4D-Ultraa Länsi-Suomessa?
Hei,
olisin kiinnostunut 4D-ultrasta, mutta osaisiko joku kertoa mistä voisin aikaa kysellä? Tehdäänkö niitä jossain esim. Turussa tai Porissa tai lähimailla, kun oleilen Huittisissa? Jos löytyy useampi paikka, niin onko kokemuksia?
Maemma rv23
Kommentit (5)
Aika hiljaista tuntuu olevan, tampereella ja pääkaupunkiseudulla tunnutaan olevan ahkerampia 4d-ultralaisia keskusteluista päätellen. Googlettamalla en löytänyt 4d mitään paikkoja turusta/porista, mutta taidan sitten vaan soitella yksityisille ultraa tarjoaville turussa ja kysellä mahdollisuudesta.
Maemma
hei, 4D-ultraa turussa tarjoaa ainakin suomen terveystalon Korvacenter, sekä Medisonar. eroina tais olla nettisivujensa mukaan ajankohta millä viikoilla mielellään sen tekevät: edellä mainittu rv 18-26 ja jälkimmäinen rv 20-28. hinnoista ei oo mitään varmaa tietoa, kun en itse ole vielä aikaa varannut. tarkoitus on kyllä parin viikon kuluttua alkaa varailla, kun viikot lähempänä.. =)
toivottavasti näistä oli edes vähän apua, ja saat ajan varattua!
Varsinais-Suomen lääkäripalvelu on ilmeisesti edullisempi kuin Turussa Suomen Terveystalo tai Medisonar.
soitin ja varasin ajan rv 29. Eli toimintapiste on Kaarinassa ja tekevät ultria maanantaisin ja torstaisin. Hinta on 130 ¿ ja sisältää tutkimuksen (30min), dvd:n ja kuvat paperilla tai cd:llä.
Kiitos vinkeistä kaikille.
Maemma
niin pistän tekstiä vaikkei mulla faktoja (hintoja/lääkäritaloja) olekaan antaa. Mun tiedot on siis ihan luettu vaan täältä palstalta + mainos Turkkarissa+oma kokemus.
Mun kokemus 4d:stä oli SatKS:ssä, siellä oli laite, mutta sillä tutkitaan vissiin poliklinikkapotilaita vaan. Samoin TYKS:issä.
Mutta yksityisillä laitteita on Kaarinassa, Turussa ja oliks vielä Naantalissa jossain, joten on kyllä yleistynyt tuo laite huomattavasti viidessä vuodessa. Että varmaan Turusta varmimmin löytää, ja muistaakseni tälläkin palstalla voi haulla löytyä aiheesta tarkempiakin tietoja käsittelevä pino jostain 2-3 kk:n takaa.
En tiedä onko Porissa yksityisillä sellaista, ei ainakaan tällä palstalla ole asiaa käsitelty.
Oli kyllä minusta ihan huippulaite jos onnistuu vauvan kasvot näkemään. Jos taas vauva on huonossa asennossa eikä sitä näy niin sitten hiukan saattaa mennä rahat hukkaan, tai makuasiahan se kai on.