Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas meni työ ohi, vaikka haastattelu meni ihan hyvin.

Vierailija
08.02.2025 |

Ihan normaali varastotyö kyseessä. Joku muu oli taas parempi vaikka kerroin että voin aloittaa heti ja kaikki vuorot on ok jne. Kyseisessä paikassa myös paljon ns tummempia työntekijöitä. Ilmeisesti ovat sitte parempia kuin minä...noh ei muuta ku kohti uusia pettymyksiä. 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Älä suotta harmittele. Uskon, että sinua odottaa joku parempi työpaikka.

Vierailija
2/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä. Älä suotta harmittele. Uskon, että sinua odottaa joku parempi työpaikka.

Niin se on pakko uskoa. Kymmeniä hakemuksia olen laittanut. Useim ei vastata mitään. Joskus tulee automaattiviesti jossa kiitetään hakemuksesta. Pari kertaa päässyt haastatteluun mutta nyt ekan kerran olin oikeesti toiveekas...ei vaan natsannut taaskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei odota.

Olet varmaan niitä tyyppejä jotka kertoilee sitäkin satua että aina kun yksi ovi elämässä sulkeutuu, toinen avautuu. No ei avaudu.

Vierailija
4/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi työntekijää, joka erottelee ihonvärin mukaan.

Vierailija
5/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ethän ollut liian pätevä. Noissa hommissa jatkaa ja jaksaa teelusikalla saaneet

Vierailija
6/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei odota.

Olet varmaan niitä tyyppejä jotka kertoilee sitäkin satua että aina kun yksi ovi elämässä sulkeutuu, toinen avautuu. No ei avaudu.

Ei ainakaan tuolla asenteella. Avoimien ovien päivä vielä kohtaa.

Vierailija
7/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ethän ollut liian pätevä. Noissa hommissa jatkaa ja jaksaa teelusikalla saaneet

Kielitaidoton käy helposti teelusikalla saaneesta etenkin jos on juuri tullut. Työnantajalle uusien hyvien ja pysyvien työntekijöiden saanti on iso haaste

Vierailija
8/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ainakaan paperilla. Ihan perus ammattikolu käytynä. Töitä ei vaa löydy vaikka mitä teet. Oon hakenut varastolle, kauppaan, kiinteistöhuoltoon esimerkiksi. 

Ap

Vierailija
9/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ainakaan paperilla. Ihan perus ammattikolu käytynä. Töitä ei vaa löydy vaikka mitä teet. Oon hakenut varastolle, kauppaan, kiinteistöhuoltoon esimerkiksi. 

Ap

Ammattikoulu käytynä😁😁😁😁

Vierailija
10/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jaa? Asettaudu työnantajan asemaan: missä arvioit itsesi olevan puolen vuoden päästä jos talous lähtee elpymään. Sullahan on se joku tutkinto ja oot vanha suomalainen kettu

Vierailija
11/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa hanttihommissa suositaan nykyään muualta tulleita. He eivät tunne työehtosopimuksia, eivät ole kuulleetkaan taulukkopalkoista, ylityökorvauksista, ilta- tai viikonloppulisistä jne. Eivät kuulu liittoon eivätkä mene lakkoon eivätkä saikuta, kun eivät tiedä, että siitä maksetaan normaali palkka.

Vierailija
12/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vartijaksi ellet oo plösö.

Vierailija
13/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa hanttihommissa suositaan nykyään muualta tulleita. He eivät tunne työehtosopimuksia, eivät ole kuulleetkaan taulukkopalkoista, ylityökorvauksista, ilta- tai viikonloppulisistä jne. Eivät kuulu liittoon eivätkä mene lakkoon eivätkä saikuta, kun eivät tiedä, että siitä maksetaan normaali palkka.

Ei ja ei! Työnantajan ensimmäinen intressi on lähes aina hyvän työntekijän PYSYVYYS!

Vierailija
14/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ammattikoulu käytynä😁😁😁😁

Näin juuri! Onko kyseisen alan koulu. Jos ei sä oot jo osittain menossa

Vierailija
15/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä sillä on, että paikassa on "tummempia" ihmisiä töissä? Pitäisikö olla kotona kelarahoilla vai? En itse ottaisi razziztia töihin.

Vierailija
16/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ammattikoulu käytynä😁😁😁😁

Näin juuri! Onko kyseisen alan koulu. Jos ei sä oot jo osittain menossa

Ne ulkomailta tulleet, vaikka olisivat lääkäreitä ei lähden mihinkään kovin nopeasti

Vierailija
17/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vartijaksi ellet oo plösö.

Myymälä puoli on kovaa hommaa ja varmaan joku muukin niissä hommissa. Kokemusta on! Suosittelen, että jos menet noihin, niin valitse pienimmän riskin hommat. Parantaa sun elämän laatua: ei vaarallista ja saat olla tekemisissä mukavien ihmisten kanssa, jotka on: O no! Unohtanut kulkulätkän!!!!

Vierailija
18/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ammattikoulu käytynä😁😁😁😁

Niin? Tuskin korkeakoulutettu hakee ensisijaisesti näille aloille, mihin ap on hakenut? 

Vierailija
19/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin varaston lähettämöön vaikka olin ihan ylikoulutettu siihen. Opiskelin samalla muuta alaa, joten pystyin opiskelujen ohessa tekemään satunnaisia vuoroja. Tiesivät kyllä jo rekryvaiheessa, että lähden kun oman alan paikan saan. Minulla oli kuitenkin taustalla edellisten opintojen ajalta useampi vuosi suorittavan tason työtä osa-aikaisena opintojen ohessa. Näkivät siitä, että en ole vaihtamassa heti pois, vaan jatkan kunnes saan oman alan paikan. Ehkä myös se näkyi, etten ns. pidä itseäni liian hyvänä tekemään suorittavan tason työtä.

Vierailija
20/49 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ammattikoulu käytynä😁😁😁😁

Niin? Tuskin korkeakoulutettu hakee ensisijaisesti näille aloille, mihin ap on hakenut? 

Kyllä hakee, mutta ei pääse, koska on liian pätevä eli toinen jalka AINA oven raossa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi