Mielipiteitä nimestä Peppiina?
Kommentit (6)
Minustakin veljillä on niin upeat nimet, että miettisin vielä siskon nimeä! PepPIINAssa korostuu minun korvissani tuo piina-sana ikävästi :(
Hyvä nimi, siinä kuin muutkin. Pelkkä Peppi minusta kivempi.
Vierailija:
Ei kannata täältä mielipiteitä nimestä kysyä! ;)
Ai siksi ei kannata, että kaikki eivät vaan hymistele, että ihana nimi ja silleen? Sitten kannattaa laittaa otsikkoon, että vain myönteisiä ja puoltavia mielipiteitä.
Itsekin olen täällä kysellyt mielipiteitä, mutta kyllä mulla ainakin on niin vahva itsetunto, että uskallan laittaa vauvalle sen nimen, josta itse (ja mies myös) pidän eniten. Mutta tiedänpähän ainakin millaisia mielipiteitä nimi saattaa herättää.
Mutta jotenkin arveluttaa, että sopiiko isommalle tytölle tai aikuiselle. Jos vaikka luonne ja olemus aivan muuta kuin Peppiinamainen, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
nimittain itse aikoinani kaytin ' tasavallan presidentti' -testia nimia lapsille valittaessa. eli siis kuullostaako hyvalta ' tasavallan presidentti peppiina mikalie' ? ei siis silla etta meidan lapsista ikina pressoja tulisi, mutta karsiutuihan ainakin turhan sopot ja vain lapsille sopivat nimet joukosta. mielestani peppiina kuuluu juuri niihin.
Velipojilla on ihanat nimet, joten tytölle kans joku parempi!