Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas meni työ ohi, vaikka haastattelu meni ihan hyvin.

Vierailija
08.02.2025 |

Ihan normaali varastotyö kyseessä. Joku muu oli taas parempi vaikka kerroin että voin aloittaa heti ja kaikki vuorot on ok jne. Kyseisessä paikassa myös paljon ns tummempia työntekijöitä. Ilmeisesti ovat sitte parempia kuin minä...noh ei muuta ku kohti uusia pettymyksiä. 

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattikoulu käytynä😁😁😁😁

Niin? Tuskin korkeakoulutettu hakee ensisijaisesti näille aloille, mihin ap on hakenut? 

Kertoo kyllä kaiken asenteesta, kun luulee ammattikoulusta pääsevän töihin. Kouluttaudutaan sieltä missä on aita matalin ja ihmetellään, kun työnantaja ei arvosta tätä😁

Vierailija
22/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin varaston lähettämöön vaikka olin ihan ylikoulutettu siihen. Opiskelin samalla muuta alaa, joten pystyin opiskelujen ohessa tekemään satunnaisia vuoroja. Tiesivät kyllä jo rekryvaiheessa, että lähden kun oman alan paikan saan. Minulla oli kuitenkin taustalla edellisten opintojen ajalta useampi vuosi suorittavan tason työtä osa-aikaisena opintojen ohessa. Näkivät siitä, että en ole vaihtamassa heti pois, vaan jatkan kunnes saan oman alan paikan. Ehkä myös se näkyi, etten ns. pidä itseäni liian hyvänä tekemään suorittavan tason työtä.

Ja tää piti olla vastauksena edelliselle, eli 18, joka epäili ettei korkeakoulutetut noihin hommiin hae. Mulla oli maisterinpaperit kun hain varastolle. En korostanut koulutusta, vaan enemmänkin aiempaa työkokemusta hakuvaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen väliä sillä on, että paikassa on "tummempia" ihmisiä töissä? Pitäisikö olla kotona kelarahoilla vai? En itse ottaisi razziztia töihin.

No nyt minä olen sitte kelarahoilla kotona. Työhaluja kyllä olis mutta ei tosiaan ole työtä löytynyt. Ei sillä värillä sinänsä väliä olekaan mutta tarkotin vaan että pystyisin kyllä samaan ku he jos vaan saisin tilaisuuden

Vierailija
24/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ethän ollut liian pätevä. Noissa hommissa jatkaa ja jaksaa teelusikalla saaneet

No en ainakaan paperilla. Ihan perus ammattikolu käytynä. Töitä ei vaa löydy vaikka mitä teet. Oon hakenut varastolle, kauppaan, kiinteistöhuoltoon esimerkiksi. 

Ap

Ammattikoulu käytynä😁😁😁😁

Niin? Tuskin korkeakoulutettu hakee ensisijaisesti näille aloille, mihin ap on hakenut? 

Kyllä hakee, mutta ei pääse, koska on liian pätevä eli toinen jalka AINA oven raossa 

Ensisijaisesti? 

Vierailija
25/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jokainen työnhakija kokee tuon, koska niin moni ihminen on töitä vailla.

Hylsyjä tulee, ei kannata ottaa itteensä. Periksi ei kannata antaa. Seuraava paikka voi olla sinun.

Vierailija
26/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattikoulu käytynä😁😁😁😁

Kertoo kyllä kaiken asenteesta, kun luulee ammattikoulusta pääsevän töihin. Kouluttaudutaan sieltä missä on aita matalin ja ihmetellään, kun työnantaja ei arvosta tätä😁

Oletko ihan tolkuissasi? 

Vierailija
27/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetäänkö varastomiehiä kellareissa joissakin häkeissä? Näin oon kuullu. Sitten kun alkaa työt niin heidät vapautetaan.

Vierailija
28/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ethän ollut liian pätevä. Noissa hommissa jatkaa ja jaksaa teelusikalla saaneet

No en ainakaan paperilla. Ihan perus ammattikolu käytynä. Töitä ei vaa löydy vaikka mitä teet. Oon hakenut varastolle, kauppaan, kiinteistöhuoltoon esimerkiksi. 

