Olenko liian mustasukkainen?
Miesystäväni ex-vaimon piti lauantaina vain käydä pikaisesti miehellä. (emme siis asu yhdessä vielä). Ex olikin siellä monta tuntia, ja valmisti ruokaa ja söivät yhdessä.
Olenko liian mustasukkainen kun harmistun tuollaisesta. Mielestäni ei kuitenkaan ole ihan tavallista että ex tulee laittamaan ruokaa.
Lämmitteleekö toinen suhdetta uudestaan, mitä luulette?
Vaikea ajatella järkevästi, kun on itsellä tunteita pelissä niin paljon.
Kommentit (32)
Jos yhden lauantai-illan vuoksi olet valmis heittämään suhteesi romukoppaan, niin heppoinenpa suhteenne perusta on..
Eli ap: ÄLÄ kuuntele moisia megamustiksia, vaan anna olla. Keskustele asiasta miehesi kanssa, mutta ÄLÄ kiihkoa äläkä kiellä tapaamasta exää. Kutsukaa vaikka exä kahville, niin tapaatpahan hänetkin, ja näet, onko ilmassa jotain epäilyttävää.
Tuollainen 27:n ehdottama menettely ehkä olisi käynyt vielä yläasteella, mutta aikuisten ihmisten suhteessa moinen tulkitaan välittömästi kypsymättömyydeksi.
Muutoin en vetäisi hernettä nenään. Itse eroni jälkeen kävin exäni kanssa muutaman kerran satunnaisesti kahvilla/ syömässä ja kerran hänen uudessa asunnossaan pikaisesti katsomassa millainen paikka on. Nykyinen mieheni ei tykännyt kauheasti, mutta kerroin aina rehellisesti hänelle että olin menossa tai olin käynyt. En ainakaan hänen epävarmuutensa takia halunnut olla pitämättä yhteyttä, koska exän kanssa hyvät ystävykset koko suhteemme ajan (ja siihenpä se sitten tyssäsikin - ystävyyttä enemmän kuin rakastavaisten suhde). Ajan mittaan yhteydenpito on jäänyt, kummallakin omat kumppanit eikä enää tarvetta viettää aikaa yhdessä. Olen kuitenkin onnellinen siitä, että saimme käsitellä asiamme ystävyydessä - ilman suurempia mustasukkaisuusdraamoja. Hyvillä mielin pystyimme kumpikin luomaan uuden suhteen eikä menneistä jäänyt mörköjä.
MUTTA: jos exä olisi sanonut, ettei halua olla mieheni kanssa missään tekemisissä, mies ei saisi tulla tapaamisiin tms, en olisi tavannut häntä kertaakaan. Ykkönen on koko ajan nykyinen rakas, exä tulee toisena vaikka olisi kuinka kiva tyyppi. Kunnioitusta pitää olla.
än, hän vain asuu kanssani luultavasti paremman puutteessa.
Vietettiin aikaa yhdessä,kahvitellen elokuvia katsellen, ei mitään romanttista.
mutta kun uuden miehen löysin, niin kyllä nämä hengailut jäi sitten kokonaan.
Ja tosiaan, jos tämä nainen ei halua tavatakaan sinua, se selvästi osoittaa että ainakin naisella on jonkinlaisia tunteita, mustasukkaisuuta sinua kohtaan. Jospa nainen haluaa miehesi takaisin, ja miehesi puolestaan nauttii tästä ihailusta ja ruinaamisesta pönkittäen itsetuntoaan, haluamatta kuitenkaan enempää.
jos pari, eron jälkeen ei enään tulis ollenkaan juttuun. Se vaatii tietynlaista henkistä kypsyyttä toki.
monenlaisia tunteita toista kohtaan. Yhteen he ovat aikoinaan menneet koska ovat toisiinsa rakastuneet ja toisiaan rakastaneet. Ja monet parit miettivät näitä eron jälkeen, monet jopa palaavat yhteen vaikka on jo ollutkin uusia kumppaneita. Minusta eronneen kanssa seurusteleva ottaa aina sen riskin, ettei ole toisen ensirakkaus, ja muitakin tunteita on pelissä. Eikä miehellä ole tosiaan velvollisuutta jokaista liikettään etukäteen tiedottaa. Itse en pystyisi olemaan olematta mustasukkainen tuollaisessa tilanteessa, ja siksi olen tyytyväinen että omalla miehelläni ei ole kovin ihmeellistä historiaa.
suhteesta saanut loistavan. Itse en tule exän kanssa toimeen, yritin kyllä mutta parempi olla tekemisissä mahdollisimman vähän, niin ei tule paha mieli sen toilauksista.
Ja varmistapa vielä sekin, onko ex todella sanonut näin, vai onko miehesi tahto pitää teidät erillään.
Sanoisin, että jotain mätää jutussa on, ellei miehesi ex hyväksy sinua. Aiemmissa viesteissä kun et tätä kertonut, oli hieman vaikeaa tehdä tämmöisiä johtopäätöksiä.
t. 2
Parasta, mitä voit tässä tilanteessa tehdä.