Seksi on tylsää ja se kuluttaa aikaa paljon tärkeimmiltä ja merkityksellisimmiltä asioilta elämässä
Yhtä samaa hinkuttamista päivästä ja vuodesta toiseen.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Jo alle 20v ymmärsin, ettei mikään nautinto maailmassa ole niin hieno kuin halukkaan pillun syleily ja puristelu kullissa ja kullin varressa. Siten tuosta nautinnosta en tulisi tinkimään elämässäni, enkä ole. Minulla on kylläi intohimoisia elämäntapaharrastuksia, mutta mikään ei silti vedä vertoja pillun syleilylle.
Ei kantsi liikaa laskea tuon nautinnon varaan koska elimistössä saattaa tapahtua mitä tahansa ja nauttiminen oli sitten siinä.
Ei mulla ainakaan kuluta liikaa aikaa. Panen noin kolme kertaa viikossa ja laukean aina max minuutissa, eli viikossa siihen menee se kolme minuuttia, mulla menee kusemiseen päivässä enemmän aikaa, jo se että saan kusen tulemaan, vie välillä mekelkein minuutin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo alle 20v ymmärsin, ettei mikään nautinto maailmassa ole niin hieno kuin halukkaan pillun syleily ja puristelu kullissa ja kullin varressa. Siten tuosta nautinnosta en tulisi tinkimään elämässäni, enkä ole. Minulla on kylläi intohimoisia elämäntapaharrastuksia, mutta mikään ei silti vedä vertoja pillun syleilylle.
Onko yksi elämäntapaharrastuksista dildottaminen?
Ei nyt oikeastaan, mutta olen kyllä salaa lainannut vaimoni dildoa.
Miksi sä olet lainannut salaa? Oletko homo vai bi? Itse olen vain kerran kokeillut, eikä siitä tullut harrastusta eikä tapaa muutenkaan. Tuntuma oli vähän kuin olisi käynyt paskalla ja kadotti loputkin halut kokeilla ITSELLE. Mutta se tuli selväksi, että ainakin minulla miehellä on väljempi hanuri kuin vaimollani. Senkin kerroin vaimolle kun keskusteltiin peppuseksistä hänelle tai oikeammin sen mahdottomuudesta.
Pikapanoja etätyöpäivinä paltsujen välissä vaikka keittiön pöydällä. Ei kulu liikaa aikaa ja rentouttaa kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Pikapanoja etätyöpäivinä paltsujen välissä vaikka keittiön pöydällä. Ei kulu liikaa aikaa ja rentouttaa kivasti.
Mällitarpeet ehtii tekemään emättimeen vaikka lähipäivinäkin paltsujen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kantsi liikaa laskea tuon nautinnon varaan koska elimistössä saattaa tapahtua mitä tahansa ja nauttiminen oli sitten siinä.
Sitä suuremmalla syyllä kannattaa käyttää kaikki mahdollisuudet yhteiseen nautintoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän pitää panna kuin viimeistä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä kannattaa käyttää kaikki mahdollisuudet yhteiseen nautintoon.
Joo vaimokin ymmärtänyt että kannattaa naida varastoon niin kauan kuin on kykyä ja pysyy terveenä. Sitä ei tiedä milloin eläkeläisellä ilot tai elämä loppuu. Mutta tähän asti käytetty tilanteet hyväksi, joten ei tarvitse katua, että olisi jäänyt naimatta. Seksiä ollut niin monta tuhatta kertaa, että saa olla vaimolle kiitollinen. Sen olen kyllä sanonutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet ei ole "mitä tahansa", ne alkavat keskimäärin 45v ikäisenä, kun naisen munarakkulat ovat loppuneet/loppumaisillaan, ja vaivat kestävät keskimäärin 6 vuotta. Vaihdevuosien alussa päättyy naisen seksuaalinen funktio lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet ei ole "mitä tahansa", ne alkavat keskimäärin 45v ikäisenä, kun naisen munarakkulat ovat loppuneet/loppumaisillaan, ja vaivat kestävät keskimäärin 6 vuotta. Vaihdevuosien alussa päättyy naisen seksuaalinen funktio lopullisesti.
Vaan ei naisen seksihalut. Joka muuta väittää puhuu potaskaa tai ei saa naistaan halukkaaksi. Toiset miehet saa ja saavat nauttia halukkaista vanhemmista naisista.
Hormonitoiminta määrää, mikä on elämässä merkityksellistä. Se saa naisen pitämään lapsestaan huolta, ja pitämään sitä merkityksellisimpänä asiana elämässään. Hormonitoiminta saa myös naisen haluamaan seksiä, kuten myös miehen. Naisella vaan vaihdevuodet muuttavat hormonitoiminnan, ja nainen saattaa tosiaan ihmetellä miksi joskus seksi kiinnosti. Miehelläkin hormonitoiminta muuttuu, mutta ei niin radikaalisti. Ei me olla mitään järkeviä olentoja. Hormonit, ja tunteet meitä määrää. Tajutkaa tämä, ja pitäkää mielessänne, niin voitte edes joskus tehdä päätöksiä järjellä, eikä tunteella.
