Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun naisen hedelmällinen ikä on ohi ja kiinnostus miehiin lakannut...

Vierailija
08.02.2025 |

alkaa ihana VAPAUS!! Saa tehdä mitä haluaa, pukeutua miten haluaa, olla millainen haluaa. Koska ei tarvitse miellyttää ketään eikä elämä pyöri ihastusten ja hormonien armoilla. RAKASTAN <3 Miksi tästä puhutaan niin vähän ja vaihdevuosista vaan negatiiviseen sävyyn?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaan itsestäsi.

54v.

Vierailija
2/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu vaan itsestäsi.

54v.

Miten itse koet asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hah, eläköityvät sinkutkin ja yli 60v. lesketkin haaveilevat vaan uudesta rakkaudesta. Ei se lopu koskaan. Naiset on niin tyhmii.

Vierailija
4/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sellainen kuin haluan. Erikoinen ajatus minusta se, että olisi tehnyt asioita miesten takia, ilmeisesti sillä viitataan meikkaamiseen, pukeutumiseen jne. Minä nautin niistä, olen tälläytynyt jo pikkutyttönä ja ollut tarkka vaatteistani. Samanlainen oli isoäitini, kuolinvuoteellakin oli kynnet laitettu. 

Vapaus on aina oman pään sisällä, mitä muita pidäkkeitä sinulla on ollut kuin "miehet" (=kaikki mitä siihen projisoit)? N57

Vierailija
5/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vaan itsestäsi.

54v.

Miten itse koet asian?

Mä olen aina ollut oma itseni ja pukeutunut miten mä haluan. Olen tuoreessa parisuhteessa. Pisin parisuhde 10 vuotta oli lapsen isän kanssa.

Vierailija
6/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hah, eläköityvät sinkutkin ja yli 60v. lesketkin haaveilevat vaan uudesta rakkaudesta. Ei se lopu koskaan. Naiset on niin tyhmii.

Olet kai mies? :D

Vierailija
7/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä lisääntymisikäinen enkä ole koskaan kokenut tarvetta suhteisiin tai seksiin. Ihastuksia oli joskus nuorempana. Ihanaa kun on saanut elää omaa elämäänsä eikä ole tarvinnut miellyttää miehiä tai ketään muutakaan.

Vierailija
8/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista tosiaan heikentää elämänlaatuaan miesten kautta kun estrogeeni siihen pakottaa, eli pakottaa hakemaan kumppania ja läheisyyttä. Kun sen vaikutus lakkaa niin on se vapauttavaa. Parisuhde tai seksi ei tuo naisille lopulta kovin paljon hyvää. ja osalta ne vievät kaiken, usein jopa hengen

Vierailija
9/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa miehet viimeistään 30v

Vierailija
10/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa unohtaa miehet viimeistään 30v

Miksi unohtaa oma puoliso?

Vierailija
11/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, kukapa teitä kaipaisikaan siinä mielessä. Iho kuin rypistettyä silkkipaperia ja luonne puhdasta arsenikkia. Nuoret naiset sensijaan...

Vierailija
12/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista tosiaan heikentää elämänlaatuaan miesten kautta kun estrogeeni siihen pakottaa, eli pakottaa hakemaan kumppania ja läheisyyttä. Kun sen vaikutus lakkaa niin on se vapauttavaa. Parisuhde tai seksi ei tuo naisille lopulta kovin paljon hyvää. ja osalta ne vievät kaiken, usein jopa hengen

Silti sinäkin olet taas täällä lauantai-iltana miehistä jankuttamassa, vaikka voisit tehdä mitä tahansa muuta. :D

Vierailija
13/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu😂

Vierailija
14/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, kukapa teitä kaipaisikaan siinä mielessä. Iho kuin rypistettyä silkkipaperia ja luonne puhdasta arsenikkia. Nuoret naiset sensijaan...

No sen kun ukkeli koitat onneasi, ei ole meiltä pois :D Mutta en menisi lyömään kovin paljosta vetoa että kukaan nuori sinusta kiinnostuu

Vierailija
15/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viddu mitä potaskaa. 😄

Vierailija
16/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön minipillereitä ja samaistun aloittajaan. Ilmeisesti pillerit ajaa hormonitoiminnan alas kun miehet ei voisi vähempää kiinnostaa. Etäisesti muistan miltä kiihottuminen tuntuu, mutta se ei houkuttele millään tavoin. 

Vierailija
17/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö naiset harrasta, laittaudu ja pukeudukaan ainoastaan itsensä takia? 

Vierailija
18/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole paljoa miehet kiinnostanut koskaan. Onneksi nekään ei ole enää kiinnostunut minusta. Olin kuitenkin naimisissa 20 vuotta ja sain kaksi lasta. 

- n58v 

Vierailija
19/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen kun ukkeli koitat onneasi, ei ole meiltä pois :D Mutta en menisi lyömään kovin paljosta vetoa että kukaan nuori sinusta kiinnostuu

Menkää te kaks pihalle tappelemaan.

Vierailija
20/30 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Henkilökohtaisesti ainoa syy ryhtyä enää viisikymppisenä parisuhteeseen olisi huomattava taloudellinen elämänlaadun parantuminen. Paino sanalla huomattava. En näe ainoatakaan muuta relevanttia syytä häiritä keski-ikäistä stabiilia elämänmenoa muutoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme