Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikonloppu kotona

Vierailija
08.02.2025 |

Mitä teillä viikonloppua kotona viettävillä on ohjelmassa? Olen pari tuntia ollut valveilla ja alkaa ahdistaa, kun ei pääse mihinkään. Tuohon tielle toki voi mennä kävelemään, mutta ei ole mahdollista tavata ketään tai lähteä mihinkään. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikas pullo viinaa juotuna, lähden kauppaan hakeen olutta.

Vierailija
22/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolikas pullo viinaa juotuna, lähden kauppaan hakeen olutta.

On se helppoa tuon alkoholin kanssa. Voisipa ostaa samalla tavalla vähiten haitallista päihdettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoilen, pesen pyykkiä  ja käyn kaupassa.  Valmistelen ensi viikkoa. Bingetän muutaman sarjan neuloen samalla. Rentoudun ja käyn sanomassa.  

Vierailija
24/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle viikonlopulle ei ole edes kaupassa käyntiä, joten olen pari vuorokautta sisällä. Syön, selaan nettiä, luen kirjoja ja lehtiä, kuuntelen musiikkia, selaan satelliittipaketin kautta näkyviä "sataa" tv-kanavaa. Elokuvia, sarjoja ja urheilua on tarjolla niin paljon, ettei jaksa keskittyä muuhun, kuin lähetyksestä toiseen hyppimiseen. Keskittymiskyky hävisi vuosia sitten. Ja tietysti nukun.

Vierailija
25/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljetulta viikonlopun mittainen kotiloma vapaalla jalalla, kunnes paluu takaisin viikon päästä. :P Eivät kai ne tule hakemaan jos sinne ei pakkohoidossa palaa ? :o

Vierailija
26/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini lähdössä kaverille ja meillä miehen kanssa treffit peiton alla.

Mä inhoan viikonloppuja kun on pakko mennä johonkin, jotkut kissanristiäiset pahimpia. Kotiviikonlopun päihittää vain mökkiviikonloppu.

Vierailija
27/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kotiviikonlopussa on ongelma?

Mitä se kotiviilonloppu käytännössä tarkoittaa? Mitä teet kotona koko viikonlopun?

Mä ainakin otan rennosti sohvalla. Saatan leipoa. Hyvää ruokaa kun on aikaa tehdä. Leffaa voi kattoa.

Vierailija
28/28 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kotiviikonlopussa on ongelma?

Mitä se kotiviilonloppu käytännössä tarkoittaa? Mitä teet kotona koko viikonlopun?

Mä ainakin otan rennosti sohvalla. Saatan leipoa. Hyvää ruokaa kun on aikaa tehdä. Leffaa voi kattoa.

Ruoka on aina hyvää, oli se sitten vaikka kaurapuuroa. Miksi aina pitää toitottaa erikseen että hyvää ruokaa? Eikö riitä että teen ruokaa?