Mies kiinnitätkö huomiota..
-- ja katsotko: jos näet naisen kauniita muotoja läpinäkyvän paidan alta "vahingossa"....alkaako ottamaan eteen julkisella paikalla ;)?
Kommentit (17)
Ihan varmasti, mut eikse ole kivaakin? Ehkä kivempaa kyllä kaksin, juu. Mutta läpinäkyvät paidat on varmaan kivoja silti.."vahingossa läpinäkyvät", tietysti. :D
Pelkkä näkeminen ei riitä.
..miehen pitää myös ajatella seksuaalisesti. Teoriassa on ihan sama näkeekö mies viehättävän naisen, vai onko hän silmät kiinni. Kaikki kuitenkin riippuu ajattelusta.
En ihmeemmin enää niin paljon on koettu ja nähty että samapa tuo.
Kuulun niihin miehiin, joille naisten rinnat ovat jokseenkin samantekevät. Mutta jos sisar on mikrohameessa ilman pöksyjä, se on todella ihanoittavaa. Samoin saunassa, uidessa, aurinkoa ottaessa tai muutenkin mökkeillessä aivan alasti. Kynis.mies
En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.
Lisäisin tuohon vielä, että kiihotustila, jonka sisar aiheuttaa mieheen pukeutumattomuudellaan, on myös hyvin miellyttävä, ei pelkästään itse yhdyntä. Myös useat sisaret ovat kertoneet, että nauttivat jo kiihotuksesta, mutta ei kiihotuskaan ole miellyttävä, jos ei kohtuuajassa saa laueta. Kynis.mies
Kyllä mulla rupesi seisomaan kun katsoin Bianca Censorin viimeisiä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin tuohon vielä, että kiihotustila, jonka sisar aiheuttaa mieheen pukeutumattomuudellaan, on myös hyvin miellyttävä, ei pelkästään itse yhdyntä. Myös useat sisaret ovat kertoneet, että nauttivat jo kiihotuksesta, mutta ei kiihotuskaan ole miellyttävä, jos ei kohtuuajassa saa laueta. Kynis.mies
Onko Kyniksen mulkku kuin lyijykynä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ja toi up tyyppi vosivat yhtyä toisiinsa ja nuolla toistensa peräreikiä, he ovat niin lähekkäin, että toivottavasti tajuaisivat, kuinka lähellä loppuelämän onni on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ja toi up tyyppi vosivat yhtyä toisiinsa ja nuolla toistensa peräreikiä, he ovat niin lähekkäin, että toivottavasti tajuaisivat, kuinka lähellä loppuelämän onni on!
Sama henkilö ja yhtyy itseensä kumimunalla, samalla kikkeliään runkaten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla rupesi seisomaan kun katsoin Bianca Censorin viimeisiä kuvia.
Katsoin minäkin Bianca Censorin frontaalia alastonkuvaa Grammy-gaalan punaisella matolla. Jäi vähän outo olo. Kuvateksti kertoi, että on 30-vuotias. Ehkä kasvot jotenkin mahtuvatkin tähän raamiin, mutta vartalo oli kyllä kuin reilusti vanhemman. Kaunis tyttö kylläkin, mutta olisin luullut häntä vanhemmaksi, jos ei olisi kerrottu. Vaan sitäkin enemmän pluspisteitä rohkeudestaan näyttää koko alaston vartalonsa. Vittukin oikein sievä, mutta kuin vanhemman. Kynis.mies
En katso naista oli päällä mitä tahansa tai näytti miltä tahansa.
Ei siitä mitään hyötyä ole minulle, koska en naista saa kuitenkaan kokea seksuaalisesti joten en katso enää ikinä ketään tuollein.
Täysin turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häväiset itsesi, kun paljastat - vaikkakin kysymyksen varjolla - minkälaista saastaa mielesi rakentaa. Vastakkainen asenne kertoisi hyvästä ja kauniista, pyhästä ja puhtaasta. Miltä kuulostaisi, jos edes kysyisin, onko sisarten ihanaakin ihanammissa sukupuolielimissä jotakin rumaa? Kynis.mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häväiset itsesi, kun paljastat - vaikkakin kysymyksen varjolla - minkälaista saastaa mielesi rakentaa. Vastakkainen asenne kertoisi hyvästä ja kauniista, pyhästä ja puhtaasta. Miltä kuulostaisi, jos edes kysyisin, onko sisarten ihanaakin ihanammissa sukupuolielimissä jotakin rumaa? Kynis.mies
Munasi on siis kuin lyijykynä. Ei ihme, että saan vain haaveilla niistä kaunottarista.
Kyllä alkaa ottamaan eteen. Toisinaan se suorastaan harmittaa. T: m 26 v