En ole yli 15 vuoteen onnistunut saamaan ketään miestä parisuhteeseen
Alan kohta luovuttaa :( Muut vaan siirtyy suhteesta toiseen ja koko ajan joku joka kiinnostunut. Itselläni ei ikinä ketään. Kuitenkin miehet sanovat minun olevan kaunis ja kun joskus käyn baarissa, tulee kännisiä lähestymisiä. Mutta mikä vika minussa on kun kukaan ei vakavissaan lähesty? Tinder-treffit jää aina yksiin.
Kommentit (26)
Ikäännyt ja rumenet koko ajan:) Sinua nyt ja sinua 15 sitten ei voi verratakaan. Vain höppänä nainen uskoo nuo kännisten tai selvien miesten kehut kauneudesta:) Eiväthän ne miehet ole sinua edes alasti nähneet, joten miten voisivat sanoa ulkonäöstäsi mitään?
Naisen markkina-arvo laskee joka vuosi. Se saavuttaa huippunsa noin 22 vuotiaana, sen jälkeen alkaa alamäki.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö jos on todella hyvä, kaikki naiset kyllä löytää suhteen. Vaikka olisi mikä apukoululainen, niin jos on kaunottaren ulkonäkö, niin jonoa alkaa syntymään.
,mutta se kaunottaren ulkonäkö voi olla vain alle 25v naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko amis? Lapsia?
Akateeminen. Ei lapsia. En ylipainoinen. Ei tatuointeja.
t. Ap
Missä sinä tapaat miehiä joille et kelpaa?
Vaihda paremmille apajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko amis? Lapsia?
Akateeminen. Ei lapsia. En ylipainoinen. Ei tatuointeja.
t. Ap
Tämähän olikin ratkaiseva tieto. Olet tiukkapipo, joka luokittelee ihmiset.
Olen 49 v mies enkä ole naista koskaan saanut. Olen kiltti ja kunnollinen joten en saa koskaan naista.
Ihmiset viehättyvät itsensä kanssa samankaltaisesta energiasta. Eri aallonpituudella olevia ei huomata tai heitä vältetään. Ap on elänyt 15v sinkkuna, joten hän on todennäköisesti hyvin eri aallonpituudella kaikkien miesten kanssa, sillä miehet ja naiset ovat luonnostaan eri aallonpituuksilla. Samalla ovat vain ne, jotka pakotetaan samaan tilan ja adaptoitumaan toisiinsa