmäiset ruvet alkoivat tippua vasta 10. Hoidon jälkeisenä päivänä ja viimeiset ruvet lähtivät 17. Päivänä. Nyt ihoni liikkuvill luomilla on ihan ok, mutta kulmien alla iho punoittaa ja näkyy rupien jäljet. Harmittaa, jos kulmien alapuolella oleva iho ei parane kunnolla. Tosin onhan tässä vielä aikaa, kun kosmetologi sanoi, että kokonaisparanemisaika on 12 viikkoa, joten vielä 9 viikkoa aikaa. Silmäluomien ihon kiinteytymistä olen kyllä huomannut, mutta en mitenkään radikaalisti, ja mielestäni tämä hoito ei ollut vaivan eikä rahan väärti, varsinkin, jos siitä saa tällaiset jäljet loppuelämäksi. Mieluumin sitten kannattaa käydä ihan oikeassa silmöluomileikkauksessa kirurgilla.

Onneksi en sentään kokeillut tätä hoitoa nökyvämmälle alueelle , kuten alasilmäluomille tai otsalle. Se olisikin ollut kuumottavaa, jos koko otsa olisi arpinen.

Onko kellään muulla kokemuksia näistä plasmakynähoidoista?

Kommentit (13)

1/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ?

2/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin hopeavesihoidossa, kuinkakohan nopeasti odottaisin tuloksia?

Ostin myös ryppyvoiteen, vielä ei näy mitään (1 kk), mutta varmaan pian, help!

4/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja ?

Vierailija
5/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä voi vielä tietää lopputuloksesta, kun sun paranemisaika on aivan kesken. Hoidat vaan alueita huolella ohjeiden mukaan. Kaikkimullehetinyt, niin kuin aina nykyään...

6/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lukenut toisten ihmisten kommentteja ulkomaisilta keskustelufoorumeilta, joissa ihmisillä on ollut huonoja kokemuksia Plasma Pen -hoidosta, että on jäänyt pysyviä jälkiä ihoon sen jälkeen.

Vierailija
7/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin, jolle jäi todella pahat jäljet. On vaikea ymmärtää miksi ihmiset ottavat täläisiä riskejä. 

8/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tyypin, jolle jäi todella pahat jäljet. On vaikea ymmärtää miksi ihmiset ottavat täläisiä riskejä. 

Voi ei! Mihin kohtaan kasvoja hän otti tämän hoidon?

9/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

10/13 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä lisättävää ?

11/13 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään jollain kerrottavaa?

12/13 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan?

13/13 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on iho mennyt parempaan päin, mutta vielä on iho epätasaisen värinen ja jos putsaam Kulmalan kulmakarvojen alta sekä liikkuvat luomet misellivetwen kostetulla vanulapulla, alkaa iho taas punoittaa ja punaiset pisteet ovat näkyvillä selkeästi. Sain FB:ssa eräässä ryhmässä vinkin, että timanttihionta voisi auttaa näihin punaisiin pisteisiin.