Miten saada mies toimimaan tunteidensa mukaan?!
Kaipaisin teiltä vähän vinkkejä, että miten selvittäisin välit erääseen mieheen! Ongelmana on se, että olen naimisissa, ja meillä on lapsi. Nyt olen kuitenkin tosi pahasti ihastunut työkaveriini, jota siis näen päivittäin.
Tilanne kehittyi pikku hiljaa, kun tämä mies alkoi pitää ensin silmäpeliä kanssani, ja sitten hän uskaltautui juttelemaan kanssani, eli hän aloitti kaiken tämän touhun. Yhtenä viikonloppuna olin kavereitteni kanssa viihteellä, sitten soiteltiin ihastukselleni, että nähtäisiin, ja niinpä sitten nähtiin ja vietettiin koko ilta keskenämme. Ei menty sänkyyn, mutta muuten oli pientä sutinaa.
Seuraavalla viikolla kun nähtiin, tilanne oli taas melko normaali, pelkkää juttelua ja mies pyysi miettimään, että mitä haluan jatkossa. Mietin muutaman päivän, ja ilmoitin, että haluan nähdä ja katsoa mihin tilanne kehkeytyy. Sitten tämä mies ilmoittaakin, että hän ei voi tulla kenenkään väliin, että vaikka hän haluaisi minut, niin ei hän vaan voi!
Nyt olen itse ihan pihalla tunteideni kanssa, ajattelen vain ihastustani, ja toivon että voisimme nähdä. Mutta miten ihmeellä saan hänen mielensä muuttumaan?! Ja se tässä tilanteessa vituttaa kaikista eniten, kun tiedän, että hänkin haluaisi olla kanssani, mutta hän haluaa tehdä asiat niinkuin on oikein ja järkevintä. Eikö tunteilla ole mitään väliä? Hänen käyttäytymisensä minua kohtaan on myös töissä muuttunut hieman tylympään suuntaan, ei enää silmäpeliä, ei hymyilyä, ei kahdenkeskisiä juttutuokioita. Mä olen tosi surullinen tämänhetkisestä tilanteesta. Auttakaa mua saamaan ihastukseni takaisin!
Niin, se piti vielä mainita, että mies tiesi alusta asti sen, että olen naimisissa ja, että lapsikin löytyy. Että se ei ollut mikään yllätys hänelle.
Sinänsä tietysti oli aika ajattelematonta ylipäänsä vietellä sinua, jos ei aikonutkaan aloittaa kanssasi suhdetta ja tiesi hyvin, että sinulla on perhe.
Mutta - anteeksi nyt suora puhe - sinä olit hänelle haaste ja ajanvietettä ja kun hän sai sinut vieteltyä (vaikkei sänkyyn asti, mutta siis ihastumaan itseensä), haaste oli voitettu. Oli hänen mielestään aika perääntyä.
Jos nyt unohdat tunteesi hetkeksi ja ajattelet, haluatko rikkoa avioliittosi ja perheesi. Mieti, mitä miehesi tekee, jos saa selville mahdollisen sivusuhteen. Oletko valmis todellakin ottamaan sen riskin, saadaksesi vähän vipinää ja jännitystä elämääsi? Eikö olisi turvallisempaa hommata sitä jännitystä muilla keinoin?