Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä tilaa temusta. Täyttä roskaa kaikki!

Vierailija
07.02.2025 |

Tilasin poranteriä ja työkaluja, ei tee yhtään mitään näillä. Aivan umpisurkeaa tavaraa. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne lähetettiin hyviä teriä. Et vain osaa.

Vierailija
2/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ja ulkomailla on muita kauppoja. Jos on hyvä suositus länsimaissa. Kauppiaita voi olla temussa erilaisia, osa voi olla siis huonoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne lähetettiin hyviä teriä. Et vain osaa.

Paskaa ne on kaikki 

Vierailija
4/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kanssa pieniä poranteriä tilailin... kaikki kieroja.

Vierailija
5/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan. Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen. 

Vierailija
6/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tue mieluummin Trumppia kuin Jinpingiä, tilaa Amazonista.

Vierailija
7/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, Mister Tokmanni :D

Vierailija
8/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä työkaluja, remonttitarvikkeita jne., ehkä 30% on ollut sellaista paskaa että roskiin vaan.

Loput samaa laatua kuin Biltema, Motonet jne.

Mutta tuolla saa rahat takaisin välittömästi, eli sikäli aika riskitöntä. Ihmettelen millä rahalla heillä on tähän varaa. Saa paitsi pitää paskat tuotteet niin myös rahat tulee heti joko kortille tai krediitteinä.

Hintaero on kuitenkin Biltemaan nähden 8-10x eli lyö leiville.

Mitään iholle laitettavaa en tuolta hankkisi.

Vierailija
9/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa muka tavaraa muualta kuin Temusta, olen ilman. Sieltä en keksi yhtään hyvää syytä tilata mitään. 

Vierailija
10/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tue mieluummin Trumppia kuin Jinpingiä, tilaa Amazonista.

Amazonin tuotteista 99% on valmistettu Kiinassa.

Vierailija
11/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alanuolittaa koko ajan palstalla kaikkia kommentteja.

Vierailija
12/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaan. Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen. 

No voi voi sitten.

Vierailija
13/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikki ole roskaa. Esim. keramiikka on ihan ok, samoin kirjat. Joitakin muitakin harrastustarvikkeita olen hankkinut ja suurin osa on ollut ok. Huonoista on saanut rahat takaisin samantien eikä ole edes tarvinnut palauttaa tavaroita, joten tilaajalle riski on ollut tähän saakka pieni.

Mitään ihoa vasten pidettävää sieltä ei kannata ostaa, ei myöskään mitään tekstiilejä tai maaleja, näin oman kokemukseni perusteella. Osasta niitä haihtuu jotakin, joka hengitettäessä ärsyttää keuhkoputkeani. Meikkejä en myöskään ostaisi, enkä itse asiassa korujakaan.

Vierailija
14/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se taas nähtiin ja kansaa petkutetaan halvalla tuotteilla,rehellisillä pelillä olisi laatutuotetta.

Terveisi isänmaan  Vennamot

Vierailija
15/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIlasin juuri pari puseroa, mekon ja tarroja lapsille. Kaikki hyviä. Luin arvostelut näistä ennen tilaamista ja katsoin asiakkaiden kuvat tuotteista. Ajatelkaa, 2 pehmoista college-puseroa, viskoosihame, kaks tarra-arkkia maksoi 38 €! Toimitus oli nopeaa eikä postikuluja.

Vierailija
16/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaikki ole roskaa. Esim. keramiikka on ihan ok, samoin kirjat. Joitakin muitakin harrastustarvikkeita olen hankkinut ja suurin osa on ollut ok. Huonoista on saanut rahat takaisin samantien eikä ole edes tarvinnut palauttaa tavaroita, joten tilaajalle riski on ollut tähän saakka pieni.

Mitään ihoa vasten pidettävää sieltä ei kannata ostaa, ei myöskään mitään tekstiilejä tai maaleja, näin oman kokemukseni perusteella. Osasta niitä haihtuu jotakin, joka hengitettäessä ärsyttää keuhkoputkeani. Meikkejä en myöskään ostaisi, enkä itse asiassa korujakaan.

Tämä. Pitää vaan osata käyttää sitä oikein.

Eli jos tarvitset jonkun puhelimenpidikkeen autoon, ostat sen tuolta 3,92€ eikä gigantista 59,99€.

Mutta jos paidan saa h&m:stä 6,99 ja temusta 2,50, jätä se temupaita ostamatta. Voi olla ties mitä tököttiä joka ei lähde edes pesussa vaan jää ärsyttämään ihoa.

Ja lienee itsestään selvää sanoa, mutta jos sinulla on alle 3v lapsi joka syö kaikkea, älä osta tuolta leluautoa tai ylipäätään mitään lasten leikkitarvikkeita jos arvostat lapsesi elimistöä.

Sen sijaan joku metallinen torx-ruuvarisetti, vessapaperinpidike jne. on ihan ok ja säästää pitkän pennin.

Vierailija
17/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut Temusta lähinnä nimenomaan vaatteita. Olen pessyt ne ennen käyttöä varmuuden vuoksi.Olen astmaatikko, enkä havainnut mitään häikkää. Pelottelevat myrkyillä, koska Temu on uhka nälle tokmanneille ja  saiturinpörsseille. 

Vierailija
18/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TIlasin juuri pari puseroa, mekon ja tarroja lapsille. Kaikki hyviä. Luin arvostelut näistä ennen tilaamista ja katsoin asiakkaiden kuvat tuotteista. Ajatelkaa, 2 pehmoista college-puseroa, viskoosihame, kaks tarra-arkkia maksoi 38 €! Toimitus oli nopeaa eikä postikuluja.

Minulla on yksi harrastukseen liittyvä tekstiili Temusta, ja siitä haihtui pesunkin jälkeen jotakin, joka ärsytti keuhkoputkeani. En tuon jälkeen luota enää lainkaan Temun tekstiileihin.

Vierailija
19/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen tehkööt mitä lystää, mutta lapsi voi saada elimistöön valtavasti mm. lyijyjäämiä ja mikromuovia niistä pehmoisista kivannäköisistä paidoista.

Tuo tarra-arkki ihan ok ostos, ei ole riskejä kunhan ei ole taapero joka popsii niitä.

Vierailija
20/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tilannut Temusta lähinnä nimenomaan vaatteita. Olen pessyt ne ennen käyttöä varmuuden vuoksi.Olen astmaatikko, enkä havainnut mitään häikkää. Pelottelevat myrkyillä, koska Temu on uhka nälle tokmanneille ja  saiturinpörsseille. 

Noissa on varmasti tuurista kiinni, tuleeko hyvää vai kuraa. Itse en tekstiilejä enää sieltä tilaa - olen tuo, jonka keuhkoputkea alkoi ärsyttää aina Temu-tekstiilin lähellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi