TikTok-persun ajatus: "Leikataan eläkkeistä satanen tai kaks ja annetaan se asumistukeen tai työttömälle nuorelle miehelle"
Tämä TikTok-persun ajatus oli kerännyt 40000 katselua ja reilut sata kommenttia. Näin pitäis tehdä.
Kommentit (9)
Miksi ei yhtä hyvin kaikilta tileiltä joka kuukausi valtiolle satanen tai kaks, se eläke kun on säästöjä samalla tavalla kuin mikä tahansa sijoitus. Jokaiselta pois, reilu peli.
Leikataan eläkettä ja annetaan se samalle eläkeläiselle asumistukena? Mistä näitä järjen jättiläisiä sikiää?
Tajuaakohan, että samalla leikkaa omaa tulevaa eläkettä? Sitäpaitsi työeläke on osa palkkaa, joka maksetaan työuran jälkeen.
Työeläkemaksut ovat myös verovähennys kelpoisia, se monesti unohtuu katkerilta kakaroilta.
Tiktokpersupellen pallit leikataan nips naps.
No Häkämies haluaisi leikata 3.5 miljardia veronmaksajilta omaan taskuunsa, että eipä nämä puheet siitä poikkea.
Vierailija kirjoitti:
Leikataan eläkettä ja annetaan se samalle eläkeläiselle asumistukena? Mistä näitä järjen jättiläisiä sikiää?
Tajuaakohan, että samalla leikkaa omaa tulevaa eläkettä? Sitäpaitsi työeläke on osa palkkaa, joka maksetaan työuran jälkeen.
Työeläkemaksut ovat myös verovähennys kelpoisia, se monesti unohtuu katkerilta kakaroilta.
Niin on vielä vähennyskelpoisia. Orpo ajaa senkin oikeuden lopettamista nyt. Erikoista miten tästä ei ole älähdetty.
Leikataan persuilta puoluetuki ja peritään jo maksetut puoluetuet takautuvasti takaisin. Valtiolle iso potti rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Wau! Verovähennys mulle, mun työeläkemaksu sulle. Olet takuuvarmasti eläkkeellä, ja "kyllä ne minun mielestäni minun rahoja ovat", ja "olen maksanut eläkemaksuni aikanaan, nämä ovat niitä rahoja", hahhahhah.
Paperittomalle mąmulle sen vois antaa!