En ole yli 15 vuoteen onnistunut saamaan ketään miestä parisuhteeseen
Alan kohta luovuttaa :( Muut vaan siirtyy suhteesta toiseen ja koko ajan joku joka kiinnostunut. Itselläni ei ikinä ketään. Kuitenkin miehet sanovat minun olevan kaunis ja kun joskus käyn baarissa, tulee kännisiä lähestymisiä. Mutta mikä vika minussa on kun kukaan ei vakavissaan lähesty? Tinder-treffit jää aina yksiin.
Kommentit (26)
Joskus saan kehuja ihan ventovierailta miehiltä esim julkisilla kulkiessa ja treffienkin jälkeen ulkonäköäni kehutaan...MUTTA..aina joku että ei ollut semmmista tunnetta tai kemiaa ja kukaan ei edes yritä treffeillä esim suudella tai muuta. Olenko siis täysin seksitön nainen? t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko amis? Lapsia?
Akateeminen. Ei lapsia. En ylipainoinen. Ei tatuointeja.
t. Ap
Voi mikä epäongelma sua on kohdannut. Ei miestä, voi raukkeliinia, nyyh.
Onglemasi on että olet kilttinainen. Ei semmoinen kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko amis? Lapsia?
t. Ap
Sitten en osaa sanoa. Pelkästään noilla tiedoilla lähtisin treffeille. Ehkä olet treffeillä jotenkin jäinen tai swaippaat oikealle miehiä, joita monet muutkin naiset haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko amis? Lapsia?
t. Ap
Missä sinuun törmää.
Ilmeisesti luonteesi on tylsä tai muuten outo.
Ulkonäkö jos on todella hyvä, kaikki naiset kyllä löytää suhteen. Vaikka olisi mikä apukoululainen, niin jos on kaunottaren ulkonäkö, niin jonoa alkaa syntymään.
Jos olet käynyt jo treffeillä ja ei onnaa. Mitäköhän sinä asialle voit?
Vaikea uskoa.
Itse olen muuten samanlainen, kunnollista raitista elämää elävä, hauska ja mukava mutta (kaunispiirteinen, rintava) pullukka ja vientiä ollut aina tosi paljon. Jos vielä olisin hoikka...
Jotain on pielessä nyt. Sinun pitäisi joutua luutimaan kauemmas kiinnostuneita miehiä.
Oletko jotenkin tosi hermostunut treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa.
Itse olen muuten samanlainen, kunnollista raitista elämää elävä, hauska ja mukava mutta (kaunispiirteinen, rintava) pullukka ja vientiä ollut aina tosi paljon. Jos vielä olisin hoikka...
Jotain on pielessä nyt. Sinun pitäisi joutua luutimaan kauemmas kiinnostuneita miehiä.
Oletko jotenkin tosi hermostunut treffeillä?
Naisasialiikkeen opit käytäntöön laitettuna? Ne on epäluonnollisia
Mitä sinä pystyt treffeillä tai parisuhteessa miehelle tarjoamaan? Mitkä ovat apusi toisen hurmaamisessa, esim. Luonne, kiinnostuksenkohteet ja kyky keskustella eri aiheista. Osaatko flirttailla tai muuten hurmata kiinnostuksenkohdettasi? Ehdotatko itse seuraavaa tapaamista tai osaatko rohkaista miestä, jotta hänen on helppoa ehdottaa jatkoa.
Mietiskele näitä mielessäsi.
Olet siis nirso ja yrität saada niitä komeimpia miehiä vaikka olet tavis nainen itse.
Milä pakko? Kulahtaneita liittoja.
Mitä sinä sillä miehellä oikein tekisit?
Minä olen 36, tänä vuonna 37-v täyttävä nainen enkä ole saanut ikinä miestä suhteeseen. Että tämmöinen vanhapiika täällä! Enää en edes yritä kun aina petyn. Kai se elämä menee yksinkin.
Kielta kurkkuun ja kättä housuun, niin kyllä se siitä.