Jos et ole normaali, niin tottakai se on tylsää silloin.
Feminismin ja seksikielteisyyden korrelaatio on ollut kasvussa koko feminismin ajan aina 60-luvulta lähtien, jolloin se syntyi Amerikassa ja tuli pika pikaa Suomeenkin. Nyt korrelaatio alkaa näyttää niin suurelta, että vaikuttavat olevan de facto sama ilmiö. Seksinvastaisuus on ottanut suojakuorekseen feminismin. Yhä enemmän feministinen puhe argumentoi miesten heikoilla ja naista tyydyttämättömillä seksitaidoilla.
60-luvulla edes silloiset 'voimaantuneet' siskot eivät varmaankaan arvanneet, mihin tämä lopulta johtaa. Mutta nyt se jo on niin ilmeinen, että se saattaa osoittautua feminismille letaaliksi vaivaksi. Vaan en arvannut minäkään. 60-luvun feminismi oli enemmänkin vain miesvihaa, nyt myös puhdasta seksikielteisyyttä.
Kuten keskustelua seuranneet ovat voineet havaita, itse taas kannatan päinvastaista, erittäin seksimyönteistä kantaa. Siksi panen aina perään nimimerkkini, jotta ei jäisi epäselväksi, että kommenttieni takana on AINA sama henkilö.
Toisella keskustelualustalla eräs sisko sekä vakuutteli innokasta feminismiään että seksuaalista intoaan ja TYYTYVÄISYYTTÄÄN palvovaan mieheensä, mutta joutui näkemään, kuinka valtavirran feministit halusivat sylkeä hänet pois. Siis AINOA seikka, jossa hän oli erimielinen valtavirran kanssa, oli seksimyönteisyys. Kynis.mies
Vierailija kirjoitti:
Hormonitoiminta määrää, mikä on elämässä merkityksellistä. Se saa naisen pitämään lapsestaan huolta, ja pitämään sitä merkityksellisimpänä asiana elämässään. Hormonitoiminta saa myös naisen haluamaan seksiä, kuten myös miehen. Naisella vaan vaihdevuodet muuttavat hormonitoiminnan, ja nainen saattaa tosiaan ihmetellä miksi joskus seksi kiinnosti. Miehelläkin hormonitoiminta muuttuu, mutta ei niin radikaalisti. Ei me olla mitään järkeviä olentoja. Hormonit, ja tunteet meitä määrää. Tajutkaa tämä, ja pitäkää mielessänne, niin voitte edes joskus tehdä päätöksiä järjellä, eikä tunteella.
Muuten hyvä väite,mutta mies voi vaikuttaa naisen hormooneihin ja haluihin käytöksellään ja teoillaan. Mitä enemmän nainen tuntee olevansa arvostettu, rakastettu ja haluttu,mitä enemmän läheisyyttä ja tyytyväisyyttä seksiin, sen enemmän erittyy mielihyvähormooneja. Jos sperma naisen pillussa lisää naisen mielihyvähormonien tuotantoa. Sitä paitsi mitä enemmän naisen kanssa käyttää järkeä ja mitä vähemmän tunteita, sen kylmemmäksi muuttuu nainen. Kolmanneksi on tunnettu tosiasia, että intuitiolla ja tunteella tehdyt päätökset ovat parempia kuin järkeilemällä tehdyt, syystä, että ne perustuvat elämässä hankittuun hiljaiseen tietoon, mitä ei edes järjellä päättäessä osaisi ottaa huomioon. Tajuatko??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä väite,mutta mies voi vaikuttaa naisen hormooneihin ja haluihin käytöksellään ja teoillaan. Mitä enemmän nainen tuntee olevansa arvostettu, rakastettu ja haluttu,mitä enemmän läheisyyttä ja tyytyväisyyttä seksiin, sen enemmän erittyy mielihyvähormooneja
Täyttä sontaa.
Mielihyvähormooneista vaikka tuosta.
Joka poialla pitääs olla oma kaivinkones.
Ei oo yhtää teheny pillua mieli sen jäläkehen, ku hommasin oman Åkermannin.
AP on kuin aseksuaali vaimoni. Suhteessamme aina ollut niukasti seksiä, mutta vaihdevuosien tullen se vähänkin on loppunut. Vonkaamisyritykseni on torpattu toteamuksella "seksi on ajan haaskausta".
Ymmärsin viimeinkin olevani ei haluttu. Pari vuotta jo ollut kuivaa, talousliittoa. Vaimoni on 9 vuotta minua nuorempi, timmissä kunnossa. Luultavasti nuorempia miesseuraajia hänellä. En ole edes mustasukkainen, koska en koe menettäväni mitään.
Muutin jo pysyvästi sohvalle nukkumaan. Ehkä minunkin pitäisi katsella muita.
M65
No oisko kaupassa käynti, kotityöt, ruuanlaittoa jne.
*lantion