Viikonloppu kotona
Mitä teillä viikonloppua kotona viettävillä on ohjelmassa? Olen pari tuntia ollut valveilla ja alkaa ahdistaa, kun ei pääse mihinkään. Tuohon tielle toki voi mennä kävelemään, mutta ei ole mahdollista tavata ketään tai lähteä mihinkään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Puolikas pullo viinaa juotuna, lähden kauppaan hakeen olutta.
On se helppoa tuon alkoholin kanssa. Voisipa ostaa samalla tavalla vähiten haitallista päihdettä.
Siivoilen, pesen pyykkiä ja käyn kaupassa. Valmistelen ensi viikkoa. Bingetän muutaman sarjan neuloen samalla. Rentoudun ja käyn sanomassa.
Tälle viikonlopulle ei ole edes kaupassa käyntiä, joten olen pari vuorokautta sisällä. Syön, selaan nettiä, luen kirjoja ja lehtiä, kuuntelen musiikkia, selaan satelliittipaketin kautta näkyviä "sataa" tv-kanavaa. Elokuvia, sarjoja ja urheilua on tarjolla niin paljon, ettei jaksa keskittyä muuhun, kuin lähetyksestä toiseen hyppimiseen. Keskittymiskyky hävisi vuosia sitten. Ja tietysti nukun.
Suljetulta viikonlopun mittainen kotiloma vapaalla jalalla, kunnes paluu takaisin viikon päästä. :P Eivät kai ne tule hakemaan jos sinne ei pakkohoidossa palaa ? :o
Teini lähdössä kaverille ja meillä miehen kanssa treffit peiton alla.
Mä inhoan viikonloppuja kun on pakko mennä johonkin, jotkut kissanristiäiset pahimpia. Kotiviikonlopun päihittää vain mökkiviikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kotiviikonlopussa on ongelma?
Mitä se kotiviilonloppu käytännössä tarkoittaa? Mitä teet kotona koko viikonlopun?
Mä ainakin otan rennosti sohvalla. Saatan leipoa. Hyvää ruokaa kun on aikaa tehdä. Leffaa voi kattoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kotiviikonlopussa on ongelma?
Mitä se kotiviilonloppu käytännössä tarkoittaa? Mitä teet kotona koko viikonlopun?
Mä ainakin otan rennosti sohvalla. Saatan leipoa. Hyvää ruokaa kun on aikaa tehdä. Leffaa voi kattoa.
Ruoka on aina hyvää, oli se sitten vaikka kaurapuuroa. Miksi aina pitää toitottaa erikseen että hyvää ruokaa? Eikö riitä että teen ruokaa?
Puolikas pullo viinaa juotuna, lähden kauppaan hakeen olutta.