Seksi on tylsää ja se kuluttaa aikaa paljon tärkeimmiltä ja merkityksellisimmiltä asioilta elämässä
Yhtä samaa hinkuttamista päivästä ja vuodesta toiseen.
Kommentit (46)
En keksi kyllä mitään mikä olisi niin tärkeää tai merkityksellistä.
Niin se wanhusnaisille on, vaihdevuodet (elämänmuutos) tekee heistä haluttomia ja kyvyttyömiä.
Riippuu siitä, välittääkö kumppanista. Jos ei välitä, niin silloin seksi on yhdentekevää.
On se nautinnollista, ja vaikka mitä, mutta vanhempana elämässä on paljon muutakin tärkeää. Pari kertaa viikossa täytyy silti harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuten miltä? Mikä on tärkeämpää?
Vauva.fi seksipalstalla roikkuminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva.fi seksipalstalla roikkuminen
Jonka ap on omalta osaltaan todeksi todistanut ulvahduksellaan.
Ap on kyllä kiinnostunut seksistä, mutta ei saa sitä. Siitä tämä ulina.
Jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta minä jörnin aina kun saan tilaisuuden.
Jo alle 20v ymmärsin, ettei mikään nautinto maailmassa ole niin hieno kuin halukkaan pillun syleily ja puristelu kullissa ja kullin varressa. Siten tuosta nautinnosta en tulisi tinkimään elämässäni, enkä ole. Minulla on kylläi intohimoisia elämäntapaharrastuksia, mutta mikään ei silti vedä vertoja pillun syleilylle.
Vierailija kirjoitti:
Jo alle 20v ymmärsin, ettei mikään nautinto maailmassa ole niin hieno kuin halukkaan pillun syleily ja puristelu kullissa ja kullin varressa. Siten tuosta nautinnosta en tulisi tinkimään elämässäni, enkä ole. Minulla on kylläi intohimoisia elämäntapaharrastuksia, mutta mikään ei silti vedä vertoja pillun syleilylle.
Onko yksi elämäntapaharrastuksista dildottaminen?
Kannattaisiko kokeilla jotain uutta, esim sidontaleikkejä?
Olen ollut havaitsevinani aivan yleisestikin, ettei ihminen kykene syvällisesti ymmärtämään MITÄÄN, mitä ei itse ole kokenut. Varmaan pitää paikkansa myös seksin kokemisessa. Jos ei tunne, että seksi tuo voimakkaimman ja pyörryttävimmän ihanoitumisen ja sulautumisen yhteen, kokemusmaailma on vain perin puutteellinen. Kynis.mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yksi elämäntapaharrastuksista dildottaminen?
Ei nyt oikeastaan, mutta olen kyllä salaa lainannut vaimoni dildoa.
Vierailija kirjoitti:
Joo jos se on hinkuttamista aina vaan...mutta jos se on ihanaa täyteläistä nautintoa, jota sen pitäisi olla, niin ilman en voisi elää. Onneksi on puoliso, joka tekee monet ihmeet päivittäin.
Puhukaa ihmiset toisillenne, niin tiedätte mitä toinen haluaa.
Sanothan terveiset Barbaralle
Vierailija kirjoitti:
Vaikka työn määrän lisääminen niin lähtis valtiontalous nousuun niin pystyttäs auttaan ulkomaita enemmän.
Vierailija kirjoitti:
On se nautinnollista, ja vaikka mitä, mutta vanhempana elämässä on paljon muutakin tärkeää. Pari kertaa viikossa täytyy silti harrastaa seksiä.
Täytyy? Onko se joku pakko?
Vierailija kirjoitti:
Ap on kyllä kiinnostunut seksistä, mutta ei saa sitä. Siitä tämä ulina.
Taas TIETONA omia ARVELUITA. On todennäköisempää, että Ap ei todellakaan ole kokenut seksin ihanoittavuutta. On täysin mahdollista, että hän on aivan yhtä fiksu ja kaunis kuin muutkin sisaret, ja vittukin aivan ihana. On ehkä tavoiteltukin, mutta koska häneltä puuttuu henkilökohtainen halu seksiin, hän suhtautuu siihen kuin vähäpätöisyyteen. Kynis.mies
Minä olen tyytyväinen etten käytä aikaa aivotyöhön vaan lantinvatkaukseen.
Joo jos se on hinkuttamista aina vaan...mutta jos se on ihanaa täyteläistä nautintoa, jota sen pitäisi olla, niin ilman en voisi elää. Onneksi on puoliso, joka tekee monet ihmeet päivittäin.
Puhukaa ihmiset toisillenne, niin tiedätte mitä toinen haluaa.