Ap

Ammattikoulu käytynä😁😁😁😁

Kyllä hakee, mutta ei pääse, koska on liian pätevä eli toinen jalka AINA oven raossa 

Ensisijaisesti? 

Wha?

Vierailija
29/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halunneet rasistia sinne tummien joukkoon???

Vierailija
30/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattikoulu käytynä😁😁😁😁

Minulla on lopputyötä vaille kesken jäänyt amis ja töitä on ollut aina. Ensimmäiseen firmaan jäin kesätöistä enkä mennyt viimeistelemään amista. Nyt on neljäs firma menossa. Vakituinen kokoaikatyö irtosi heti täällä. Minä olen tekevä enkä puhuva. Pomo kuuntelee minua ja on erittäin tyytyväinen, kun kehitän toimintoja paremmaksi kokemukseni pohjalta. Työ aikakin on joustava. Yleensä teen 170h/kk. Välillä aloitan klo 6.00 ja välillä klo 9.00 M39

Vierailija
31/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan tolkuissasi? 

Miksi kukaan palkkaisi henkilöä, joka on aina mennyt sieltä missä pääsee helpoimmalla. Sama jatkuisi tietenkin työpaikalla😁

Eri asia jos hakee ammattikoulututkintoa vastaavaa työpaikkaa, esim. kampaajaksi. Varastotyö ei kuitenkaan sellainen ole.

Vierailija
32/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin päin että ei se sun vika ollut; ne epäonnistuivat sinun palkkaamisessa.

Vierailija
33/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele niin päin että ei se sun vika ollut; ne epäonnistuivat sinun palkkaamisessa.

Ei ihan kauheest lohduta 

Ap 

Vierailija
34/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monissa hanttihommissa suositaan nykyään muualta tulleita. He eivät tunne työehtosopimuksia, eivät ole kuulleetkaan taulukkopalkoista, ylityökorvauksista, ilta- tai viikonloppulisistä jne. Eivät kuulu liittoon eivätkä mene lakkoon eivätkä saikuta, kun eivät tiedä, että siitä maksetaan normaali palkka.

Ei ja ei! Työnantajan ensimmäinen intressi on lähes aina hyvän työntekijän PYSYVYYS!

Ei tollasta voi luvata kellekkään tai valehtelee. Minä iankin sanon ihan rehhellisesti, että en voi tietää olenko viiden vuoden päästä missä tilanteessa ja mitä haluan Jos työnantjat haluaa kuulla valheita , niin sitten voin alkaa jauhaa pskaa.

Vierailija
35/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattikoulu käytynä😁😁😁😁

Varastotyöntekijäksi insinöörin koulutus?

Vierailija
36/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta jotain muuta kuin ammattikoulun kokkilinja😁

Vierailija
37/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mitään kokkilinjaa käynyt 

Ap

Vierailija
38/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä mitään kokkilinjaa käynyt 

Ap

Olisi ehkä kannattanut😁

Vierailija
39/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi yksi huuteleva mölöpää on käynyt oloneuvoslinjan.

Vierailija
40/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monissa hanttihommissa suositaan nykyään muualta tulleita. He eivät tunne työehtosopimuksia, eivät ole kuulleetkaan taulukkopalkoista, ylityökorvauksista, ilta- tai viikonloppulisistä jne. Eivät kuulu liittoon eivätkä mene lakkoon eivätkä saikuta, kun eivät tiedä, että siitä maksetaan normaali palkka.

Ei ja ei! Työnantajan ensimmäinen intressi on lähes aina hyvän työntekijän PYSYVYYS!

Ei tollasta voi luvata kellekkään tai valehtelee. Minä iankin sanon ihan rehhellisesti, että en voi tietää olenko viiden vuoden päästä missä tilanteessa ja mitä haluan Jos työnantjat haluaa kuulla valheita , niin sitten voin alkaa jauhaa pskaa.

Suodatit pointin pois